...és belépett rajta Gally.A vér megfagyott az ereimben.Annyira...más volt az arca és...sírt.Senki sem szólt egy szót sem.
-Megfogunk halni!-kiabálta torka szakadtából.Nekünk annyi.
-Hallgass!-suttogta Minho.
-Minek?Mindenkit elvisznek sorjában.Meghalunk!-kiabálta.
Ekkor a fal egy része leszakadt és egy Sirató jelent meg helyette.
-Liv szeretlek!És ezt érted teszem!-kiabálta és ráugrott a Siratóra.
-Neeeee!-kiabáltam,de már késő volt.A Sirató nagy kattogások közepette elhúzott Gallyvel.
-Uram Isten!-néztem utánuk.Ami viszont mindenkit meglepett,az az volt,hogy az összes Sirató elment.
A következő pillanatban Tommy elrohant és bement az Útvesztőbe.
-Tommy!-kiabáltuk Newtal egyszerre.Teresa telepátián keresztül próbált vele kommunikálni.
-Mindjárt visszajön.-suttogta.
Igaza volt.Nemsokára Thomas vissza is tért és elmesélte,hogy a Siratók pontosan ott tűntek el Gallyvel,ahol akkor tűntek el azok,amelyeket megöltünk.Tehát valószínüleg ott egy kijárat lehet.
-Durva...-suttogta Chuck.
-Az.-helyeselte Tommy is.
-Mihez kezdjünk?Ez nem folytatódhat így tovább minden éjszaka.-mondtam.
-Ameddig ki nem találunk valamit,ez így lesz.-suttogta Jeff.
-És ez kinek a hibája?Hát persze: a mi három új üdvöskénknek!-jelentette ki szórakozottan Alby,majd tapsolni kezdett.Riadtan konstatáltam,hogy Clintnek igaza volt: már nem a régi önmaga.Az a megbízható,magabiztos tekintet ami akkor fogadott amikor először találkoztam vele,mára átváltott egy meggyötört,ijedt tekintetre.
-Alby...-kezdte volna el Minho.
-Tudjátok...hogy ők a felelősek a helyért?Huh?Hát honnan is tudnátok?-kérdezte szórakozottan.
Minho azonnal rám nézett,én pedig a földre pillantottam.
-Ez igaz?-kérdezte.
Egyikünk sem szólt egy szót sem.
-Hát Newt,sajnálom hogy így kell megtudnod az igazságot a kis Livedről.-fordult Alby,Newt felé.
-Ezzel elkéstél Alby,mert már rég tudom.-jelentette ki Newt.
-És nekünk mikor akartál szólni?-kérdezte Serpenyő.
-Lehetőleg soha.Miért is tettem volna?Hogy kitoloncoljátok őket?Kényszerítették őket.Nem szabad akaratukból tették mindezt.Livet egyszer majdnem agyon is lőtték,miattam.Azért,mert engem betettek az Útvesztőbe.És...basszus.Mit számít mostmár?Hányan szerettétek őt meg?Na és Tommyt és Teresát?És most,hogy ez kiderült,csak úgy megbüntetnétek őket?Rendben,tegyetek amit akartok.De akkor engem is számoljatok bele.-fogta meg a kezemet.
-Nem.-szólalt meg Minho.-Én...nem tudnám bántani.Egyiküket sem.Segítettek,sokmindenben.Megöltünk...oké,hazudtunk nektek.Nem egy Siratót öltünk meg,hanem négyet!
Erre mindenki megbotránkozott.
-És nélkülük sose jutottam volna ki élve onnan.És...basszus Alby te bökött!Ők mentettek ki téged onnan,amikor én feladtam és fejvesztve rohantam el a helyszínről.Szóval,ha bármit tesztek ezután velük,akkor velem is.-állt a pártunkra Minho is.
-Szerintem...hagyjuk ezt az egészet és koncentráljunk arra,hogy túléljük!Már úgyse számít semmi.-mondta Jeff és a többiek is helyeselték,így ez az egész abbamaradt.
Lassan mindenki eloszolt,csak mi öten maradtunk ott.
-Szerencsétek van,hogy két fontos személyiség áll a pártotokon!-mondta Minho nevetve.
-Köszönjük.-mondta Teresa mosolyogva.-Newt,Minho...elmennétek egy picit?Valamit megszeretnék beszélni Tommal és Livvel.-kérte őket.
A fiúk bólintottak,majd elmentek.
-Nem akarom nagydobra verni,de...tudod,hogy mesélted,hogy felírjátok a falak mozgását,ugye?-nézett rá Teresa,Tommyra,aki bólintott.-Mi van akkor...ha a falak mozgása...egy kód?
-Egy kód?-kérdeztem.Aztán elgondolkodtam ezen.Végtére is,igaza lehet.-Most hogy mondod...amikor felírtam a falakat,olyan volt,mintha egy betü rajzolódott volna ki belőle.-jegyeztem meg.
-Utána kell néznünk!-kiáltotta Tommy és rohantunk is a térképszobába.
Amikor odaértünk,elkerekedett szemekkel vettük észre,hogy lángokban áll.Valaki felgyújtotta.
Nekünk örökre végünk...
YOU ARE READING
I fell in love with him...(Útvesztő fanfiction)//befejezett//
Fanfiction[OC] Minden jog James Dashnert illeti! Csak Liv a saját karakterem a történetben,akit beékeltem az eredeti Útveszto-trilógiába.Remélem tetszeni fog! Új rész minden kedden:)