Giulia pove...
In dimineata asta ma simteam cu totul speciala.Parca ceva era deosebit dar nu imi dadeam seama ce.M-am intors in stanga mea dar Mihai nu era langa mine.Sigur a plecat la vanatoare cu Alex si Beatrice.Am coborat jos in bucatarie...iar Anca cu Gabi stateau la o cafea.
-Neataa!!
-Neata curvo! imi zise Anca...
-Ce vremuri...am rostit eu cu nostalgie
Dintr.o data telefonul suna:Raspund...
-Da?
-Giulia?intrebase o voce cunoscuta..
-Bunico?
-Giulia!!!Fata mea, esti in mare pericol...
Picioarele mele s.au inmuita si fata mi s.a facut palida.
-Ce s.a intamplat buni ?
-Iti spun mai multe...dar te astept astazi la ora 1 la.mine acasa.
-Bine...
-pa!
Eram speriata pana in.maduva oaselor...dupa ce i.am.povestit.Ancai convorbirea telefonica am.urcat sus sa fac o baie....Am dat drumul la apa si m.am bagat in apa.Stateam pe spate dar un miros ciudat mi.a invadat nariile.Era un miros intepator...M.am uitat mai atent iar cada era plina cu sange...In clipa acea nu am mai.vazut nimic in fata ochilor...totul a devenit negru.
Anca pove....
Vroiam sa urc sus in baie pentru ca Giulia statea de mai bine de 2 ore in.baie.Ea trebuia.sa se pregateasca pentru intalnirea cu Eva.(bunica ei)
Am urcat si am batut la usa...nimic...am vrut sa deschid usa dar aceasta era incuiata cu cheia.Am coborat jos si i.am zis si lui Mihai.Parea destul de ingrijorat...
Cu ajutorul lui si al lui Alex baietii au spart usa....Si parca mi s.a taiat aerul cand am vazut imaginea Giuliei...zacea in cada plina de sange Alex vroia sa sara pe ea dar
Beatrice l.a luat si l.a dus in padure...departe de casa pentru cateva ore.Mihai ingrijorat si ingrozit a luat.o pe Giulia in brate si a duso in camera.Pielea ei era rece si avea o culoare purpurie...
-Mai traieste? L.am intrebat pe Mihai plangand?
-Da, doar ca are pulsul salb.
La usa suna cineva...Gabi.ii daduse drumul.
-Anca!!! Striga Gabi...
A venit Eva.
-Giulia inca e in viata intreba Eva?
-Da, de unde sti? Am intrebat eu mirata.
-Am.avut un.vis care mi.a zis ca Giulia v.a pati ceva...de asta am chemat-o la mine.E la etaj.cu Mihai...
Eva a urcat in graba...si era infricosata....A inceput sa rosteasca o incantatie, iar inima Giuliei batea normal acum.
-Giulia e insarcinata cu copilul lui Mihai sau Stefan.
Mihai era furios iar ochii i s.au umezit...
-Cum e posibil? Si cazu in genunchi
Trebuie sa ucidem fatul pana nu o ucide el pe ea.E jumatate vampir acest copil..iar ea nu poate sa duca o asa sarcina pana la sfarsit.Nimeni nu poate.
Giulia isi deschise ochii..
-Ce s.a intamplat.cu mine?
-Esti.insarcinata cu un copil jumatate vampir jumatate om.Tatal acestui.copil poate sa fie Stefan.
Eram speriata....
-Trebuie sa il ucidem iubito, spuse Mihai.
-Nu!!!E copilul meu, si nu o sa ii faceti nimic!
-Dar Giulia...vei muri inainte ca copilul sa se nasca...nu ai sanse de viata cu un monstru in burta. spuse Eva
-Nu buni, voi nu ma intelegeti...eu nu voi lasa sa imi omorai copilul...
-Te mai las 2 luni sa vezi ce inseamna sa.fii insarcinata cu un asa copil.Daca vei vrea sa duci sarcina mai departe.nu ma voi opune...dar sunt 100% sigura ca vei renunta.Nu ai idee prin ce dureri cumplite vei trece.
-Sunt gata sa le suport...spusem cu o voce precisa.
-Bine...asa sa fie.
-Anca, cu tine trebuie sa.vorbesc ceva...spuse Eva.
-ok.
-Anca, tu esti o mare vrajitoare in devenire, trebuie sa i.au legatura cu matusa ta ca sa te invete vrajitorie.De mica copila te.am imprietenit cu Giulia pentru ca veti fii cele mai puternice fiinte de pe pamant.Giulia are darul de a vedea in viitor...asta a mostenit.o de la mine, si chiar daca e om ea are si sange de vampir prin vene...transformarea ei se apropie...simt asta.Iar tu esti destinata sa fii cea mai puternica creatura magica, adica vrajitoare.
-Woow, asta e asa pofund. si am inceput sa rad..
-Sa sti ca nu e de glumit cu asa ceva, draga mea Anca.
Ne intorsesem la Giulia si Mihai care stateau si vorbeau.Discutau despre asa zisul copil...
Beatrice cu Alex s.au intors din padure.Erau vizibil ingrijorati.
-Ce s .a intamplat? Intrebase Alex.
-Giulia e gravida...spuse Anca.
-Trebuie sa gasim un doctor...fatul trebuie omorat. Zise Alex.
-Nu, ea a hotarat ca o sa il pastreze..Spuse Anca
-Dar va muri! Zise Beatrice cu lacrimi in ochi.
Pe nesimtite se facuse seara...
Giulia pove
M.a cuprins.somnul fara sa vreau...iar eu adormisem in bratele lui Mihai.
"Eram in bucatarie...iar un planset de copil se auzea din camera de la etaj...
Am urcat scarile si eram speriata...Am deschis usa camerei iar acolo era Mihai cu un copil in brate.
Camera era vopsita in roz iar cateva papusele erau pe raft.Deasupra patutului erau niste ingerasi care se invarteau roata si canteau un cantec de leagan.Pe pat scria Monica.Asta era numele meu preferat...de cand eram mica imi doream o fetita pe care sa o cheme Monica.L-am atins pe Mihai...el nu ma vedea si nu ma auzea....fetita din bratele lui se uita la mine si si.a intins bratele catre mine.Eu am sarutat-o pe frunte a
Si mi.au dat lacrimile.In camera de alaturi se auzeau rasete...Am intrat acolo...erau Gabi si Anca, stateau in pat iar Gabi vorbea cu burta imensa a Ancai.Era si ea gravida.Radeau si erau in culmea fericirii." Totul a devenit negru si m.am trezit in.patul meu.Mihai era langa mine si mi.a sters lacrimile.
-A fost doar un vis puiule!
-Un vis?
-Da, te tot invarteai si plangeai in.somn...si rosteai un nume...Monica parca. Spuse Mihai.
-Daa, eaa, am vazut-o...e un ingeras, fetita noastra.Si Anca, era cu Gabi si vorbea cu burta ei, Anca era gravida.
-Cred ca ai visat asta din cauza copilului. Spuse Mihai trist...
-Ba nuu...era asa real, Monica m.a vazut...avea niste ochisori albastrii si isi intindea bratele spre mine.Dece nu ma crezi?
-Te cred iubire.
Imi cer scuze pentru greselile de scriere si cele gramaticale...nu am avut timp sa le corectez.Sper sa va placa. :* :* :*