Második évad-15.Az utolsó harc

1.2K 87 8
                                    

Körbevettek minket teljesen. Körülbelül annyian lehettek mint mi. Fura, Buggyantakhoz hasonló lények voltak, de látszott rajtuk, hogy nem emberek és hogy korábban sem voltak azok. Valamilyen fura, narancssárga bigyók éktelenkedtek a testükön össze-vissza. Kisebb villanykörtékre, égőkre hasonlítottak.

Összehúzodtunk egy kisebb körbe.

Jorge, aki mellettem állt, a kezembe nyomott egy csavarhúzot és azt suttogta, hogy szükségem lesz rá. Megköszöntem.

Newt nyúlt a kezem után, majd egy gyors csókot váltottunk.

-Nem lesz semmi baj.-nyugtatott. -És tudd, ha bármi történne... szeretlek.

-Én is nagyon szeretlek.-szorítottam meg a kezét.-És nem fog történni semmi rossz. Megmentelek, ígérem.

Ekkorra a szörnyeket már csak néhány lépés választotta el tőlünk. Ha a látásom nem csal, mindegyikünkre jut egy belőlük.

Kiválasztottam egyet, amelyik pontosan felém tartott.

És akkor, szinte egyszerre rohanta le mindenki a lényeket.
Ott ütöttem a retardált dögöt ahol értem.

Pukk

Kipukkasztottam az egyik égőjét, utána a következőt és így tovább. A szörnyeteg láthatóan gyengült.

Folytattam a procedúrát és sikerrel jártam: megdöglött.

Körül néztem. Tommy még harcolt a lénnyel, Newt már az utolsó bigyókat pukkasztgatta, Minho pedig Serpenyőnek segített.

De voltak halottak is... két lány a földön, véresre karmolva, az egyik fiú tőlünk...

Nem messze tőlem pedig a Kenny nevü fiú feküdt, egy hatalmas vértócsában.

-Kenny! -sikítottam majd odarohantam hozzá.

Felemeltem a fejét a földről, így sikerült egy hatalmas mennyiségű vért kiköhögnie.

-Liv...-fogta meg a kezem, majd rám mosolygott.

-Segítünk! Ne add fel, kérlek... - suttogtam, majd könnyek gyűltek a szemembe.

-Ugyan...tudjuk, hogy semmi esélyem. Viszont... -nyúlt a zsebébe és adott át egy kis üveggolyót.-... kérlek. Találd meg őt...

-Kit?-kérdeztem, miközben a könnyeimnek utat engedtem az arcomon. Addigra már mindenki körénk gyűlt.

-Ő...t...-ez volt az utolsó szó, amit kilehelt az ajkain.

Könnyeimet letörölve, lecsuktam Kenny szemeit. Nem ismertem eléggé. De nem ezt érdemelte.

Felálltam a földről és megszemléltem az üveggolyót. Csillogó volt és sötétkék, tetején egy pici lyukkal. Egykor egy medál lehetett.

Összeszorítottam a kezemben. Megtalálom... őt. Bárki is legyen az. Ígérem.

Valaki megszorította a vállamat. Minho.

-Jól vagy?-nézett mélyen a szemeimbe.

-Persze.-biccentettem.

Newt átölelte a vállam és egy puszit nyomott a fejem tetejére.

-Menjünk.- suttogtam, miután még egy utolsó pillantást vetettem Kennyre.

A Berg ott állt már, bár egész messze a helytől, ahol mi ültünk.

Rohanni kezdtünk.

Valami itt nem stimmel... Kizárt,hogy a VESZETT hagyna minket csak így simán elmenekülni. Nem. Ez így túl egyszerű... De vajon mit nem veszünk észre?

A félelmem sajnos beigazolódott. Előttünk a homokból kiemelkedtek régi jó ismerőseink...A Siratók.

Mindenki megtorpant. Igaz,csak négy volt belőlük, de nem tudtunk volna átszaladni mellettünk.

-Nem torpahatunk meg! Most nem!-kiabálta Tommy.-Ez az utolsó harc! Megcsináljuk!!!

Mindenki egyszerre, mint egy csatakiáltásként ordította be,hogy: Igen!!!

Nekiveselkedtünk a Siratóknak. Akkora szintű adrenalin és túlélésvágy volt bennem, hogy a Siratók ellenni félelmemet nem is éreztem már.

Legalább 10-en rajta voltunk egy-egy Siratón. Püföltük ahol értünk, még ideje se volt lereagálni. Valahogy letéptük róla a csápját amivel megszúrhatott volna minket. Mire észbe kaptunk,már nem mozdult.

Végig néztünk a többieken. Nekik is sikerült. És mindenki élt.

Tovább rohantunk. Minho ért oda elsőként. Utána Thomas. Én és Sonya a B csoportból voltunk a harmadikok. Lassan mindenki beért,ám ekkor a Berg emelkedni kezdett.

Én, Minho és Tommy ijedten néztünk össze: Newt, Brenda és Jorge még lent voltak.

-Tommy, tied Newt, én felhúzom Jorgét, Liv , te meg Brendát.-utasított Minho.

Biccentettem.

-Már nincs sok! Gyerünk!-kiabáltam biztatóan.

Brenda ért oda elsőként. Felhúztam.

-Köszönöm.-hálálkódott, én pedig bólintottam.

Mire észbe kaptam, már Newt is mellettem állt.

Segítettünk a többieknek is.

Mindannyian sikeresen felkapaszkodtunk a Bergre. Mindenki ott volt, aki nekem egy hangyányit is számított: Newt, Minho, Thomas, Serpenyő, Aris, Teresa, Brenda... és még Jorge is.

Belekapaszkodtam Newt nyakába és magamhoz szorítottam őt. Hát megvagyunk. Élünk. Sikerült.

-Most mi lesz?-suttogtam.

-Most az lesz, hogy alszunk egy jó nagyot.-mondta Newt.

Elmosolyodtam.

-Szerinted...vége?-kérdeztem.

-Nem. Koránt sincs vége. Még szembe kell szállnunk a valódi ellenséggel...

-...magával a VESZETT-el.-fejeztem be a mondatot.-Felkészültem.

-Én is. De...remélem másra is felkészültél.-kuncogott.

Enevettem magam.

Aztán odasétáltam a Berg ablakához és kinéztem rajta.

Elém tárult a Perzseltföld vakító sárga színfoltja.

Winston... Kenny...

Még két embert elveszítettünk. Legalábbis akiket ismertünk is közülük. És rettegek...rettegek attól hogy mit hoz a holnap. Rettegek, hogy mi lesz ha meghal Tommy...vagy Minho...vagy akár Newt.

Könnyek szöktek a szemembe, a torkomba egy hatalmas gombóc keletkezett, de visszatartottam. Visszatartottam mindent. Tudom,hogy most kell erősnek lennem...Erősebbnek mint valaha...


I fell in love with him...(Útvesztő fanfiction)//befejezett//Donde viven las historias. Descúbrelo ahora