Choi Yeonjun
Ne yapacağımı bilemeyip Changbin'in beni çağırdığını bahane ederek Felix ve Soobin'in yanından içeri kaçmıştım. Çünkü bana herhangi bir şey sormaları durumunda verebileceğim mantıklı bir cevabım yoktu. Kısa süre sonra onlar da ellerindeki pizzalar ile yanımıza geldiler. Hepimiz çok acıkmıştık. Beraber yemeye başladık. Yemek yerken Changbin konuşana kadar herkes sadece yemeğini yiyor, susuyordu.
"N'aptınız ikiniz yalnız beraber?" İmalı bir şekilde sormuştu.
"Canın dayak, pardon pizza istiyor sanırım Changbim'cim." Sırıttım ve ağzına pizza dilimini sokuşturdum.
"YĞÖ GĞÖRİZĞÖKĞÖLĞÖ"
"Ağzında yemek varken konuşma." dedi Felix. Changbin de onu onaylarcasına kafasını salladı.
Changbin hanımcı olmuştu.
Acaba o Felix ile konuşmuş muydu? Ben de bunu sorup onun yaptığı gibi yapmak istemiitim bir an ama kıyamamıştım.
"Hepiniz bugün burada kalmak ister misiniz?" Soobin konudan alakasızca aniden soru sormuştu.
"Baban bugün de mi yok?"
"Evet daha uzun süre olmayacakmış ve yalnız kalmak istemiyorum ben... Yani burada kalmak ister misiniz?"
Yuna hariç herkes Soobin'i onaylamıştı.
"Ben önce aileme sormalıyım..." Yuna Soobin'i yanıtladıktan sonra yerinden kalktı ve ailesine telefon açtı. Yüzünden de anlaşıldığı üzere izin vermişlerdi. Bu da bugün hepimiz beraber kalacağız demek oluyordu. Tek sıkıntı evde ne yapacağımızdı.
"Gece bir şeyler yapalım mı?" Aklımdaini söylemek için soru sormuştum.
"Ne yapabiliriz?" Soobin yanıtladı.
"Yaşımız tutmuyor ama... içki alalım mı lütfen oyun oynarız, ha?"
"Olur. Ben de içki nasıl bir şey merak ediyordum. Boyumuz uzun olduğu için de anlamazlar herhalde reşit olmadığımızı." Soobin'den bunları duymak beni şaşırtmıştı. Diğerleri de beni onayladı.
"O zaman gelmek isteyen var mı Soobin ve bemle içki almaya?"
"Siz gidin biz boşuna fazlalık yapmayalım." Taehyun konuştu.
"Pekala. Soobin kalk hadi." Kafamı Soobin'e döndürdüm.
"Şimdi mi?"
"Evet şimdi gideceğiz. Hadi yukarı çıkalım ve üstünü değiştir, gidelim." Soobin'i kolundan tutarak yukarı çıkardım ve giyinmesini bekledim. O giyindikten sonra aşağı indik ve evden çıktık.
"Yeonjun, hangi marketten alacağız fikrin var mı?"
"Evet ben biliyorum, bana güven."
"Sana hep güveniyorum zaten."
Bu cümlesi içimi ısıtmıştı. Berabrr markrte doğru yürüdük ve vardığımızda doğrudan içkilerin olduğu reyona ilerledik.
"Hangisini alacacağız Yeonjun?"
"Bana bırak."
Birkaç tane aldım ve kasaya götürdük. İkimiz de oldukça uzun olduğumuz için tıpkı düşündüğümüz gibi küçük olduğumuzu anlamadılar. İçkileri poşetledikten sonra marketten çıktık ve geldiğimiz yoldan yürüyerek eve ulaştık.
"Soobin, dolaba koymalıyız bunları."
"Tamam ver ben koyayım." Ona uzattım ve alıp dolaba koydu. İçeriye, diğerlerinin yanına gittik ve oturduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dance Room | Yeonbin
Teen FictionAilesi yüzünden sosyal anksiyeteye sahip, kendine tek iyi gelen şey dans olan Soobin ve çevresindeki tüm kalıplaşmış kavramları yıkan cesur bir Yeonjun. Ana ship: Yeonbin. Yan shipler: Changlix, Woosan, Taegyu, Yunkai.