yerde üstü başı kan olmuş iki kız vardı. biraz daha dikkatlice bakınca sürekli benim peşimde koşturan kızların olduğunu farkettim. cenk'de olduğu gibi bu kızlarda da M harfi vardı. bu da Miranın yaptığını düşünmeme daha fazla neden oluyordu. bu kız da bir şeyler vardı. tarif edemediğim ve zorlandığım. ama iyi şeyler değildi buna eminim. hemen ambulansı arayıp gelmesini beklerken'de kızların ağzındaki bez parçalarını çözdüm. sarışın olanın ağzındaki bezi açmamla acıdan inlemesi bir oldu. onun diğerine göre yaraları daha ağırdı. ambulans geldiğinde onlar çoktan çok fazla kan kaybetmişti. sarışın olana baktığımda gözleri kapalıydı. endişeyle onu sarsarken görevliler yanımıza gelip müdahale etmeye başladılar. kızları ambulansa bindirirken bende hemen arabama atlayıp onları takip ettim.
Anıl'ın ağzından;
viskimi yudumlarken , Enise attığım yumruğu düşünüyordum. ona çok öfkeliydim ve sürekli uzak dur dememe rağmen onu hep Miranın yanında görüyordum. galiba ona attığım yumruk yüzünden biraz da olsa pişmanlık duyuyordum. Amerika'dan yeni dönmesine rağmen şimdiden bir sürü olaya karışmıştı.Mira onun düşündüğü gibi bir insan değil ama bunu anlaması için Miranın değer veriği insanlardan olmalı. bu gidişle galiba onun nasıl biri olduğunu göremiyecek. Mira, onun düşüncelerinde çok daha fazlası. derin bir nefes alıp içkimi masanın üstüne bırakıp ayağa kalktım. Mirayı ilk gördüğüm zamanı hatırlıyorum da şu an ki o bütün duygularını saklamayı becerebilen, kimseden yardım istemeyen bir kız yoktu. aksine korkudan titreyen en ufak bir yardım bekleyen küçük bir kız çocuğu misaliydi. o günü hatırladıkça istemsizce yumruğumu sıktığımı farkettim. Enis benim kardeşim evet ama Mira da manevi kardeşim. bu yüzden ikisinin anlaşmasını sağlamalıyım. ben böyle düşüncelere dalarken kapı sertçe kapandı. kafamı çevirip kapıya baktığımda Enis sinirden kızarmış, kollarındaki damarlar belli oluyordu. Ne oldu demeye kalmadan kükrercesine " o çok koruduğun kızılın nasıl birisi ve neler yaptığını herkes görecek. tüm bunlar olurken de ben hepsini zevkle izleyeceğim." "Enis!" bağırmama rağmen beni umursamayıp odasına çıktı. anlaşılan çok işim vardı. sinirle bağırıp viski bardağını duvara fırlattım.
***
mira eve geldiğinde annesi onu koltukta oturmuş sinirli bir şekilde bekliyordu. mira derin bir nefes alıp ne oldu dercesine tek kaşını kaldırdı. " sonunda eve gelebildiniz küçük hanım. " mira ceketini çıkartırken " şimdide kaçta gelip gittiğime mi karışmaya başladın? " annesi ayağa kalkıp Miranın karşısına dikildi. " düşen ders notlarından ve okulda o kızlara yaptıklarından sonra evet artık karışıyorum." Mira afallamış bir şekilde annesine baktı. " senin nasıl haberin oldu ?" annesi alayla gülümseyip kızının omzunu sıvazladı. " anneni çok hafife alıyorsun Mira. o kızlara ve Cenk'e neler yaptığını biliyorum ya da diğerlerine. sen böyle birisi değildin Mira." bu sefer Mira alayla gülmeye başlamıştı. " bak ne diyeceğim ? çok saygın ve iyi bir avukat olabilirsin ama iyi bir anne değilsin. işindeki otoriteni bana yansıtmaya çalışıyorsun. eğer bu haldeysem senin bana yaşattıkların yüzünden. ben o günleri hiç unutmuyorum. peki sen nasıl hiç bir şey olmamış gibi davranabiliyorsun ? bana yaptıkların ve yaşattıklarından sonra nasıl hala eskisi gibi olmamı bekliyorsun ? ben nasıl acı çektiysem bir zamanlar nasıl canımı yaktılarsa şimdi canımı yakanlarda acı çekecek. ve ben onların acı çekmesinden zevk alıyorum. " annesini öylece orda bırakıp odasına çıktı. aslında ağlamalıydı ama ifadesiz durmaktan başka bir şey yapamıyordu. duygularının çoğunu bir zamanlar annesinin yüzünden kaybetmişti. o zamanları gözünde canlanınca tüyleri diken diken olmuştu. daha fazla düşünmenin iyi gelmeyeceğini anlayarak üstündekileri çıkarıp iç çamaşırlarıyla yatağa girdi ve uykuya daldı.
sabah Batının yüzünden aşağı su dökmesiyle uyandı. bir anda yerinden sıçrayıp ayılmaya ve olayı kavramaya çalıştı. karşısında sırıtan batıyı görünce sertçe bakıp " sen bittin bücür" diyip batıyı tuttuğu gibi çekip gıdıklamaya başladı. ikisi kahkahalara boğulurken batı zar zor dur diyebiliyordu. batı mira için çok değerlidir. mira, batıyı gözü gibi korur ve onun canını kim yakarsa Mira'nın cehennemine Hoş Geldin demektir. Batı hızla odadan kaçarken Mira da yataktan kalkıp hazırlanmaya başladı. merdivenlerden inerken telefonunu çıkarıp anılı aradı. " Merhaba Mira" duyduğu sesle kafasını hızla kaldırıp karşısına baktı. " senin burada ne işin var ?" bu arada anıl çoktan telefonu açmıştı. " Mira ? mira neler oluyor ? ses verir misin ? iyi misin sen ? mira ? " anıl iyice endişelenip arabasına binip miralara gitti. onda olan anahtarla kapıyı açtığında ufak çaplı bir şok geçirdi.
yorumlarınızı bekliyorum. eğer olmamışsa devam etmiyeceğim. çok istiyorsunuz diye kendi başıma yazmaya karar verdim. yorumlarınız benim için çok önemli. devamı gelsin mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADİST SEVGİLİM
Teen FictionYaşadıklarından dolayı vücudunu kin ve acı kaplayan , yaşadıklarını yaşattırmak isteyen bir kız. İnsanlanların çığlıkları ve acıları onun içindeki kini biraz da olsun bastırırken insanların canını yakmaktan zevk alan, acıma duygusu tamamen kurumuş b...