5. Bölüm

24 15 10
                                    

Yeni bölüme hoş geldinizz<3 iyi okumalar diliyor güzel yorumlarınızı merakla bekliyor ve Sizlere iyi okumalar diliyorummm. Yıldızı aydınlatmayı da unutmayın lütfen  🦋


Boğazım da ki eller benim son nefesimin demleri olacak iken içim de biriken nefret ve soğuk intikam hırsı bedenimi sararken aynı şeyleri ona yaşatmak iliklerine kadar hissettirmek istiyordum.

Birden ellerimin aldığı şaşırtıcı güç ile saçlarından tutup sertçe çeker iken. Boynum da ki ellerin gevşemesini fırsat bilip ciğerlerime dolan acı verici oksijen ile eski konumumuzun tersi olmuş bu sefer ben onun üstüne boynunu sıkmaya başlamıştım.

Attığı çığlık ile Evdekilerin buraya geldiğini adım seslerini duyabiliyordum.

Fakat kapı açılır açılmaz,Aniden göğsüme giren acı ile hafızama teker teker giren anılar gözlerimin önünden geçiyordu.

Bu kız ile yaşadığım anılar daha doğrusu bu bedenin geçmişinde ki anıları teker teker izliyordum.

Aslında Seo-Hyun'un Arkadaşı yani beni öldürmeye çalışan bu kız aslında takıldığım grup da olan yakın arkadaşım rolünde Min-Seol idi.

Aklıma tek tek ok şeklinde saplanan bu anılar kalbime acılar için de kıvranmama neden oluyordu.

Sürekli okulda ona bağlı olarak ve birbirimizin peşinden giderek insanlara zorbalık yaptığımızı ve ne olursa olsun her zaman hiç bir şey olmamış gibi gülüp eğlendiğimizi görüyordum.

Teker teker gözlerimin önünden geçerken yaşanılan ve yapılanlar bir bir yerine oturuyordu.

Fakat sadece gördüklerim onun ile birlikte yaşanmış anılardı.

Ardından bu sefer direkt kendimi koridor da sinirle koşarak bulmuştum.Etrafımda dolaşan insanlar merakla beni izlerlerken Min-Seol'a bakmıştım o anı iliklerimde sadece nefret ve kalp kırılmışlığı hissederken demir çubuğu kin ile bacağıma vuruyordum.

Bacağım da hissettiğim ağrı git gide artarken, gözlerimde akan yaşlara rağmen vazgeçmiyor ve bu sefer tekrardan vuracak iken üstüne kırmızı boya dökülmüş üstü başı dağınık halde olan kız demir çubuğu sertçe yakalayıp tutmuştu.

Bana yapma dercesine bakar iken son kalan hırs ile çubuğu elinden almak için debelenmiş ve demir çubuğu kendi tarafıma çekerken gözlerim kararmış ve geri üstü düştüğümde ise kafama giren acı ile gözlerimi uyanmak istercesine açarken.Daha hatırlamam gereken şeyler bitmemiş görünüyordu.

Beni engelleyen o kızı Bu binada olduğunu düşündüğüm havuza kendi ellerim ile itmiştim.

Sözde arkadaşlarım ile bu yaptıklarımıza gülerken Min- Seol havuzun uzaklığında olan çöp kutusunu zorbalık yaptığımız kızın üstüne fırlattı.

Şu anda yaşananları izlerke Daha adlarını öğrenemediğim karşıma çıkmayan o çocuklardan biri zorbalık yaptığımız kızın halini, gülerek çekerken Min- Seol'ün arkasında ki çocuk gözlerimin şaşkınlıktan büyümesine ise engel olamamıştı.

Seo-jun konuşmaya başladı "Hey Tamam Min-sung bu kadar yeterli"

Bu olanları oynuyor ve harfiyen tek tek yerine getirirken sadece geçmişi izleyebiliyor ve yerimden kımıldayamıyordum.

Videoyu çekenin adını Min-sung olduğunu öğrenmiştim.

Gözlerim ise olay akışında şimdi dikkatimi çeken aramızda bir kızın daha varlığını şimdi görmüştüm.Hak ettiğine dair havuzda zorbalığa uğrattığımız kıza hakaretler ediyordu.

Yeni Dünya Portalı OnsraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin