O scot pe bunicamea din camera cumva si ma adancesc in ganduri....E prea mult pentru mine.Deodata suna telefonul:
-Da?
-Buna printeso!
Eu tocmai ce aflasem ca Mihai e posibil sa fie un vampir si vrea sa imi bea sangele si el ma ia cu "buna printeso" e prea mult pentru mine.Hmm, m-am gandit ca totusi sa ii fac jocul.
-Dece m-ai sunat?
-Vroiam sa te intreb cand putem sa neo tragem din nou....ma exciti la maxim nu stiu cum reusesti....
-Ăăă, nu stiu daca vrei poti sa vi la mine maine.
-Ok, atunci pe maine.
-Bine,pa!
Dupa ce am inchis ma duc in graba in bucatarie la bunicamea si ma mai interesez de unele informatii de care aveam nevoie despre vampiri si i-am cerut cutitele de argint.Nu puteam sa cred ca eram indragostita nebuneste de un vampir, ba chiar il adoram.El trebuia sa fie dusmanul meu, nu slabiciunea mea...
-Buni?Vampirii se pot indragostii?Pot iubii?
-Categoric ca NU!Sunt fiinte reci fara sentimente, tot ce vor ei e actiune si sange.
Offf, cred ca la asta se referea cand a zis ca vrea sex fara obligatii....iar eu victima proasta l-am acceptat.Deci in seara asta o sa ies sa omor niste vampiri.
Mihai pove
Trebuie sa fac ceva ca sa ma pot abtine in prezenta ei.Cred ca ar fii mai bine sa ies in oras sa ma hranesc cu tarfe.M-am imbracat atragator cum o fac de obicei si m-am urcat in BMW-ul de ultima generatie.Pe sosea vad niste tarfe numai bune, o urc pe una si am pornit la marginea orasului.Am futut-o intai, deja plangea de durere la cat de brutal eram iar sangele i se prelingea pe corp.Nemai putand sa astept am muscat-o band tot sangele din corp.Si-a dat ochii peste cap si atunci tocmai ce eram in transa dar un zgomot se aude de dupa tufis.Un miros cunoscut imi invada nariile iar inima mea moarta parca se clatinase.Cu viteza mea ma duc la tufis si imi mobilizez adversarul.Un soc imens.....era Giulia, dar era inarmata cu cutite de argint si taruse de lemn.
O lacrima mi se scurse pe obraz si am incercat sa o fac nevazuta.
-Tu, montru care esti!!!La fel vroiai sa imi faci si mie!!!
Si am vazut cum lacrimile ii inundau fata, iar in mine parca se rupsese ceva....
-Nu vroiam sa ma vezi asa, imi pare rau....dar asta sunt eu si acum sti si tu!
Mi-a infipt un tarus in picor si a luat-o la fuga.Nu o condamnam pentru ca vampirii nu au sentimente si ea stia asta, dar pe mine m-a schimbat, m-a vrajit complet, mi-a trezit o latura umana de mult uitata. O iubeam!
Giulia pove
Plecasem de vreo jumatate de ora dar eu tot plangeam si nu ma puteam oprii.Eram uimita si speriata pana in maduva oaselor.De ce monstru m-am putut indragostii?!!Dar trebuia sa imi continui datoria, mergand spre casa am vazut 2 fete in tufis si ma apropiu de ele.Una era vampir iar cealalta o victima, normal....asa cum e mereu. M-am repezit asupra ei infingandui un cutit de argint in spate dar ea m-a pus la pamant si in secunda doi era urcata pe mine cu coltii la cativa milimetri de gatul meu.Atunci aud o voce cunoscuta.-Beatrice, las-o in pace! Era Mihai, nu puteam sa cred ca spun asta dar eram fericita sa il vad aici.
-Mihai?
-Ce faci tu aici?
-Pai tocmai ce vroiam sa imi savurez victima, serveste-te si tu fratioare!
Observasem cum i-a facut cu ochiul lui Mihai, dar el avea o expresie nervoasa.