Második évad-3.Aris

2K 126 8
                                    

-Ti is látjátok ezt?-kérdezte Minho,majd egy szobára mutatott,ezzel elterelve a figyelmünket.

Teresa Agnes. A csoport. A1-es alany.
Az Áruló.

-Ez meg mi a rák?-hökkentem meg.
Agnes.Ez Teresa családneve?És mi az,hogy "Az Áruló"?
-Ez Teresa szobája!-mondta Thomas.
-Az nem lehet.Az a másik volt az.
-Talán áthozták ide,miután te átjöttél hozzánk.-mondta Minho.
Thomas egy percig sem habozott.Azonnal benyitott.
-Teresa!-kiabálta.-Hé!
Semmi.
-Itt kell lennie.Biztos,hogy itt van.
Ekkor meghallottuk,ahogy valaki lehúzza a vizet a wc-n.Thomas már épp beakart nyitni,de én és Minho visszafogtuk.Rányitni egy lányba a mosdóban?Nem túl jó ötlet!

Ekkor kinyilt az ajtó és...

...kijött rajta egy srác.
Szinte hanyat esett a döbbenettől,csak úgy mint mi.Mégis ki ez és hogy került ide?
-Te meg ki a fene vagy?-kérdezte Thomas felháborodva.Kivolt idegileg.
-Hogy én ki vagyok?Kik vagytok ti?

Akkora hangzavar és vita keletkezett,hogy belefájdult a fejem.Szegény srác halálra volt rémülve,Thomas pedig kiment a szobából és csak tíz perc múlva tért vissza.Nem találta meg Teresát sehol.A bűntudat egyre inkább erősödött bennem.Az én hibám.

A fiúk leszedték a szobában az emeleteságyakról a matracot,majd körbeültünk és leültették a fiút is.Eljött az igazság pillanata...vagy ilyesmi.

-Nos,elárulod végre ki is vagy?-kérdezte Minho.

-Miért nem mondjátok el inkább,hogy ti kik vagytok?-kérdezte.

-Te most viccelsz velünk?Mi többen vagyunk.Simán megverhetünk.-fenyegetőzött Minho.

-Hagyd abba!-szóltam rá.-Nem kell fenyegetni,neked sem lenne jó az ő helyében.-védtem meg a fiút,mert megsajnáltam.

-Végülis igaz.-sóhajtott a fiú.-A nevem Aris.

-És hogy kerülsz ide?-kérdezte Thomas.
-Ide szállítottak át.
-Honnan?
-Egy tornateremből,ahová Az Útvesztő után vittek minket.
-Tessék?-hülledezett mindenki.-Útvesztőt mondtál?
A fiú bólintott.
-Az nem lehet.Sose láttalak.Miről beszélsz?-kérdezte Thomas.
-Te miről beszélsz?
-Útvesztő.Siratók.Falak amik minden este bezáródnak...
-Honnan tudsz te ezekről?-kérdezte Aris.
-Te honnan tudsz?
Megint veszekedés támadt.
-Pofa be!-kiáltottam el magam,mire mindenki elhallgatott.Egyáltalán nem éreztem zavarban magam,hogy én vagyok az egyetlen lány mind közül.Talán csak egy kicsit.-Lehet,hogy több csoport van.Nem emlékeztek mit írt kint Teresa nevénél? 'A csoport'...Akkor te Aris,biztosan a 'B csoport'-ból lehetsz.
-Biztosan.Én rátok nem emlékszem.És ahol én voltam,ott csak én voltam az egyedüli fiú.A Tisztásunk lányokkal volt tele.
-Tessék?-képedtem el.-Hiszen nálunk is így volt.Megérkezett Tommy,utána pedig én és Teresa.
-Ketten voltatok?Nálunk egyedül érkeztem a végén.Rachel volt előttem.
-És ő most hol van?Na és a többi lány?-kérdezte Minho.
Aris néhány pillanatig hallgatott.
-Meghalt.Az egyik lány lelőtte épp miután sikerült kiszabadulnunk.
Newtra néztem,aki megfogta a kezemet és megszorította.Chuck...Gally...
-A többiek valószínüleg a tornateremben ahonnan elhoztak engem.
-Várj...Ha Aris most itt van velünk...Nem lehet hogy Teresa a lányokkal van?-töprengtem el.
-Na ja.De akkor te miért vagy itt?-kérdezte Aris.
-Keresztülhúztam a számításaikat.Azt hiszem.-mosolyodtam el.
Aris az enyém és Newt összekulcsolt kezére pillantott és halványan elmosolyodott.
-Azt hiszem értem.
-Hé Aris...mi az a nyakadon?-kérdezte Winston.-Azt írja: A VESZETT tulajdona.B csoport.B1-es alany.A Szövetséges.
Mindenki megrökönyödött.Aztán kiderült,hogy nem csak Aris nyakán van ilyen tetoválás,hanem mindenkién a szobában.
-Liv...megnéznéd az enyémet?-jött oda hozzám Minho.
-Persze.-mondtam,majd megnéztem az írást a nyakán.-Te vagy az A7-es.A Vezér.-kuncogtam.
-Szerinted ez vicces?-nevette el magát.
-Csak egy picit.De most szeretném tudni az enyémet is.Csekkolod?
-Csekkolom.-kacsintott.-A8-as.A Szerető.-tört ki belőle a nevetés.
-Mi van?-nevettem el én is magam.-Ez meg mit jelentsen?Nem kaphattam volna valami normálisat?
-Az bármit jelenthet,ugye tudod?
-Vagyis?
-Lehet,hogy nem csak Newt miatt kaptad ezt a megnevezést.Ennek lehetnek még...más okai...-vörösödött el.Minho.Minho elvörösödött.
-Lehet...-vörösödtem el én is.A szituáció picit zavarba ejtett.
-Megyek és megnézem a többieket.-mondta Minho,majd elment.
Ez fura volt.
-Mit kaptál?-fordultam oda Tommyhoz.
-Lényegtelen.
Odamentem és megnéztem én magam.
-Ez meg mit jelentsen?
"meggyilkolandó a B csoport által"
-Cssst.Csendesebben.-szólt rám Tommy.-Szerintem egyértelmű hogy mit jelent.
-Tommy...-fogtam meg a kezét.-Nem kell ennek úgy lennie,ahogy oda van írva.
-De úgy lesz...
-Nem.Nem és tudod miért?Mert nem fogom hagyni.
Halványan elmosolyodott.
-Mármint nem fogjuk hagyni!-fogta meg a vállam Newt.-A Ragasztót köszöntheted.-nevette el magát.
-Te meg A Szeretőt.
-Talál rád.-csókolt meg.
Ekkor hirtelen megint rámtört az a fejfájás és bele kellett kapaszkodnom az emeletes ágyba.
"Nem eshetsz el.Nem ájulhatsz el.Most nem."
És akkor hirtelen bevillant egy kép.Egy emberről.Tiszta fehérben volt,tetőtől-talpig,haja oldalra fésűlve és...nevetett.Azután valakikkel tárgyalt.
-Liv!-szólongatott valaki.-Kinyitottam a szemem.Az egyik matracon feküdtem,Newt pedig fölém volt hajolva.
-Mi történt.
-Elájultál.
-A fenébe!Már megint?-ültem fel idegesen.-Láttam egy...egy fehér embert.Aki nevetett és valakikkel beszélt...
-Mi meg bezáródtunk.És nem tudunk kimenni.Amikor utoljára kint voltunk,ameddig  kivoltál ütve,a holttestek is eltűntek.-magyarázta Minho.
-Tessék?Mennyit voltam kiütve?
-Fél óra.
-Már megint!
Hogyan sikerült a múltkor?Egyszer sikerült.Akkor nem ájultam el.Mi volt akkor...más?
-És akkor nem tudunk kijutni?-kérdeztem.
-Nem.-rázták meg a fejüket.
*
Már három napja bevoltunk zárva étel nélkül.Vizünk volt,a csap miatt a mosdóban.
Newt ölében ültem az egyik ágyon,folyamatosan a nyakláncomat babrálva.Hiányzik nekem Ben.Nagyon.
Ekkor hirtelen kinyílt az ajtó.Mindenki rohant kifele.Kiengedtek?De mégis miért?

I fell in love with him...(Útvesztő fanfiction)//befejezett//Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang