Transformarea

10.1K 274 34
                                    

M-am gandit ca singura varianta era sa infrunt bestia.Inainte nu era asa fioros dar acum s-a transformat intr-un adevarat monstru.Avea niste coarne ascutite si o coada destul de lunga.
-Ce pot sa fac ca sa pot scapa din acest loc?
-Nimic,esti prinsa aici pe vecie!
-Nu te cred!!! Ii zisesem eu furioasa.
-Bine, uite cum facem, daca reusesti sa ma ucizi te intorci pe Pamant, dar daca nu o vei face pana la venirea Stapanului vei ramane aici.
-Sunt deacord!
-Ce vampir prostut!
-Vampir???!
Nici nu am apucat sa ma gandesc la ce a.zis ca deja ma ametii cu un pumn.Trebuia sa ma concentrez...din moment ce a zis ca sunt vampir inseamna ca Mihai m-a transformat.
L-am imobilizat cu cativa pumni dar degeaba pentru ca tot era mai puternic ca mine.M-am gandit mai bine si nu puterea.conteaza cat tehnica.asa ca mi-am adunat toate fortele si l-am pus la.pamant.I-am sfasiat carnea.cu.coltii scotandui inina din piept.Intr-o fractiune de secunda el zacea mort.
Nu dupa mult timp si-a facut aparitia si Satana si era uimit de puterea mea.
-Nu ai vrea sa ramai cu mine si sa ma ajuti la conducerea Iadului?
-Nu!!! I-am raspuns eu stupefiata.
Tot ce vreau e sa plec din acest.loc!!!Asa cum a fost intelegerea.
-Cum vrei tu!
Dupa asta nu am mai vazut nimic in fata ochilor decat o lumina puternica si stralucitoare.Imaginea s-a clarificat si il zaresc pe Mihai.
-Giuliaa!!!Te-ai trezit !!!
Nu l-am mai lasat sa zica nimic si l-am sarutat dupa care l-am strans in brate.
-Nu ai idee cat de ingrijorat am fost pentru tine! a raspuns el rusinandu-se.
-Te iubesc!!!!
-Si eu iubire! spuse el si ma stranse din nou in brate.
-Vreau sa iti prezint pe.cineva...
M-a luat de mana si am urcat impreuna intr-un dormitor.Era frumos aranjat,peretii erau roz si niste papusi dragute stateau pe raft.
In mijlocul camerei un patut mic si acela roz bineanteles.In patut statea o frumusete de fetita cu niste ochisori albastrii si putin parut blond.
-Ea este Monica, fiica noastra! Spusese Mihai zambind.
Am luat-o in brate si eram uimita de frumusetea ei...o lacrima imi curse pe obraz, iar Monica se intoarse catre pieptul meu adormind.
-E asa draguta ii spusesem lui Mihai.
El ma lua in brate si ma pupa pe frunte.Am asezat-o pe Monica inapoi in pat si am.coborat inapoi in.sufragerie.
-Mie foame!!! Ii spusesem lui Mihai.
-Trebuie sa bei sange, e mai mult o.sete...o sa te obisnuiesti iubito!
Totul era diferit in jurul meu...auzeam mai bine, vedeam mai bine si miroseam mai bine.Fiecare obiect din jurul meu il analizam...il vedeam diferit.
Dupa ce ne-am saturat cu sange am urcat in dormitorul nostru.
Mihai s-a apropiat de mine si mi-a soptit...
-Abea astept sa tio trag! Mi-am luat inima in dinti si i-am soptit inapoi..
-Si eu astept sa mio tragi salbatic.
In clipa urmatoare m-am urcat peste el si ne sarutam rapid.Cat ai zice peste el mi-a dat jos bluza si mi-a descheiat si.sutienul, iar pantalonii si.chilotii i-a aruncat undeva aiurea in camera.In acest timp si eu am avut grija ca el sa ajunga la.pielea goala.Ma saruta si ma atingea cu atata dorinta...ii simteam erectia in zona mea intima...si ma frecam usor ca sa il excit mai rau.Dupa asta m-a intors realizand pozitia 69 era favorita noastra.Facea niste miscari cu limba care ma faceau sa gem.

Mihai pove

Gemetele ei ma excitau ingrozitor, mai ales mainile ei pricepute care imi frecau barbatia.cu multa pricepere.Stia ce face...nu gluma.
Facea niste cerculete cu limba pe capul intarit...si imi scapara si mie cateva sunete de placere.Huh...nu stiu ce a patit dar e de 1000 de ori mai salbatica si mai sexi.
-Ahhh, usor puiule! Ii zisesem eu.
-Vezi.sa nu te ineci!!! A strigat Alex.care se pare ca era la pragul usii privindu-ne!
Dupa asta am ras cu totii...nu ne-am abtinut.
-Putem sa o facem.in grup? Ii chem si pe Anca si Gabi.
Eu cu Giulia ne-am uitat unu la altul....
-Bine! A zis Giulia
Dupa 5 min apar si Gabi.cu Anca care erau goi si ei si se regulau in timp ce veneau spre camera.Alex a venit cu Beatrice in.carca si a aruncat-o pe jos pipaindo pe.sani....si.eu cu Giulia...da am uitat sa precizez ca pana au venit ei mi s-a culcat...da...trist

Anca pove

Gabi era genial...pe langa ca stia sa faca oral foarte bine se pricepea si la penetrat.Mai mult de 5 minute nu rezistam fara sa am orgasm.
-Ohhhh daaa,haide Gabiii!!!O vreau mai tare!!!!
-Te ador femeie!!! A gemut el...

Beatrice pove

In timp.ce.Giulia se chinuia sa ii faca o erectie lui Mihai, iar Anca era in.culmea extazului eu cu Alex ne futeam bine mersi pe jos.Topaiam in pula lui mai ceva ca un cangur...
-Uhhh Alex...bago mai bine!!!
-Uite!!!I s-a sculat si lui Mihai insfarsit!!! Zise Alex...dupa care am ras cu totii.
Dupa.inca 10 minute de pasiune si de sex intens eu.cu Anca si.Giulia am incercat sa avem orgasme in sincron si chiar ne-a reusit...iar dupa asta ne-am intins cu totii in pat asteptand sa se faca zi.

Mihai pove...

-Iubito!Tocmai am facut sex cu un monstru!!! Acum esti o versiune mai inbunatatita si mai salbatica, esti o mica vampirita si nebunatica dornica de placere.

Toti au ras in cor....

Buna cititori, vreau sa fac un anunt...dar inca ma mai gandesc, imi pare rau sa va anunt ca urmatorul capitol ar putea fii ultimul din aceasta carte dupa care o inchei...Astept si parerile voastre dar inca ma mai gandesc!!!

Va multumesc pentru voturi si vizualizari, va pup!!! :* :* :3

Sex cu un monstruUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum