Teresa vállt ki a sorból. Arcunk egyből döbbentté vállt.
-Teresa?-kérdezte Tommy, majd átakarta ölelni a lányt, de az sípcsonton rúgta.
-Normális vagy?-fakadtam ki. - Most operálták!
-Kussolj el, Olivia!-rivallt rám.
Megdöbbentem. Mi baja?
-Meg vagy teljesen hülyülve? Átmosták az agyadat?
-Ez csak a te hibád. Ha nem hagytál volna ott, soha nem történik ez meg velem! -szemei dühösen csillogtak.
Megijesztett. Tényleg az én hibám lenne? Miattam lett ilyen?
-Ez nem a Liv hibája. Semmi köze ahoz, hogy hülye vagy.-vetette oda neki Minho.
-Ha ott lett volna velem, harcolhattunk volna, hogy ne vigyenek el. De neeeeem. Neki rohannia kellett a kis hercegéhez, mert nélküle egy kis életképtelen, gyáva nyúl!
Newt majdnem ráugrott Teresára, szerencsére Minho lefogta. Kapkodott és ordítozott. Még sose láttam ilyennek.
-Liv a legbátrabb lány ezen az elrohadt, kibökött Földön! Te a kislábbújjáig sem érsz mellette. Beképzelt némber, ne merj így beszélni róla!-ordítozott.
Teresa csak nevetett és lenézően bámulta Newtot.
-Hé lányok... szerintem ezt másképp is megtudnánk beszélni! -vigyorgott Minho, de hatalmasat tévedett, mert az egyik lány hasba vágta egy bottal.
-Mi folyik itt? -kérdezte Serpenyő.
-Csak a lány kérdezhet! -mutatott rám az egyikük.
-Ugyan az a kérdésem. Tisztában vagyunk azzal, hogy ti vagytok a B csoport. Mit akartok? -kérdeztem.
-A Thomas nevű fickót. -mondta az egyikük.
Hirtelen eszembe jutott Tommy tetoválása.
-Nem. Soha. -ráztam meg a fejem.
-Figyelj kicsi lány. Mi nem alkudozni jöttünk. Csak fogjuk és elvisszük.-Nem!
Ekkor az egyikük közelebb jött hozzám és meg akart ütni, de Aris közbeszólt.
-Sonya! -kiáltott rá a lányra, aki meglepetten nézett rá.
-Aris? -kerekedtek el a szemei. -Te... velük?
-Igen. Kérlek... ne bántsd Livet.
A Sonya nevü lány rám nézett, majd elmosolyodott.
-Kiköpött Rachel vagy. -jegyezte meg, majd visszaállt a sorba.
-Nos, melyik a Thomas? -kérdezte az egyik sötét börű lány, láthatóan a vezér, Teresa pedig Tommy felé bökött.
-Fogjátok meg! Megfog fizetni azért, amit tett!
-Mi van? -kiáltott fel Minho. -Thomas semmit sem tett!
-Ne tagadd le! Te se vagy különb!-vetette oda neki a lány.
-Harriett... mi folyik itt? -kérdezte tőle Aris.
-Sajnálom Aris, hogy ilyen körülmények között találkozunk ismét, de ez van. Elvisszük Thomast, ti pedig semmit sem tudtok tenni. Hozzátok a zsákot! -kiabálta.
És igaza volt. Semmit sem tehettünk, esélyünk sem volt ellenük. Csak néztük, ahogyan a zsákba rakják Tommyt.
-Ha utána jösztök, megöljük! -figyelmeztetett a Harriett nevü lány, majd a többiekkel elindult. Mi meg figyeltünk, ahogy eltűnnek a szemünk előtt a hegyek mögött.
ESTÁS LEYENDO
I fell in love with him...(Útvesztő fanfiction)//befejezett//
Fanfic[OC] Minden jog James Dashnert illeti! Csak Liv a saját karakterem a történetben,akit beékeltem az eredeti Útveszto-trilógiába.Remélem tetszeni fog! Új rész minden kedden:)