Pedeapsa

13K 294 131
                                    

Imi cer scuze ca nu am scris saptamana trecuta dar in ultima perioada sunt foarte ocupata cu scoala.Imi cer scuze anticipat daca si pe viitor voi intarzia cu postariile.Ma gandesc sa inchei curand cartea...ce ziceti? :* :* :*

Am ajuns la resedinta lui Stefan.Totul in jur era sumbru...era intunecat iar asta m.a facut sa ma ingrijorez si mai mult pentru iubita mea.Sper ca e in regula.Pe fata lui Gabi se citea ingrijorarea care io purta Ancai.Eram cu totii pregatiti pentru lupta.Consiliul pregatea locul unde toti nemernicii vor fii arsi.Am patruns in casa.Gabi era transformat in varcolac si cauta mirosul fetelor.Le.a simtit...erau la etaj doar ca in fata noastra apar inarmati Tudor cu Dani si cu Stefan.Au sarit la bataie..eu ma luptam cu Stefan, Gabi cu Tudor si Beatrice cu Dani.Aceasta lupta nu avea sa ia sfarsit prea curand.Tudor era la pamant cu un cutit infipt in spate ce il facea sa nu se poata misca.L.am imobilizat cu o franghie la fel si pe Dani.Stefan scapase...eu am fugit dupa el...

-Nu, asta e lupta mea! I.am inpins pe Beatrice si pe Gabi la o parte si am pornit pe urmele lui Stefan.

Il uram ingrozitor, abea asteptam sa vad cum isi da ultima suflare sub ochii mei.Il vreau mort! Intr.un moment de neatentie i.am mobilizat mana si i.am bagat cutitul in inima.In acea clipa vedeam in ochii lui durerea pe care o simtii, eu ma hraneam cu durerea lui.M.am intors la casa unde am zarit.o pe Giulia...avea ochii in lacrimi.In acel moment parca m.a injughiat cineva.M.am dus la ea si am luat.o in brate am sarutat.o...Acest moment trebuia sa fie unul fericit...

-Ce ai patit iubito?

-Alex e pe moarte, si Gabi e ranit...

Asta m.a infuriat la culme...i.am luat pe Tudor si pe Stefan si i.am legat de bucatiile de lemn...dupa asta consiliul le.a dat foc.Priveam cum ard incet in chinuri.Consiliul a hotarat ca Dani va avea dreptul la libertate, dar daca va mai face ceva rau si el va fii ars.

Anca cu Giulia se tineau in brate si plangeau...Gabi era plin de sange, iar Alex era pe jumatate mort.Ne.am dus acasa in graba.Pentru Gabi am chemat un veterinar pentru ca nu se putea trata cu antibiotice omenesti.Avea 60% ADN canin si era de rasa pura.De Alex m.am ocupat eu.I.am pus venin de vampir pe rani ca sa se vindece si i.am pus o perfuzie cu sange.Beatrice plangea langa patul lui Alex iar Anca langa patul lui Gabi.

Giulia se pendula cand la Beatrice cand la Anca.Ea era umarul pe care plangeau fetele.Era ingrozitor...In casa era un aer de inmormantare.

Se facuse seara iar eu cu Giulia ne.am dus la etaj ca sa petrecem putin timp numa noi doi.

Eram in pat si ea s.a pus comod pe pieptul meu in tinp ce eu ma jucam in parul ei.

-Ce ti.a facut Stefan?

Fata ei deodata parea trista si lacrimile au inceput sa roiasca din ochii ei mari si albastrii.

-A vrut sa fac dragoste cu el...

Acum il uram chiar mai mult pe Stefan...ma bucur ca e mort.Am stranso in brate ai sarutato delicat pe frunte.

Anca pove...

-Cum te mai simti puiule?

-Ma doare rau bratul...

-Ce a spus veterinarul?

-A zis sa mananc numai pedigree 2 saptamani si dupa ce mi se vindeca ranile trebuie sa imi cumpar zgarda antii purici.

Am zambit usor si l.am sarutat.Si el parca parea mai vesel...

-Sper sa te faci bine baiatul meu.

Cineva batea la usa...M-am dus sa vad cine e...era Luci.

-Am auzit ca Stefan cu Tudor au murit...

-Da, doar ca Alex.si Gabi sunt raniti.

-Ai incercat sa ii pui lui Gabi venin de vampir pe rani?

-Nu...veterinarul a spus sa ii punem abea peste 3 zile.

-ALEX S.A TREZIT!!!

era Beatrice in culmea fericirii...ne.am dus repede la el in camera...zacea in pat.

-Am fost in iad spuse Alex incruntat.

M-am intalnit cu Tudor si Stefan...si mi.au zis ca o sa am de suferit pentru ca am fost curvar inainte sa o cunosc pe Beatrice.

Toti am inceput sa radem in hohote.

Dupa asta ne.am retras fiecare intr.o camera.

Beatrice pove

Alex s.a ridicat din pat si am vazut ca era in forta ca si cum nu patise nimic.Se pare ca veninul lui Mihai la ajutat mult.M.a luat de un brat si m.a tras peste el.Am inceput sa ne sarutam.Imi azvarlise bluza de pe mine eu ramanand cu sanii goi.Ne sarutam iar pasiunea si aerul fierbinte ne cuprindea pe amandoi.I.am dat jos tricoul si dupa i.am desfacut cureaua cu dintii.Erectia lui era vizibila...iesea din boxeri.Am inceput sa chicotesc si l.am sarutat din nou.El m.a dezbracat complet.

I.am dat jos boxerii si ma jucam cu capul intarit.El ma facea sa am cele mai intense senzatii...parca era un zeu al sexului.Il adoram, eram fascinata de modul in care se futea cu mine. Nu mai rezistam :

-Bago naibii o data, vreau sa te simt in mine. M.a intins pe pat si asezandumi picioarele pe umerii lui a inceput sa ma penetreze...

Sunete de placere se auzeau in toata camera...uhhahhh ALLEEXXX , VREAU MAI TAREEE!!!!UUUUUUHHH!!!

El s.a pus pe spate si eu peste el.Il calaream ca o disperata iar patul scartaia in ulimul hal.

POCCK!!

-Ce a fost asta? am intrebat eu speriata?

-S.a rupt patul a spus Alex razand...

-Asta e. :))))

Il calaream in continuare nu imi prea pasa de patul asta nenorocit care ne strica partida de sex.

M.a ridicat si am facut pozitia lingurita.Ahhh....eu am avut un orgasm dar el inca nu s.a terminat.Iam luat penisul in gura si ma jucam cu el in cele mai perverse moduri...Dupa asta si.a bagat barbatia intre sanii mei si se freca...Viteza lui s.a marit pana cand sperma a tasnit pe pieptul meu.

L.am sarutat dupa care am facut o baie impreuna.Ne.am pus pe jos si ne uitam unu la altul de parca o facusem prima oara.

-Te ador, esti cea mai salbatica, sexii felina si fata necumintica pe care am cunoscut.o vreodata.

-Aww, Alex...esti cel mai sexii, pula mare si groasa pe care am cunoscut.o vreodata. Am ras amandoi si ne sarutam din nou.

-Suntem cuplul perfect de vampiri. Spuse el...

-Da curvarule! Asa e.

Stiu ca nu am scris mult...o sa incerc sa scriu mai mult data viitoare.Astept comm-uri cu pareri...de data asta am folosit un limbaj putin mai vulgar.Sper sa va placa :* :)

Sex cu un monstruUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum