Mihai pove...
Simteam ca s.a intmplat ceva...si eram ingrijorat pentru ea.
-Bine iubire, ce ai vrea sa facem impreuna?
-Ma gandeam sa mergem la plaja.
-Cum vrei tu puiul meu.
Dintr.o data suna cineva la usa..Gabi se dusese sa deschida usa,era Eva.Giulia pove
Exact de ce imi era frica...probabil a prezis ce se va intampla...
-Vreau sa vorbesc cu Giulia....spuse Eva rece si trist.
Gabi ma chemase la parter.
-O sa va las singure..spuse Gabi politicos.
-Multumim!ii raspunse buni.
-Mhm,banuiesc ca sti ce mi se va intama i.am spus eu cu lacrimi in ochi.
-Da copila mea, dar viitorul poate fii schimbat in functie de faptele noastre.
-Vrei sa spui ca pot sa raman in viata?
-Da, doar ca vei trece prin multa durere.Iar asta ar putea fii motivul mortii tale.
Dupa ce am terminat de vorbit si am condus-o la usa Mihai statea in capul scarilor si avea lacrimi in ochi.
-Cand aveai de gand sa imi zici? Spuse el suspinand printre lacrimi...
-Nu vroiam sa iti fac rau...si lacrimile au inceput sa imi roiasca pe obraji.
Imi pare rau Mihai!!!!
-Pentru ce iti pare rau? dupa asta el a coborat in graba si a iesit pe usa cu viteza lui de vampir.
Am urcat repede la baie si am inceput sa vars.Anca venise la mine si era speriata..
-Ce ai patit?Giuliaa!!!Spune ceva!!!
-Mie foarte rau...trebuia sa o mint.
Dupa asta nu am mai vazut nimic in fata ochilor...totul era intunecat.
-Giulia! era o voce care ma speria in adevaratul sens al cuvantului.
-Cine esti?!!
-Bine ai venit in iad.
-Poftim???!Cine esti?Arata-te!!
-Eu sunt unul dintre oamneii care au ajuns aici...sunt si eu un pacatos ca tine...sunt tatal tau.
-Ce vrei de la mine?
-Am venit sa iti prezint locul in care iti vei petrece de acum incolo viata.
-Ce caut aici?
-Ai murit!
-Nu e posibil, o sa vezi ca Mihai ma va scoate de aici!!!
-Nimeni nu mai poate...apartii iadului acum.
-Nu te cred!!!
Dupa asta a diaparut iar eu am inceput sa cercetez imprejurimile.Era un miros de cadavre iar tipetele oameniilor de aici imi dadeau fiori...erau oameni care strigau disperati si zbierau din cauza durerii.Sufletul lor a pacatuit pe Pamant iar pedeapsa lor se afla in iad...sunt ingrozita de acest loc.Anca pove...
Am ridicat-o de pe podeaua baii si am verificat daca inca avea puls.Inima ii batea foarte incet...iar pantalonii ei erau uzi.Tocmai i se rupsese apa.Intre timp Mihai ajunsese acasa si ma ajutat sa o pun pe Giulia in pat.Nu credeam ca voi vedea asta dar vaginul ei era foarte dilatat...iar ea fiind lesinata nu putea sa impinga copilul.Mihai a decis sa isi bage mana in vaginul ei pentru a ajuta copilul sa iasa.Dupa doua ore s.a nascut mica fetita.Urla si tipa iar Mihai plangea si el.
-Sunt tatic, spuse el plangand.
Giulia? Nu ii mai bate inima...
In clipa urmatoare Mihai a muscat.o de gat injectand venin de vampir.
-Sper sa nu fie prea tarziu.
Trupul Giuliei a inceput sa tremure iar pe frunte ii curgea sudoarea.Mihai pove...
Anca mersese sa se ocupe de Monica, iar eu o tineam pe Giulia de mana.
Monica era numele pe care iubita mea vroia sa io punem ficei noastre.
Am sarutat-o usor pe frunte si o lacrima mi.a cazut pe fata ei senina.Giulia pove...
Nici nu stiu cat a trecut de cand sunt aici...ma simt diferit.Aveam dureri groaznice de burta iar pielea mea parca a devenit mai palida...
Ma simt mai.singura ca niciodata, daca totusi nu o sa mai ies de aici?Daca chiar am murit?
Parca ma duc pe acelasi drum de o vesnicie, nimic nu se mai.schimba...acelasi intuneric specific si acelasi miros de cadavre.
Iar tipetele oamenilor disperati se auzeau tot mai tare.Cred ca daca mai stau mult aici o sa o i.au razna.
Deodata imi apare cineva in.fata.
-Buna Giulia, vad ca inca nu tipi si.tu ca celelate suflete indurerate?
-De ce as faceo?
-Pentru ca aici e iadul.
-Cine esti?
-Eu sunt mana dreapta a Necuratului.Ma ocup de fiintele nesupuse ca tine.
-Nu o sa ma supun niciodata, o sa scap de aici.
-Cred ca nu m.am facut destul de inteles, supune-te!!!
-Nu!!!
In clipa urmatoare ma apucase de brat dar eu l.am azvarlit pe jos.Nici nu stiu de cand am atata forta...
Am inceput sa fug...iar tot felul de spirite imi apareau in fata spunandumi intruna "Supune-te!"
Unul singur mi.a spus "Lupta in continuare!" Dar pe cand m.am oprit in dreapta lui se evaporase...toate.spiritele disparusera in jurul meu.Sper ca va placut.Imi pare rau ca v.am facut sa asteptati asa mult pentru next.Astept comentarii si sugestii.Nu prea am apucat sa corectez greselile de scriere dar in mare m.am uitat peste ele.
:* :* :3