Anıl ' ın ağzından devam ;
İlk başta afalladı ama hemen toparlandı. " Lanet olasıca bu kızın amacı ne ! "
Enis yerde kıvranırken , Mira " Kes sesini " diye bağırıp oturduğu masandan çantasını aldı ve hızlı adımlarla çıkışa gitti . Enis çoktan ayağa kalkmış küfürler yağdırıyordu . Mira ' nın peşinden koştum ve tam taksinin kapısını açtığında kolundan çekip binmesine engel oldum .
( "+" lar Mira "-" ler Anıl )
+ Ne var ?!
- Nereye gittiğini zannediyorsun ? diye bağırdığımda Enis yanımıza gelmiş , Mira ' ya öfkeyle bakıyordu .
Enis ; Vay vay vay asi kızımızda gidiyormuş . Daha eğlence yeni başlıyordu .
+ Bence bir daha tekme yemek istemiyorsan KAPA ÇENENİ !
- Kendinize gelin artık ne saçmalıyorsunuz !
Enis ; Onu bu fahişeye sormalıyız bence !
Mira Enis ' in üstüne yürümeye başlayınca yine araya girmek zorunda kaldım . Mira ' yı eve bırakmak konusunda ısrar ettim ama dinlemedi ve taksiyle gitti . Enis kendi kendine bir şeyler mırıldanırken yanına gittim ve neler olduğunu sordum .
Mira ' nın ağzından ;
Taksiye binince çantamdan her zaman yanımda olan kulaklığımı çıkardım ve " Evanescence - Going Under " açıp dinlemeye başladım . Bu şarkı gerçekten beni rahatlatıyordu . O lanet şımarığa sinirlerim acayip bozulmuştu . Şarkıya dalmış düşünürken çoktan eve gelmiştim . Eve girer girmez hemen odama gittim . Üstümü değiştirmeye halim olmadığı için öylece uyudum . Sabah telefonumun metallica alarmıyla uyandım . Başım acayip ağrıyordu , dün çok içmişim . Okula gidecek halim yoktu ama annemle kavga etmek istemediğim için hazırlanıp evden çıktım . Anıl hala gelmemişti . O sırada telefonum çaldı . Anıl gelemeyeceğini , bir işi olduğunu söyledi . Bnede ana yola çıkıp taksiye bindim . Okula gelince direk sınıfa gidip oturdum ve kafamı sıraya koyup uyumayı planladım ama hayal kırıklığına uğradım . Çünkü hoca fizik sınavı yapıcağını söyledi . O şımarık velet yüzünden sınavdan düşük not alıcaktım . İlk defa düşük not alıcağım fizik sınavı büyük bir tartışmanın habercisi gibi gözülüyordu .
Enis ' in ağzından ;
Anıl karşıma geçmiş bana neler olduğunu soruyordu . " Sadece biraz eğleniyordum ama o manyak kafayı yedi . " dedim. Anıl , " Düzgün konuş Enis ! Geldiğin gibi olay çıkartmayı nasıl beceriyorsun anlam veremiyorum . Mira ' ya bulaşma ! " diye öğüt verirken onu dinlermiş gibi yapıyordum . Tek istediğim bir an önce uyumak . Anıl ' la beraber eve gittik . Sabah başıma gelmiş kalk diye bağırıp duruyordu . Zaten başım ağrıyordu . Daha fazla dayanamayıp kıza kıza kalkıp hazırlandım . Bugün yeni okula gidip yeni cici kızlarla ( Burcu ' ya selamlar :D ) baya bir eğlenecektim . Anıl ' ın sınava yetişmesi için erkenden çıkmak zorunda kaldık . Arabada Anıl Mira ' ya takılmamam konusunda yine öğütlere başlayınca bende kulaklığımı takıp şarkı dinlemeye başladım . Nicki Minaj Pound The Alarm dinlerken Anıl kulağımdan kulaklığı çekti ve " Ciddiyim Enis . " dedi . " Lanet olsun rahat bırakırmısın ? Kızı hatırlayamıyorum bile , sarhoştum . Sadece kızıl bir fıstıktı . " Ben konuşmamı bitirdiğimde çoktan okula gelmiştik . Hızla arabadan inip onu beklemeden yürümeye başladım . Okul ' un içine girdiğimde kızlar ' ın gözü bana dönmüştü . Onlara aldırmadan okul ' un içine girdim . Müdür ' ün odasını aramaya başladım ama hiç bir yerde yoktu . Koridorda hem ilerleyip , hem odalara bakıyordum . Bir şeye çarptım ve kulaklarıma " Seni gerizekalı " diye tanıdığım bir kız sesi geldi .
Mira ' nın ağzından ;
Sınavda soruların çoğunu yapamayınca sınav kağıdımı verip Anıl ' ı aramak için sınıftan çıktım . Etrafa bakınarak Anıl ' ı ararken sert bir şeye çarptım .
Vote ' lerinizi bekliyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADİST SEVGİLİM
Novela JuvenilYaşadıklarından dolayı vücudunu kin ve acı kaplayan , yaşadıklarını yaşattırmak isteyen bir kız. İnsanlanların çığlıkları ve acıları onun içindeki kini biraz da olsun bastırırken insanların canını yakmaktan zevk alan, acıma duygusu tamamen kurumuş b...