3. Bölüm

5.3K 173 14
                                    

Merhaba :D Yeni bölüm geldi sonunda . Aslında daha uzun yazıcaktık ama bu kadar olabildi . Kusura bakmayın . Multimedya ' da ikizler :D

Mira'nın ağzından ;

Sert bir şeye çarptım . Kim olduğuna bakmak için kafamı kaldırdım ve o piç kurusu Mert ' i gördüm . " Vay vay vay demek sexy kızılımız da burdaymış . Mert yine her zaman olduğu gibi saçma sapan konuşmaya başladı . Artık onun saçmalıklarıyla uğraşmıyordum , o yüzden duymamazlıktan gelip gitmek istedim ama kolumdan tutup gitmeme engel oldu . Sakince nefen alıp " Defol git Mert ! Seninle uğraşacak boş vaktim yok . Siktir git ! ! " " Ama benim seninle uğraşıcak bol bol vaktim var güzelim . Bir öpücük almadan gitmiycem . " deyip beni duvara itince gerçekten sinirlenmeye başlamıştım . Resmen içimdeki sadist ' i ortaya çıkarmaya çalışıyordu . Ama lanet olsun ki okuldaydık .Gelişine vuruyordum ama o pis kas yığınını etkilemiyordu bile. Kollarımdan tutup duvara sabitlediğinde yapacak başka seçenek olmadığı için tam kasıklarına tekme atıcakken biri Mert ' i üzerimden çekti. Ne ara kavga etmeye başladıklarını bile anlamamıştım. İkisininde ağzı burnu kan olmuştu. O sırada beni Mert ' ten kurtaranın Enis olduğunu anladım. " Sen bittin oğlum dikkat et kendine! " diye tehtidler savururken Enis onu duymamazlıktan geliyordu. Enis ' e " Senin yardımına ihtiyacım yok! Kendi başımın çaresine bakabilirim. " diye bağırarak çıkıştım. " Dışardan hiçte öyle gözükmüyordu, yetişmesem az kalsın okulda tecavüze uğruyordun kızım! " diyerek oda bana çıkıştı. " Dışarıdan nasıl göründüğü zerre kadar umrumda değil. " dedim. Bir cevap vermesini bekliyordum ama o sadece yaklaşık 30-40 saniye suratıma baktı ve yerden çantasını alıp gitti . Artık Anıl ' ı arıyacak halim kalmadığı için kantine indim ve en köşedeki masaya oturdum. Bir anda anda kantinde sessizlik oluştuğunda Anıl ' ın geldiğini anladım . Kafami kaldırmamla Anıl'ın sırıtarak yanıma geldiğini gördüm. Neden sırıtıp duruyordu ki? Yanıma gelip yanağımdan makas aldı ve karşıma oturdu. One ne oldu der gibi tek kaşımı kaldırdım. Omuz silkti ve başka şeylere bakmaya başladı. Umursamadım.

+ Sınava neden girmedin?

- Küçük bir işim çıktı. Nasıl geçti sınav?

+ Çok kötü.

- Çok kötü mü , o zaman en az 95 alırsın ha?

+ Dalga geçme Anıl boş kağıt verdim resmen .

- Boşver senin en kötün bile iyidir üzülme sen.

Abartılı bir şekilde gözlerimi devirdim ve kafamı masaya koydum .

+ Anıl?

-Efendim kızıl?

+ Senin bu kardeşin evlatlıkmı? dedim kafamı masadan kaldırmadan. Anıl'ın güldüğünü duyabiliyordum.

- Neden böyle bir düşünceye kapıldın? dedi gülümsenin arasından.

+ Senim gibi iyi birinin, Enis gibi kötü bir kardeşi olamaz, yani bence olamaz.

Bu sefer kafamı kaldırmış suratına bakıyordum. Açıkçasî vericeği cevabı cidddn merak ediyordum. Ama hiç bir cevap vermeden sadece tebessüm etti. Olanları Anıl 'a anlatıp anlatmamak konusunda hâlâ bir karar verememiştim. Anlatırsam Mert'in ağzına sıçar. Bence iyi yapar ama Anıl'ın beni sorgulaması pek hoş olmuyordu bu yüzden Anıl'a olanları anlatmamaya karar verdim. Anıl tam bir şey söyleyecekken zil çaldı.

- Hafi sınıfa gidelim

+ Tamam

Sınıf'a gidiyorduk ama Anıl 'ın telefonu çaldı.

" Daha ilk gündenmi? "

- ...

" Bir şeymi oldu? "

-...

" Tamam ama akşam konuşacağız. " Deyip telefonu kapattı. Beni kendisine çekip , kolunu omzuma attı.

Sonraki dersler hızlı geçmişti , eve gitmek için 5 dakika vardı. Anıl omzumu dürtünce ona baktım. " Kızıl seno eve bırakayım çünkü işim çıktı, eve gitmem gerek. " dedi. Başımı salladığımda zil çalmıştı bile. Çantamı toplayıp Anıl ' la sınıftan çıktık. Sınıf kapısından çıkarken okula iki yeni kız geldiğini farkettim . Arkamdaki birine bakıp gülüşüyorlardı. Arkamı döndüğümde Anıl ' ın yeni gelen kızlardan sarışın , gözlüklü ve diş telli olana baktığını fark edince yüzüme muzip bir sırıtış yayıldı. Kız Anıl'a bakmıyordu ama yanında ikizi zannettiğim kız ikide bir bize bakıp bir şeyler söylüyordu. Kız gözlüklü ve diş telli olmasına rağmen çok güzeldi. Lacivert düz etek, beyaz gömlek ve lacivert kıravatla ne kadar hoş duruyordu . Bizim okulun iğrenç forması bile yakışmıs kıza be . Anıl şebek gibi gülerek yanımda yürürken ona baktım. Yüzümde hal mûzip bir sırıtış vardı. Anıl görmüş olacakki bana bakıp " Bu imalı bakışların altında ne var kızıl? " kendimi toparlamak için başımı sağa sola salladım. Anıl kızın olduğu tarafa bir bakış atıp, bana baktı. " Bu işte bir tuhaflık var be kızıl. "Anlamayan gözlerle Anıl 'a bakınca, açıklama gereği duydu

" Hani diyorum hiç arıza çıkarmadın,sakindin diyorum

" Ellerini ve kafasını oynatıyordu anlamamı sağlamak için . Gözlerimi devirip yürümeye devam ettim. Aklım bir anlığınada olsa Enis'e gitti. Sabah beni Mert'ten kurtardı ve birazda olsa dayak yemişti. İki saniye sonra kendime kızdım. Neddn o zengin züppe'sime üzülüyorumki. Amıl kolumdan çekip beni arabaya itti ve "Kızıl bu ne hal daldın " Anıl'ın bana kızıl demesini sevmiyordum. "Anıl ciddiyim bana kızıl dememeni sama kaç kez söyledim? " Bana aldırmadan arabaya bindi . Böyle davranması gözlerimi devirmeme neden oldu. Arabaya biner binmez gazı kökledi. Yol boyunca Anıl hiç bir kelime etmedi zaten bende konuşmak istemiyordum. Evin önünde durduğunda cep telefonu çıkarıp birini aradı." Alo nerdesin? " dedi. Bir müddet karşı tarafı dinledi. "Tamam geliyorum olayı anlatıcaksın. " dedi ve telofonu karşıdaki kişinin yüzüne kapattı. Anıl'a dönüp " Anıl ne oldu ? " diye sordum. Anıl bana bakmadan " Bir şet yok kızıl hadi doğru eve . " diyerek üstümden eğilip kapımı açtı. Bu konuşma' nın bittiği anlamına geliyordu. " Görüşürüz " diyerek arabadan indim. Çantamda anahtarımı ararken annem kapıyı açmıştı. Anlaşılan eve gelmemi bekliyordu. " Fizik notun 35 Mira! Bu ne tembellik ! Ne yapmaya çalışıyorsun sen ?" Fizik sınavı tamamen aklımdan çıkmıştı. Annem'i duymamazlıktan gelip odama gidecektim ama duymamazlıktan gelmeyi becerrmiyodum. "28 kez aradım seni . Telefonuna neddn bakmıyorsun! ? Geceleri dışarıda sürterken derslerin aklına gelmiyor mu yoksa ! " gerçekten daha fazla dayanamadım. " Yeter anne ya bir rahat bırak beni! " diye bağırıp odama çıktım. Sinirimi atmam gerekiyordu . Çok uzun zamandır boksa gitmediğim için, üstümü değiştirdum ve evdsn çıktım. Spor solonuna koşarak gitmeye karar verdim. Koşmak insanı rahatlatıyordu.

Özgecan abla için imza toplanıyor. Yardım edip , başkalarınada dağıtırsanız sevinirim.
Kadına şiddete hayır! !
Seni hiç unutmayacağız Melek. Söz veriyorum.

SADİST SEVGİLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin