Sex fara obligatii

33.4K 493 131
                                    

Giulia Pove

Se pare ca nu aveam de ales...trebuia sa dorm la el desi nu imi displacea asta.

-Bine, dar mai intai trebuie sa fac o baie si as vrea niste schimburi cu care  sa dorm.

A scos o camasa din dulapul lui si mi.a dato dupa care ma ea si incepe sa ma traga dupa el ajungand in fata unei usi.

-Aici e baia, gasesti inauntru de tot ce ai nevoie, doar simte.te ca acasa.

Dupa mi.a deschis usa la baie si m.a poftit inauntru...

A intrat cu mine.

-Amm, mda...ai vrea sa iesi?

-Nu...vreau sa te privesc.

-Dar eu nu vreau asta, vreau sa iesi ACUM!!! am zbierat eu la el nervoasa.El a inceput sa ranjeasca si dupa s.a apropiat de mine.Mi-a lipit trupul de al lui si dupa a inceput sa ma sarute usor pe gat pana a ajuns la ureche si imi soptes.te:

-Esti asa de frunoasa cand esti nervoasa.

M.am inrosit si dupa l.am condus la intrare dupa care am inchis usa cu cheia si m.am bagat la dus.

Dupa ce an terminat si mi.am luat camasa pe mine mi.am dat seama ca nu pot iesi asa in fata lui.

Mi.am mai luat un prosop si mi l.am infasurat pe mine.Ma duc si bat la el la usa...

-Am terminat, unde pot sa dorm?

-Chiar aici.

-In..in..in pat cu tine? Am inceput sa ma balbai.

-Da!

Am inceput sa il urasc...era asa de enervant si increzut.

Mi.am dat prosopul jos cu grija si m.am bagat repede in pat.

I.am intors spatele si i.am zis noapte buna.

El s.a apropiat de mine si m.a cuprins in brate.A inceput sa imi mangaie spatele dupa care a tot coborat si acoborat.

Eu i.am prins mana in graba iar el luandusi mana  m.a sarutat.

Simteam cu cata dorinta ma saruta, iar eu incercam sa il resping dar era prea puternic.Acum ambele lui maini erau pe soldul meu iar limba lui imi rasfata gatul.A coborat din nou cu mana pana a ajuns la partea mea feminina.Si-a strecurat mana si un gemat de placere iesise din gura mea.Corpul meu era sub controlul lui, tremuram la atingerea lui.Am inceput sa gem din ce in ce mai tare iar corpul meu se arcuia sub mana lui. Mi-a desfacut camasa si se juca cu sfarcurile sanilor mei.Dupa ce am simtit ca a slabit stramtoarea am fugit repede din camera dar pe cand sa fug pe hol el era in fata mea.

-Unde fugi printeso?

-Doar mergeam la baie. Acum nu il mai credeam asa atarctiv, era mai mult un maniac il uram deadreptu.Vroiam sa se faca dimineata o data sa pot sa merg acasa si sa ii povestesc Ancai tot.

M.am pus pe jos in fata baii si am adormit.

Dimineata m.am trezit in pat intr.o alta camera nu in camera lui.Am iesit si am inceput sa explorez partea asta a casei.In pragul usii apare Mihai:

-Neata pisicuto!

-Mda...neata!

-Ti.am respectat dorinta, daca nu vroiai sa dormi cu mine.

Eu am izbucnit in lacrimi si el a venit langa mine si m.a strans in brate.

-Eu nu te plac, imi pare rau!

Sex cu un monstruUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum