Mira ' nın ağzından ;
Siyah mini dantelli elbisemi yatağın üzerine bıraktım ve makyajımı yapmak için aynanın karşısına geçtim . Aşırı makyajdan hoşlanmadığım için eyeliner , rimel ve parlatıcı sürdüm . Makyajım bitince yataktan elbisemi alıp giydim . Siyah ve alt kısımları kırmızı olan topuklu ayakkabılarımıda giydiğimde hazırdım . Anıl ' ı aradım ve beni almak için gelmesini söyledim . Küçük parıltılı çantamı ve deri ceketimide alıp dışarı çıktım . Duvara yaslanıp çantamdan sigara paketimi çıkarıp bir tane yaktım . Bir iki nefes çektiğimde Anıl siyah porsche ' si ile önümde durdu . Daha sigaram bitmediği için arabaya binmedim . Anıl arabadan indi ve kapıyı kapatıp arabaya yaslandı . Beni baştan aşağı süzdü. O bunları yaparken ben çoktan sigarımı bitirmiştim . Arabaya gittim ve ön koltukta Anıl ' ın arabayı çalıştırmasını bekledim . Her zaman gittiğimiz bara gideceğimizi düşünüyordum ama Anıl başka bir yöne gidiyordu .
( " - " ler Mira "+" lar Anıl )
- Hey nereye gidiyoruz ?
+ Enis bugün Amerika ' dan döndü ve bizi başka barda bekliyor , onun yanına gidiyoruz .
- Enis kim ?
+ Kardeşim , önceden bahsetmiştim . Hatırlamıyormusun ?
- Evet kardeşin olduğunu hatırlıyorum ama Enis ' in buraya geleceğinden haberim yokru. Ona göre giyinirdim . Keşke daha önceden haber verseydin. !
+ Kusura bakma benim hatam ama bir sorun çıkacağını sanmam .
Konuşma bittiğinde çoktan bara gelmiştik. İçeri girdiğimde alışık olduğum sigara ve alkol kokusu bana hiç yabancı gelmemişti . Etrafta tanıdığım biri varmı diye bakınırken Anıl ' ın beni kolumdan çekiştirmesiyle kendime geldim .
- Anıl , nereye ? !
Cevap vermesine fırsat kalmadan telefonu çaldı ve dışarı çıktı . Ben her zaman içtiğim viski ' yi barmenden sipariş ettim . Barmen'in sorusuyla kafamı kaldırdım .
+ Boş musun bebek ?
Tam sorusuna cevap vericekken tanımadığım bir ses adeta kükrercesine " Değil " dedi . Kim olduğuna bakmak için arkamı döndüm .
- Ben kendi başımın çaresine bakabilirim. Kimsenin yardımına ihtiyacım yok . Siktir git .
" Dışarıdan hiçte öyle gözükmüyordu . "
- "Siktir git dedim " ve arkamı döndüm viskimi yudumlamaya devam ettim .
" Aaa senin gibi bir kıza küfür hiç yakışmıyor. Bebeğim alt tarafı biraz ağlenicez . "
Sinirden delirmek üzereyken viski bardağını yere fırlattım ve esmer şımarığın yakasına yapışıp duvara ittirdim . Ve kasıklarına tekme attım . İnleyip , kıvranırken Anıl ' ın " ENİS ! " DEMESİYLE öylece kala kaldım .
Anıl ' ın ağzından ;
Enis diye bağırmamın sebebi Mira ' yı Enis ' in yakasına yapışıp , kasıklarına tekme atarken görmüştüm . Enis ' in gelir gelmez eğlenmeye başladığını anladım . Bir an ne yapacağımı şaşırsamda 2-3 saniye de toparlandım ve hemen Mira' nın yanına gittim . Enis ' i Mira ' nın elinden kurtardıktan sonra ,
+ " Tanıştırayım Mira , kardeşim ENİS ! "
+ 5 Vote ' de yeni bölüm gelir .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADİST SEVGİLİM
Teen FictionYaşadıklarından dolayı vücudunu kin ve acı kaplayan , yaşadıklarını yaşattırmak isteyen bir kız. İnsanlanların çığlıkları ve acıları onun içindeki kini biraz da olsun bastırırken insanların canını yakmaktan zevk alan, acıma duygusu tamamen kurumuş b...