Este ora 1 noaptea.Anca dormea pe canapea, iar pe Mihai il simteam prin apropiere.Nu mai rezistam asa ca m-am imbracat in liniste sa nu o trezesc pe Anca deoarece nu m-ar fii lasat sa ies afara la ora asta, defapt nu m-ar fi lasat pana se intorcea Stefan, si cu un cutit de argint in cizma pornesc sa il caut pe Mihai.Deodata aud un zgomot de dupa un copac, ma intorc:
-Ma cautai?
-Mihaiiiiii!!!!!!!!
In clipa aceea i-am sarit in brate si l-am sarutat cu multa dorinta.Dar dupa asta mi-am dat seama ca eu tocmai iubeam 2 barbati, doi barbati vampiri care deasupra mai sunt si dusmani de moarte.
-Giulia, ma bucur pentru tine si Stefan....dar sti?El se ocupa cu tot felul de chestii necurate, si..... nu vreau sa te puna si pe tine in pericol.
Nu l-am lasat sa termine fraza ca il sarutasem din nou, iar mana mea disperata cauta fermoarul pantalonului.El mi-a prins mana si s-a desprins dn sarut:
-Nu cred ca ar trebui sa facem asta, Stefan ar fii furios daca ar afla...
-Acum nu vreau sa ma gandesc la asta.
El ma saruta din nou si mi-a dat jos pantalonii, ne-am pus pe bancuta iar eu ii masam barbatia cu mana in timp ce el isi freca degetele pe partea mea intima.M-am desprins din sarut si m-am intors cu capul intre picioarele lui in timp ce el era cu capul intre picioarele mele.Eu il satisfaceam cu miscari usoare cu ajutorul buzelor iar el ma rasfata cu limba.Niste gemete imi scapau si mie si lui.Ii masam cu grija testiculele in timp ce ii bagam penisul pe gat.Asta la facut sa geama,iar eu am marit viteza facundu-l sa geama mai tare.
Mihai pove
Ma innebunea, o doream, o iubesc....sentimentele mele pentru ea nu au disparut niciodata.M-am desprins din pozitia 69 si am pus-o in bratele mele cu fata.I-am bagat usurel penisul in vagin asta facand-o sa scape cateva sunete de placere.Am inceput sa fac miscari mai rapide in timp ce o sarutam pe gat iar cu o mana ii stimulam clitorisul.Gemea foarte tare iar asta ma excita.Ea a avut un orgasm foarte puternic si lung dupa care am intinso pe banca frecandu-mi sexul intre sanii ei.Ea ma saruta si ma mangaia, iar eu simteam ca mai am un pic si ejaculez.Ea vazand asta mi-a luat penisul si a inceput sa faca jocuri perverse cu limba.Mi-am scos-o din gura ei si ma frecam rapid, sperma a tasnit iar eu gemeam cumplit.Ea m-a sarutat dupa care s-a pus pe pieptul meu.
-Te iubesc, Mihai!
-Si eu te iubesc iubito!
A adormit asa pe pieptul meu, dar nu puteam sa o las asa, am luat-o in brate si am duso in casa asezand-o cu grija in pat fara sa o tezesc.Dupa ce am invelit-o si am sarutat-o pe frunte am iesit repede fara sa ma observe nimeni.Dar parca ceva imi spunea ca am fost vazuti....Trebuia sa fac ceva, eu stiam ca Stefan tine la Giulia chiar si daca la inceput era doar o momeala pt mine.Sau oare sa fie totul de fatada?Nu puteam sa ii zic nimic Giuliei, i-as frange inima...in momentul de fata stiu ca ma iubeste si pe mine si pe Stefan...Asta ma durea, dar nu vroiam sa o acuz sau sa o las balta, aveam de gand sa o las sa hotarasca pe cine vrea.
Giulia pove
-Trezeste-te iubire, am venit acasa!
Era Stefan...Ma saruta usor dupa care imi pune in mana un trandafir.
-Asta e pentru tine, mi-ai lipsit asa mult!Am vazut ca Anca doarme pe canapea, vad ca ai avut companie.
-Mdaa...Parca o facea intentionat, vorbea intr-un anume fel care imi dadea de inteles ca stie totul.Ma simteam prost deoarece il iubeam si pe el.
M-am dus la baie sa imi fac rutina de dimineata, mai ales ca aseara eram prea obosita sa ma mai spal.....ooo si Mihai oare unde e?Sper ca e bine....Am iesit din baie cu zambetul pe fata iar Anca cu Stefan stateau la masa cu paharul de cafea in mana.
-Neata Anca!
-Neata!
-Vorbeam cu Stefan de securitatea casei.
In casa a intrat un om, era si el vampir se vedea dupa ten....Avea parul inchis la culoare si ochi caprui, ahh si trabucul din mana lui mirosea super bine...
-Buna numele meu e Dani, imi zambeste si imi intinde mana!
-Buna, eu sunt Giulia!
-De acum eu voi avea grija de tine cand domnul Stefan nu e acasa!Sunt obligat sa te insotesc peste tot!
-Nu pot sa cred ca ai angajat un vampir sa aba grija de mine, o sa fie ca un ghimpe in cur. Zbieram la Stefan cat ma tineau plamanii dupa care am fugit in camera plangand.Se pare ca stia, stia ce s-a intamplat cu Mihai, dar facea pe prostul asa cum faceam si eu pe proasta se pare ca era reciproc.Anca intra dupa mine in camera si imi zice ingrijorata...
-Stefan a aflat de mica ta idila cu Mihai, v-a vazut pe camere.El face asta deoarece e foarte gelos, tine la tine mult....AAA si puteai sa imi povestesti si mie.
Stefan intra in camera si ii facu semn Ancai sa plece.
-Stiam ca nu ai uitat de el, am plecat de acasa sa vad ce faci in lipsa mea...eram sigur ca o sa il cauti.
Asta m-a facut sa plang si mai tare, iar el vazand asta s-a pus langa mine si m-a luat in brate sarutandu-ma usor pe frunte.L-am luat in brate si am incercat sa imi stapanesc lacrimiile, mi-era mai greu ca niciodata....Stefan a inceput sa ma sarute si sa imi bage mana sub pantaloni.Am inceput sa respir mai greu si intr-o secunda eram goala complet sub ochii lui.S-a dezbracat si el si ma indemna sa il frec....El imi saruta gatul si incepea sa coboare, fara sa observ era la sani, imi sugea fiecare sfarc in parte si a ajuns la abdomen.Dintr-o data s-a oprit si ochii lui se facura rosii de furie.M-am uitat la abdomen si am vazut un semn pe care mi l-a lasat Mihai aseara din cauza ca m-a supt.Fara sa scoata vreo vorba se imbraca, iar eu il priveam cu lacrimi in ochi...Pe langa ochii rosii pe care ii avea am vazut o lacrima ce s-a scurs pe obrazul lui si mi-a zis:
-Ai o saptamana la dispozitie sa alegi pe cine vrei...ori eu...ori Mihai. A iesit nervos din camera trantind usa.
Anca veni la mine si ma vazu goala, eu repede mi-am luat un halat pe mine si i-am sarit in brate ....plangeam, doar ea ma intelegea si cred ca acum si ea tine cu Stefan.M-am dus repede in baie si m-am spalat pe fata.M-am imbracat si ma pregateam sa ies la o plimbare, poate mi-ar fi fost mai bine.I-am zis lui Anca ca nu am nevoie sa ma insoteasca si Dani la fel.Am iesit din curtea casei dupa care nu fac doi pasi si apare Mihai in fata mea...
-Am o veste pentru Anca, trebuie sa vorbesc cu ea, e urgent, e vorba de Gabi...el nu a murit, totul a fost o inselatorie, e mana lui Tudor si al lui Stefan.
Acum toate s-au complicat si mai mult, nu stiu cum o sa fac fata la toate astea, pe cine am sa aleg si Anca, acum e si ea pusa in aceasi situatie....Daca Gabi traieste si e adevarat lucrurile vor lua o intorsatura de situatie...
Sper ca va placut, lasati comm-uri si sugestii...si nu uitati de voturi.Ma bucur sa va vad entuziasmati de cea ce scriu, asta ma motiveaza mult.Mersiii, va pup :****