Rapirea

12K 311 21
                                    

Anca pove

Giulia tocmai lesinase in bratele mele iar Alex fugise dupa un pahar cu apa.Un zgomot puternic se auzise pe hol iar fumul patrundea casa.Din fum iesisera Stefan in dreapta lui Tudor si in stanga Dani.Toti aveau ochii rosii si se citea furia pe fata lor.Luci sarise la cei trei si Alex aparu si el.Cand ii vazu pe acestea ii cazu paharul din mana de uimire.Nu a stat mult pe ganduri si sarise si el la bataie.

-FUGITI!!!! spuse Luci.

-I-ao pe Giulia si plecati!Vei gasi sub presul usii un cutit pentru aparare.Acum pleaca!!! 

Am luat-o pe Giulia in brate si am duso pana la intrarea din spate.Am luat de sub pres un fel de cutit si ma grabeam sa ajung la masina.Giulia se trezise si o taram dupa mine.Chiar cand sa deschid portiera masinii cineva imi imobiliza mainile iar cutitul imi cazuse pe jos.M-am uitat mai atent era Dani care imi strangea incheieturiile mainii cu putere.Giulia era si ea tinuta de Tudor.Totul s-a facut negru in fata ochilor si incet-incet mi-am pierdut cunostinta,cred ca m-a sedat cu ceva.O lumina ma deranja, si nu ma lasa sa ma odihnesc.Cand imi deschid ochii m-a cuprins teama iar evenimentele petrecute ma faceau sa ma cutremur.M-am uitat mai atent, dar Giulia nu era nicaieri.Unde ma aflu?Ce vor de la noi?Am inceput sa plang iar mainile imi tremurau ingrozitor.Usa s-a deschis iar Tudor a intrat in camera.M-a luat de solduri si ma saruta usor pe gat.

-Deci, ti-ai cam facut de cap nu-i asa micuto? mi-a soptit la ureche putin nervos.

-Lasa-ma in pace! l-am inpins de pe mine cu putere.

In clipa urmatoare s-a repezit la mine si ochii lui erau rosii.Ma tinea strans de maini iar corpul lui greu aproape ma strivea.

-Daca nu poti sa ma apreciezi bun atunci voi fii rau, poate asa te inveti minte sa nu imi mai comentezi.

-Te urasc, nemernicule!!!!

El se apasa mai tare peste mine, iar mainile imi faceau vanatai pe corp.Eu am inceput sa plang in hohote iar el ma strangea si mai tare.Dupa dintr-o data s-a oprit.

-De acum esti sclava mea, si voi face ce vreau cu tine.

Dupa asta trantii usa si iesi furios.

Giulia pove 


Cand m-am trezit Stefan era langa mine.Eram intr-un pat iar mana lui ma inbratisa.M-a sarutat usor pe frunte dupa care se juca in parul meu.Eu nervoasa i-am luat mana din par si i-am aruncat o privire nervoasa.Ii simteam corpul gol cum s-a lipit de mine....

-Stiu ca am zis ca te voi lasa sa alegi, dar nu pot trai fara tine.Esti drogul meu...El m-a sarutat iar eu nu l-am respins...cred ca in ciuda intamplarilor tot mai aveam sentimente pentru el.A inceput sa ma dezbrace iar sarutarile lui pe sani imi faceau corpul sa tremure de placere.Am sarit din pat aproape goala, dupa care mi-am luat hainele si m-am imbracat.

-Vreau sa vorbesc cu Anca, i-am zis eu cu o expresie serioasa.

Mai intai vreau sa facem dragoste, iar dupa poti vorbii cu cine pofteste inima ta.

-Nu voi face dragoste cu tine, tu pentru mine esti doar un maniac.

O data rostite aceste cuvinte m-a luat o durere cumplita de cap.....Stefan isi lua un pantalon pe el si iesi din camera nervsos.Dupa 2 minute o vad pe Anca in prgul usii plina cu vanatai.I-am sarit in brate si am intrebat-o speriata ce a patit.Ea plangand mi-a zis ca Tudor a ranit-o in halul asta.In camera in care ma aflam aveam o masuta, iar pe ea era un pahar cu apa si o farfurie cu omleta.Am puso sa manance.Dupa ce a terminat de mancat am intrat in baie iar acolo am gasit tot felul de chestii, de la prosoape pana la creme.Am luat o crema si i-am masat cu grija ranile Ancai.Dupa asta ne-am pus amandoua in pat si am inceput sa vorbim.

-Cand crezi ca vor veni Gabi cu Mihai dupa noi? intrebase Anca.

-Cat de curand sper, o sa vezi ca totul va fi bine.Consiliul ii va gasi pe nemernicii astea.

-Mda,ai dreptate. raspunde Anca cam nesigura.

-Cred ca inca mai am sentimente pentru Stefan.

-Cred ca e o iluzie, candva l-ai iubit iar asta e motivul.Stai linistita, sunt sigura va doar pe Mihai il iubesti.

Aceste cuvinte m-au mai  linistit, speram sa fie asa cum zice ea.

Mihai pove


Cativa membrii din cosiliu erau cu noi in masina, aproape am ajuns acasa.Cand intram in casa toti lipseau...Beatrice si Gabi cercetau pe la etaj iar eu cu membrii consiliului eram la parter.Beatrice si Gabi erau foarte ingrijorati si eu la fel.Sper ca printesa mea e bine.

-Am o idee, spuse Beatrice.

-Ce? spusem eu ingrijorat.

-Am camere de filmat in casa, putem derula s-a vedem ce s-a intamplat.

Deci, eram eu cu Gabi si Beatrice la PC iar cei din consiliu urmareau si ei...Beatrice derula filmul iar ea a oprit din greseala la ora 1:30 noaptea.Era seara in care ne-am traso in grup.Dintr-o data toti au inceput sa rada, cand m-am uitat mai atent am inceput si eu sa rad.Pe monitor erau Beatrice si Alex care sio trageau animalic....Beatrice s-a rusinat si a derulat mai departe, se pare ca si-au traso pana la 4 dimineata. Un barbat din consiliu nu s-a abtinut sa nu ii faca un comentariu:

-Frumoase tâte!!! 

Radeam toti, iar Beatrice s-a rusinat.Dupa cateva minute a gasit si scena in care Stefan cu Dani si Tudor sparg usa, se pare ca au montat usa la loc ca sa nu trezeasca suspiciuni.Dupa ce am vazut filmariile ne-am inarmat cu totii si am pornit sa ii cautam pe infractori.Cum aveau ei atata tupeu sa imi rapeasca iubita.O sa io platesc...Sper doar sa fie bine, nu stiu ce m-as face daca as pierdeo.O iubesc enorm, este prima fata pentru care am sentimente asa puternice.Este prima fata careia ii pot spune ca o iubesc.De cand am devenit vampir nu am mai simtit senzatii umane, dar ea mi-a redat sentimentul de dragoste.Sunt foarte ingrijorat pntru ea.

Heii :* scuze ca am scris asa putin, dar nu prea imi permite timpul mai mult.Nu am reusit sa corectez greselile dar,sper ca v-a placut, m-am straduit sa ma tin de cuvant si sa postez azi.Astept comentariile si voturiile voastre. <3

Sex cu un monstruUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum