Hoofdstuk 17

172 2 0
                                    

Vier jaar later...

"Hieperdepiep, hoera!" riepen mijn vrienden en gooiden confetti over me heen.
"26 jaar!" riep Daisy en Emily schonk champagne in onze glazen.
"Hoe gaat het met Donnie? Komt hij straks nog?" vroeg Kevin.

Timothy was ontkomen aan de politie en ze hadden geen idee waar hij was. Hoe hij het deed? Hij kende de juiste mensen.
Donnie was gefrustreerd, maar vooral voor mij. Na alle verhoringen en nadat het bevestigd was dat ik slachtoffer was van Timothy's daden kreeg ik therapie.
De rechter vond namelijk dat ik de juiste hulp moest krijgen om dit te verwerken.
Tijdens de therapie spendeerden Donnie en ik veel tijd met elkaar.
Hij had me de hele situatie uitgelegd en dat hij me koste wat het koste wilde beschermen. Hij was ontzettend blij dat het goed ging met mij.
De periode nadat Timothy was gevlucht had ik het wel erg moeilijk.
Ondanks alles had ik een spannende tijd gehad met hem. Ik was er misschien zelf van overtuigd dat dit goed voor me was. Marnix was een sukkel en Timothy was de held die me alle problemen liet vergeten.
Daarom zou ik hem nooit vergeten. Niet per se positief, maar omdat ik er van had geleerd.
Diep vanbinnen hoopte ik wel dat het met Timothy goed ging.
Ik sprak hier met niemand over. Ook niet met mijn vrienden die ik het natuurlijk ook allemaal had verteld ondertussen. Ze steunden me zoals vrienden horen te doen.
Toen mijn therapie klaar was ging ik bij Donnie wonen. Ik had weer een baan, namelijk bij een verzekering. Ik was klaar voor dit leven. Een leven wat van mij was.

Nu waren we vier jaar verder.

"Het gaat goed met hem. Hij is sindskort officieel benoemd tot rechercheur," zei ik trots.
"Wat goed!" zeiden mijn vrienden en we aten een stukje taart.
"Ik ben zo blij om je zo te zien," zei Kevin. "Hebben ze die Timothy ooit nog gevonden?".
"Dank je," zei ik met een glimlach. "Ik ben ook blij dat het goed. Maar nee, Timothy is nooit meer gevonden. Donnie denkt dat hij ergens in het buitenland zit. Hij blijft een voortvluchtige," vertelde ik verder.
"Beter blijft hij weg en als hij terugkomt moet ie worden opgepakt," zei Daisy.
"Zolang hij me maar met rust laat vind ik het best," zei ik.
"Dus je vind het niet erg als hij hier weer een drugshandel zou beginnen," vroeg Emily.
"Nee. Ooit cocaïne gedaan?" vroeg ik grijnzend.
"Liv!" riep Emily en Kevin begon te lachen.
"Ik wel," zei Kevin. "Kom we gaan lijntje doen,".
Ik lachte hard. "Grapjas,".

Toen kwam Donnie binnen met een grote bos bloemen.
Iedereen keek op en ik stond verrast op.
"Wauw!" zei ik en Donnie gaf me de bloemen.
"Gefeliciteerd met je 26ste verjaardag," zei hij en gaf me een kus op de mond.
Ik omhelsde en bedankte hem.
"Zo lief ben je," zei Kevin.
"Echt he," zei Daisy.
"Ik zet ze wel voor je in water," zei Emily en pakte de bloemen van me aan.
"Ik weet niet of je nog plannen had, maar als cadeau wil ik je een birthday-date-night geven. Een herinnering," zei Donnie.
Ik keek mijn vrienden even aan.
"Natuurlijk ga je!" zei Daisy en Kevin en Emily waren het er helemaal mee eens.

's Avonds nam Donnie me mee naar een sushi restaurant.
Ik mocht namelijk kiezen waar we heen gingen.
We aten heerlijk van vele soorten sushi.
"Hoe was je dag?" vroeg Donnie.
"Leuk. Ik vond het fijn om mijn vrienden weer te zien," antwoordde ik.
"Ik zie ook dat je gelukkig bent," merkte Donnie op en ik legde mijn hand op zijn hand.
"Je bent een dropje," zei ik en hij lachte.
"Je bent zelf een dropje," zei hij.
"Een sexy dropje," zei ik verleidelijk zacht.
"Dat sowieso," zei hij en knipoogde.

Toen we thuis kwamen wilde ik net mijn hakken uitdoen totdat Donnie me ineens begon te zoenen.
Zijn handen gleden langs mijn rug, over mijn heupen heen en hij trok mijn jurkje omhoog en trok mijn string naar beneden.
Ik kreunde toen hij twee vingers in me stopte en heen en weer liet bewegen.
Ik beet in zijn oorlel en legde mijn hand in zijn nek. Donnie hield een been van mij omhoog en deze slingerde ik om zijn middel heen.
Daarna tilde hij me op en legde me op de eettafel.
Het koude hout voelde ik door mijn jurkje heen.
Donnie trok zijn broek iets naar beneden en ik keek naar zijn geslachtsdeel.
Ik grijnsde en hij legde zijn hand op mijn keel. Hij stopte zichzelf in me en begon de eerste minuten langzaam te bewegen. Hij ademde diep in en uit en zijn hand gleed van mijn keel naar mijn borsten. Ik had mijn jurkje nog aan en Donnie trok deze iets naar beneden, zodat mijn bh te zien was. Hij kneep erin en ik kreunde omdat ik het erg fijn vond.
Daarna begon hij steeds sneller en harder te stoten en ik kreunde hard van genot.
Toen trok hij zichzelf eruit en keek me aan.
"Waarom stop je?" zei ik met een onschuldige stem en ik kwam overeind.
Hij pakte mijn hand en leidde me naar de bank. Daar liet hij me voorover bukken en nam me van achteren. Hij pakte mijn haar vast en ving alle stoten op met mijn billen.
Onze seks was heerlijk.
In het begin van onze relatie moest ik wel wennen, maar Donnie hield ook van ruig en wild. We konden op zoveel gebieden onszelf zijn en tegelijkertijd ook experimenteren. We zaten allebei echt op één level.

"Ik kom," riep Donnie en kwam over mijn billen.
"Laten we nu snel douchen," zei ik hijgend en zag dat Donnie eigenlijk eerst even moest bijkomen.
"Je bent vies," grapte hij en ik porde hem plagerig in zijn zij.
Hij volgde me naar de badkamer en daar namen we een hete stomende douch.
"Nog een ronde?" vroeg hij en ik begon te lachen.
"Ben je niet uitgeput van daarnet?" vroeg ik.
"Ik kan jou de hele dag doen. Daarbij is het je verjaardag," zei hij in mijn oor, terwijl het water van de warme douche over onze lichamen stroomde.
Ik voelde zijn natte lichaam tegen de mijne aan en ik draaide me om.
"Oke," zei ik. "Pak me dan,". Met een uitdagende blik keek ik hem aan en voor ik het wist draaide hij me om en deden we het voor de tweede keer, maar dan in de douche.

Dangerous Minds 18+ ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu