Hoofdstuk 2

363 8 0
                                    

Het begon avond te worden en ik had begrepen dat er een klein restaurantje in het hotel zat.
Het was zomer, dus ik deed een zwart jurkje aan met hoge hakken. Ik wilde mezelf goed laten voelen door mezelf mooi aan te kleden.
Een laag mascara maakten mijn wimpers voller en een rode lippenstift dekte mijn volle lippen.
Marnix zou eens moeten weten wat hij miste.

Een gedachte van eenzaamheid dook in me op toen ik bijna de kamer uit wilde gaan.
De pijn wilde me weer doen huilen, maar ik ademde diep in en uit waardoor ik mezelf kon beheersen.
"Vanavond geen Marnix," zei ik tegen mezelf en ging de deur uit.

Ik merkte dat ik veel ogen op me gericht had in de lobby.
Mannen bij de balie keken me na en ik voelde me stukken beter.
Met een grote glimlach op mijn gezicht liep ik naar het restaurant en kreeg een tafel toegewezen.
Ik bestelde een goede wijn en een bord pasta carbonara. Ik hield enorm van Italiaans eten.
Ik keek rond, terwijl ik genoot van mijn wijn en zag ineens een jongeman binnenkomen.
Hij had tattoos over zijn armen en droeg een witte blouse met de armen opgestroopt. Hij had een klein baardje en zijn haar gemillimeterd.
Hij keek me aan, terwijl hij langs me liep. Ik zag hoe hij me bekeek en op zijn onderlip beet.
Ik nam net een slokje van mijn wijn en keek toen weg.
Hij liep naar de hotelbar achter het restaurant.

Na het eten bezocht ik die bar.
"Ik wil graag een Tequila Sunrise," zei ik tegen de barman en pakte mijn pinpas te voorschijn.
"Voor mij ook één," zei een stem en ik keek op. De man met de tattoos kwam naast me zitten en betaalde de rekening.
Ik glimlachte verlegen en plukte aan mijn haar.
"Dankjewel," zei ik en hij grijnsde naar me.
"Timothy," stelde hij zichzelf voor en reikte zijn hand naar mij.
Ik schudde hem de hand en vertelde mijn naam.
"Ben je hier alleen?" vroeg hij.
"Waarom denk je dat?" zei ik.
"Het kan toch niet zo zijn dat een prachtige dame als jij in dit hotel komt zonder iemand?"
Zijn stem klonk aantrekkelijk en heel mannelijk. Zijn uiterlijk beviel me ook wel. Hij was niet met Marnix te vergelijken.
Zijn tattoos sierde hem en het viel me op dat hij een gouden tand had.

"Dan moet ik je gedachtes teleurstellen, want ik ben hier wel alleen. En eigenlijk bevalt me dat wel," antwoordde ik en onze cocktails werden voor onze neuzen neer gezet. We pakten beiden een glas en proostten.
Timothy trok een grijnzende lach. "Dat is geen teleurstelling, maar goed nieuws," zei hij en nam een slok van de cocktail.
Ik raakte verlegen en moest lachen.
"En wat doe jij hier? Ik zie jou niet met iemand anders?" zei ik.
"Zaken," zei hij. "Saai, maar waar,".
"Oh, wat doe je?" vroeg ik.
"Ik heb mijn eigen bedrijf in de veiling," antwoordde hij.
"Interessant," zei ik. "Wat voor veiling?"
"Je stelt veel vragen," lachte hij. "Vertel jij eens waarom je hier bent,".

"Het is uit met mijn vriend, dus nu zit ik in een hotel mijn gedachtes proberen uit te zetten," antwoordde ik.
Timothy verwachtte dat antwoord niet en dat kon ik zien aan zijn verbaasde gezicht.
"Dat is vervelend," merkte hij op. "Heeft hij je er uitgezet?"
"Nee. Ik heb mezelf er uitgezet," zei ik.
"Wat heeft hij gedaan?"
"Vreemdgegaan,"
Ik werd weer verdrietig, maar ik wilde het niet laten zien. Snel knipperde ik met mijn ogen toen ik voor me uitkeek zodat ik Timothy weer normaal zou kunnen aankijken.
"Ik wil er niet meer over praten. Ik heb mezelf beloofd niet aan hem te denken vanavond," zei ik en nam een grote slok. De alcohol raakte me best snel, want ik dronk al een paar maanden niet meer.
"Ik weet wel een manier hoe je hem kan vergeten," zei hij en ik keek hem vragend aan.
Hij reikte zijn hand naar me toe en stond op van zijn kruk.
Ik pakte zijn hand en hij leidde me de bar uit.
"En je zaken dan?" vroeg ik.
"Dat is het voordeel van eigen baas zijn. Ik bepaal zelf wanneer mijn zaken aandacht krijgen," zei hij en zijn stem klonk heel charmant.

We kwamen aan bij een hotelkamer dat op de bovenste verdieping zat.
Timothy had een luxe suite met een kingsize bed.
"Wauw," zei ik vol bewondering en hij liep naar een kleine bar in de hoek van de kamer.
"Champagne?" vroeg hij en ik knikte.
"Wat hebben we te vieren?" vroeg ik toen en liep naar de bar toe.
"Een avond met een mooie vrouw," zei hij en schonk twee glazen champagne in.
Mijn hakken begonnen ongemakkelijk te zitten en ik trok ze langzaam uit. Daarna proostten we weer en ik nam een slok.
Ik was al aardig aangeschoten en voelde mezelf wat losser komen.
Timothy zette wat muziek aan en ging op het bed zitten.
Ik keek naar hem en wist niet wat hij verwachtte.
Langzaam liep ik naar hem toe en ging voor hem staan. Ik keek hem lang aan.
"Je hebt prachtig haar," zei hij.
"Dankje," zei ik glimlachend en bewoog langzaam mee met de muziek.
Hij bekeek me en ik begon meer te dansen. Langzaam, maar sexy.
Ik voelde me mooi, want hij keek naar mij.

Toen stond hij op en trok me naar zich toe.
Zijn lippen waren niet ver van de mijne vandaan. Ik kon zijn adem voelen tegen mijn gezicht en toen zoende hij me.
Langzaam, maar daarna heviger. Hij legde zijn handen op mijn heupen en daarna gleden ze naar mijn billen toe. Hij kneep en ik kreunde zachtjes, terwijl we zoenden.
Hij beet op mijn lip en duwde me op het bed. Zijn blouse ging uit en ik zag een strak gespierd lichaam te voorschijn komen.
Ik beet op mijn lip en bewonderde alle tattoos op zijn lichaam.
Hij kwam bovenop me en streelde me over mijn borsten en mijn tepels.

"Is dit genoeg om hem te doen vergeten of wil je meer?" vroeg hij.
"Meer," zei ik zacht en hij kuste mijn buik.
Het duurde niet lang meer voor hij in me ging. Ik kreunde en voelde hoe groot hij was.
Mijn handen grepen de lakens vast en ik voelde een genot wat ik nooit eerder had gevoeld. Timothy bewoog harder en sneller en zijn blik zorgde dat ik alleen maar meer zin in hem kreeg.
Zijn vinger gleed over mijn lippen en ik beet er zachtjes op.

We vreeën de hele avond en ik vergat al mijn problemen. Ik had het naar mijn zin met hem en besefte me dat ik Marnix niet nodig had om mezelf gelukkig te maken.

Dangerous Minds 18+ ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu