Dupa un an de zile....
De cand Mihai a plecat din oras s-au intamplat multe lucruri,viata mea s-a schimbat radical.Dupa 6 luni de suferinta l-am intalnit pe Stefan alaturi de care am trecut peste toate cu bine.Cel mai ciudat lucru e ca si el era vampir.Intre timp terminasem liceul si lucram la un magazin de muzica.Anca mi-a ramas cea mai buna prietena, dar a suferit si ea mult dupa Gabi.Acesta a facut un accident cu masina si a murit.Anca si-a gasit alinarea in bratele lui Tudor acesta find si el un vampir.Nu puteam sa cred cati "coltosi" traiau in oras.Imi suna telefonul, era Stefan:-Buna iubita, vin sa te i-au cu masina de la lucru?
-Da, termin tura la 5.
-Ok, te iubesc, Pa!
-Si eu, pa!
Stefan era si el bogat deoarece era schimbat de cateva secole si adunase o avere dea lungul vietii.Traiam intr-un fel ca o printesa, aveam tot ce imi doream...dar tot aveam un gol in inima.
-Buna Giulia!
-Aaa, buna Anca!
Cum de ai venit sa ma vizitezi?
-Pai Tudor e plecat din oras pentru cateva zile si ma plictisesc singura acasa...Ma gandeam ca ai vrea sa vi cu Stefan la cina...
-Da, e ok, de la ce ora?
-La ora 7 e bine?
-Da, e perfect!
-Bine, va astept...
Se facuse ora 5 iar Stefan ma astepta in masina in fata magazinului!
-Cum a fost azi?Ma intreba el dupa care m-a sarutat usor pe buze.
-A fost o zi obositoare, am avut multi clienti.Era sa uit,ne-a invitat Anca la cina la ora 7.
-Bine pui, dar dupa cina ne relaxam putin.
-Ooo, in ce sens de relaxare...?
-"relaxare" =sex nebun
-Hahaha...am inceput sa rad dupa care l-am sarutat.
Spre deosebire de Mihai era putin mai rafinat si mai matur.Dar cu perversiunea parca erau unu si acelasi.Masina s-a oprit in fata vilei superbe in care locuia Anca.A coborat din masina si mi-a deschis portiera ajutandu-ma cu grija sa cobor din masina.Am sunat la sonerie iar Anca cu un zambet de copil ne-a deschis usa si ne-a poftit inauntru.Ne-a pus in pahare putin vin si am inceput sa povestim de diferite subiecte.Anca a inceput sa vorbeasca despre noua ei afacere.Se specializase in moda si ne povestea de noii ei colaboratori.Dupa ce l-a servit pe Stefan cu o portie de sange si pe mine cu o friptura delicioasa ne-am ridicat de la masa luandu-ne larevedere de la Anca.In masina aproape adormisem....dar dintr-o data Stefan a pus o frana din cauza unui om care era in mijlocul strazii.M-am uitat mai atent....aproape am avut un atac de cord cand am vazut fata individului, era Mihai....S-a uitat in ochii mei iar eu cu greu imi stapaneam lacrimiile.Era el, si s-a intors!!!Stefan nervos a virat pe langa el si a plecat in mare graba.Atingea 200 km/h si i-am zis sa opreasca.In clipa aia a oprit si s-a uitat nervos la mine.
-El e dusmanul meu de moarte, sobolanul m-a urmarit in tot acest timp.Nu vreau sa iti povestesc ce s-a intamplat, e mai complicat.
Eu nu puteam sa scot niciun sunet eram socata.Nu putea sa fie adevarat.....
Am ajuns acasa si m-am bagat direct in pat...Stefan a venit langa mine si a inceput sa ma sarute usor dupa care vroia sa ma dezbrace.Eu m-am desprins din sarut si i-am intors spatele.
-Nu in seara asta, nu ma simt bine.
El a inteles mesajul si a scancit din dinti de nervi.Dar fara sa zica nimic m-a luat in brate si m-a tinut pana m-a luat somnul.A 2-a zi dimineata ma trezesc si vad ca imi lasase un bilet pe masa:
"Neata printesa, am plecat pentru 2 zile din oras cu niste afaceri...ne vedem cand ma intorc
Te iubesc, Stefan"
O sun pe Anca incercand sa ma linistesc...
-Buna Anca, vino urgent la mine...Acum!
-Neata, ok, ha ca ma imbrac si vin...
-Pa!
-Pa!
Dupa o ora sosit Anca....
-Ce s-a intamplat Giulia?
Ochii mi s-au umplut de lacrimi si abea am pronuntat cuvintele...
-Mihai s-a intors!
Expresia ei a devenit dintr-o data ingrijorata si m-a luat in brate.
-Esti sigura?
-Da, el stie ca acum sunt impreuna cu dusmanul lui de moarte...M-a vazut aseara in masina cand veneam de la tine.
-Asta e foarte grav...
-Trebuie sa ma intalnesc cu el urgent!
-Giulia, nu imi spune ca inca ai sentimente pentru el...
-Eu, eu...bineanteles ca nu am....si am inceput iar sa plang....
-Nu te mai mintii singura...
-Nu ma mint, daca am spus ca nu am atunci asa e! corpul meu a inceput sa tremure si simteam ca o sa cad din picioare.Anca m-a prins de incheieura si m-a condus in pat.
-Pana vine Stefan acasa voi dormi la tine si o sa am grija sa nu patesti ceva.
-Mersi Anca ! i-am dat un pupic pe obraz dupa care am stranso in brate.
Heii cititori, sper sa va placa capitolul, imi pare rau dar nu am timp sa corectez greselile de scriere.Lasati comm-uri cu pareri sau sugestii!