Ünnepeljünk...

3.6K 227 11
                                    

Elérkezett az este.A többiek ünnepelni akarták az érkezésünket Teresával,amikor a lány néhány pillanatra felébredt,azt hangoztatta hogy minden megfog változni,majd ismét elájult.Ráadásul egy cetlit is találtak nála amin ez állt:"Ők az utolsók.Mindörökre."Ezek után nem volt semmilyen ünneplés,sőt mindenki szúrós pillantását megkaptam a Tisztáson.Kösz emberek,kösz hogy kitoloncoltátok a bátyámat még mielőtt újra láthattam volna őt és kösz hogy most engem hibáztattok mindenért.

-Hogy vagy?-jött oda hozzám Minho.

-Pocsékul.-válaszoltam őszintén.

-Sajnálom...Bent.Ismertem jól,ő is futár volt velem...talán ezért akarsz te is az lenni,mert a véredben van...

-...milyen ember volt?-szakítottam félbe.

-Jó ember volt.Csak megszúrta egy Sirató és látott valamit...ezért támadott rá Thomasra...

-Jó tudni...-jegyeztem meg.

Minho még pár pillanatig mellettem ült,aztán felállt és elment dumálgatni a többiekkel.

-Szia.-ült le mellém Gally.

-Hali.

-Hallottam...hogy Ben a bátyjád volt...

-Jesszusom,hagyjatok már Bennel!-csattantam fel.-Kérlek Gally...könyörgöm beszéljünk másról.

-Rendben,nyugi.

-Utálom ha megmondják hogy nyugodjak le!

-Akkor csak rendben.

-Így mindjárt más!-ültem le ismét.-Még mindig úgy gondolod hogy egy vagyok közülük?

-Őszintén?Igen!Biztos vagyok benne.És ha nem is vagy egy közülük,akkor is volt egy célja annak hogy ideküldtek...lehet hogy te vagy a titkos fegyverük...

-Gally,ha az lennék akkor hidd el hogy tudnám!

-Kitörölték a memóriád!-tájékoztatott.Utáltam hogy igaza volt.

-Az még nem jelent semmit...

-Ha te mondod Liv...

-Gally...még mindig utálsz?

-Miért?Eddig utáltalak?-kérdezte meglepetten.

-Hát nem?

Megrázta a fejét.-Téged lehetetlen utálni!

-Fél napja ismersz...

-Ó,azt csak hiszed!

-Ezzel mire célzol?

-Mindegy,nem?

-Vannak emlékeid?-kérdeztem döbbenten.

-Fogjuk rá...de nem rólad vannak...

-Akkor mégis honnan...

-...onnan hogy láttam Thomast.És te kapcsolódsz hozzá.És ha őt ismertem,téged is ismertelek.

Aztán néhány percig csendben ültünk,majd megelégelltem és felálltam.

-Hová mész?

-Aludni...

-De nem is ünnepeltünk...

-Hurrá!Ünnepeljünk hogy elhoztam rátok a végzetet!-mondtam ironikusan.-Jó éjt Gally!

Erre Gally megfogott hátulról és megpörgetett.

-Gally!Engedj el!-nevettem.

-Nem.Igenis ünnepelni fogunk!Ha a többiek nem ünnepelnek meg,akkor majd én!

-Milyen ünneplés?-jött oda hozzánk Newt.

-Megünnepelni ezt az új zöldfülüt!-mutatott rám.

-Nem is tudom...-lépett oda Alby.-Mindenki ki van akadva...

-És kértük mi hogy mindenki megünnepelje?Az jöjjön csak aki bírja itt ezt a lányt!

-Én jövök!-mosolygott Chuck és odaállt Gally mellé.

-Én is!-jelentette ki szinte egyszerre Newt és Thomas.

-Én is jövök!-jött oda hozzám és nyomott egy puszit az arcomra Minho.

-Alby?-nézett rá mindenki.

-Rendben!-adta be a derekát.-Összesen 7-en vagyunk...hogy akartok ünnepelni?

-Játsszunk felelsz vagy merszet!-kiabálta Chuck.Fogalmam sincs honnan,de a játék egyből eszembe jutott.Mindenki beleegyezett így körbeültünk.

-Én kezdek!-jelentettem ki.-Hmmm...Minho!Felelsz vagy mersz?

-Merek!-vigyorgott rám.

-Öööö...

-Valami durvát találj ki!-kiabálta Gally.

-Menj és vallj szerelmet mondjuk...Serpenyőnek!

-Jesszus Mária!-állt fel Minho.-Rendben.-majd elindult Serpenyőhöz,mi meg az egész kóceráj utána.Az egész szerelmi vallomásnak a vége az lett hogy Serpenyő kijelentette hogy nagyon aranyos Minhotól hogy összeszedte a bátorságát és elmondta ezt neki,de ő nem lesz meleg.Persze mindenki nevetni kezdett,Serpenyő észrevett minket és amikor megtudta hogy miért vallott neki szerelmet Minho elkezdett ő is nevetni,aztán elege lett és egy serpenyővel kikergetett minket a "konyhájából".

-Oké,bosszú!Liv...felelsz vagy mersz?

-Felelek!

-Ó,nem vagy elég bevállalos!-provokált Minho.

-Ó,nem tudsz elég jó kérdést felrakni!

-Oké...melyik srác jön be neked innen?Rajtam kívűl persze!

-Ó,a kis szerény...Muszáj erre válaszolnom?Még csak nem is ismerlek rendesen tikteket.

-Igen,muszáj.

-Huh...hát...

-Naaa?-várt rám mindenki.

-Öhm...

-Na mondd már!-sürgetett Minho.

-Oké...akkor...Newt.-válaszoltam kivörösödve,mire az említett aki eddig a földet pásztázta,lassan rám emelte a tekintetét és elmosolyodott.Gally hirtelen felállt és elment.

-Neki meg mi baja lett?-kérdeztem.

-Lehet hogy...féltékeny!-jelentette ki Minho nevetve.

I fell in love with him...(Útvesztő fanfiction)//befejezett//Onde histórias criam vida. Descubra agora