Dupa un an.....
Giulia pove...
Monica crestea si ii placea sa cerceteze totul in jurul ei.Era foarte curioasa si era leita cu Mihai.Mereu stiam ca fetele seamana mai mult cu tatii, si ea era la fel.Avea un mic par blond carliont si cu ochii albastrii spre verde.Ea.si Mihai sunt cei mai importanti pentru mine...
Intre timp Anca a nascut un baiat pe nume Catalin.El era inca mic, dar se vedea asemanarea izbitoare intre el si parintii lui.Era un baietel tare simpatic cu par saten si ochi caprui.
Eva mi-a zis ca el si Monica erau predestinati sa fie impreuna cand vor fii mari si sa opreasca fortele raului.
-Ai terminat de scris iubito? Pot sa intru? ma intreba Mihai
-Da iubitule, intra.
Dupa atatea experiente prin care am trecut vroiam sa imi scriu viata intr-un jurnal.
Mihai a venit alaturi de mine si m-a luat in brate dupa care a inceput sa ma sarute.Monica a aparut la usa...si cu ochisorii ei mari se uita la noi fara sa o observam:
-Mami?vi sa imi faci de mancare?
-Da scumpo!
Din cauza ca ea era jumatate vampir crestea mult mai repede si la 1 an si 2 luni ea arata, vorbea ca un copil de 3 ani.Ea a fugit cu viteza in bratele lui Mihai daramandu-l in pat.
-Mami du-te tu, eu mai stau cu tati putin in camera.
Am pornit spre bucatarie sa ii pregatesc un sandwich.Mihai pove...
-Moni, sti ca maine va fii ziua mamei, iar eu am vorbit cu Anca si ea va avea grija de tine cat timp o duc pe mami intr-un concediu romantic.
-Bine tati, dar dupa ma duceti si pe mine undeva.
-Da, unde vei vrea tu acolo vom merge.
-La masa!!! A strigat Giulia de jos...
Am coborat in bucatarie si ma uitam cum mananca fetita mea, cateodata nici nu realizam cum ti se poate schimba viata intr-o fractiune de secunda, si o secunda putea fii decisiva pe vecie.In ultima vreme totul era foarte bine...eram fericiti, eram o familie adevarata.Anca pove....
Gabi il tinea in brate pe Catalin si vorbea cu el si se jucau.
Am urcat pentru cateva minute sa ma odihnesc pentru ca nu am dormit cu noptiile din cauza baiatului si nu ma pun bine in pat ca iarasi aud.
-Ancaaaa, a vomitat Cata pe mine!!!Vino si curata-l si schimba-l cred ca a facut pe el.
Off, stiam ca nu se descurca un minut fara mine.
-Vin acum!!!
Am coborat in graba si dupa ce i-am schimbat scutecul si hainele l-am pus sa doarma.
Gabi veni langa mine si m-a luat in brate :
-Mhm, insfarsit putin timp pentru noi! Am urcat in dormitor si Gabi m-a aruncat in pat.S-a pus peste mine si ne sarutam cu multa pasiune si dorinta.Deja ii simteam erectia intarita prin pantaloni.Ma saruta pe gat in timp ce imi dadea jos sutienul 90 B , pentru ca dupa nastere mi s-au marit sanii.Ma sugea de sfarc cu multa pofta iar eu i-am desfacut pantalonii lasandul in boxeri si cu erectia care iesea pe afara.I-am dat bluza jos si am inceput sa ii salut fiecare patratel cu limba, pana am ajuns la erectie.
-Nu, astazi eu te rasfat. Imi raspunse pervers.M-a asezat pe spate si mi-a smuls chilotii.Ma apasa cu penisul in zona intima si se freca de feminitatea mea infierbantata si uda de la excitatie.Ma saruta pe gat lent si excitant, dupa care a coborat iar la sani...dupa usor pe abdomen iar un gemat de placere mi-a zburat pe gura.A ajuns jos, si ma saruta delicat cu limba.Se plimba in sus si in jos, ma scotea din minti.
-Ahhhhhhhhhh...Doamneee!!! Nu mai rezistam...
Dupa ce mi-a rasfatat fiecare parte a corpului ,mi-a asezat picioarele pe umerii lui si ma penetra usor in timp si ma mangaia pe coapse.Mereu i-au placut bulanasele mele.Si-a marit viteza iar gemetele mele au devenit si mai puternice, iar in clipa urmatoare m-a asezat pe o parte si ma penetra pe la spate.Era ceva nou, dar mereu mi-a placut sa incerc lucruri noi.Dupa ce am avut un orgasm m-a asezat pe spate si am facut clasica pozitie a Misionarului.
Ma privea in ochi si in clipa acea s-a format o legatura foarte puternica, l-am strans in brate de parca ar fii fost pentru ultima oara, nu mai vroiam sa ii dau drumul.In clipa urmatoare Gabi si-a dat drumul in mine, dar asta nu era o problema deoarece luam anticonceptionale.
L-am strans din nou in brate si dupa m-a privit din nou in ochi.
-Te iubesc Anca!
-Si eu te iubesc Gabi!
Dupa asta am intrat in baie sa facem o baie impreuna.M-a pus sa imi inchid ochii 2 mimute si cat ai zice peste niste lumanari aprinse stateau pe marginea cazii si in cada era apa calda cu spuma din care ieseau aburi.
-Intra tu prima.L-am sarutat usor in semn de multumire si de fericire si in timp ce ma tineam de mana lui am intrat cu grija in cada...Se simtea si un jacuzi care imi masa spatele si picioarele.Dupa ce am intrat in cada Gabi a iesit din baie si s-a intors cu o sticla de vin si doua pahare.Era genial, cateodata imi citea ganduriile.A intrat si el in cada, dupa care mi-a umplut paharul cu vin si am ciocnit.
-Nu crezi ca ai uitat ceva ma intreaba el?
-Mhm...oare am uitat ceva?
-Da iubito, azi faceam 3 ani de relatie din liceu.
-Aaa, uff, am uitat...scuza-ma!
-Nu e nimic, cand iesim din baie te asteapta un cadou de aniversare.Gabi pove
Iubirea mea penteu Anca e infinita, o iubesc mai mult decat imi iubesc viata...vreau sa o fac fericita cu orice pret.Dupa ce am iesit din baie am ajutat-o sa isi puna un halat pe ea si am iesit in fata casei.Acolo era o masina sport rosie si la volan statea Alex iar in dreapta lui Beatrice.
Alex a coborat din masina cu Beatrice si i-a pus in mana Ancai cheile masinii.
-La multi ani de 3 ani!!! I-a spus Alex...
-Ooo Doamne!!!Gabi!!!Nu pot sa cred ca mi-ai luat masina mea preferata!!!Te iubesc mult!!!
-Si eu pisicuto!!!Mi-a sarit in brate dupa care m-a sarutat.Anca a urcat la volanul masinii iar eu m-am pus in dreapta, si am dat o tura sa vedem cum merge noua achizitie.Sper ca va placut!!!Astept comm-uri cu pareriile voastre! :* :* :3