twelve | 열 둘

134 11 3
                                    

Összeszedtem minden bátorságom és bekopogtam az ajtón.

"Név és ügy?" mondta a főnököm viszonylag felemelt hangon.

"Jung Y/n és hoztam a papír munkát." kiáltott egy utolsó 'igen'-t majd besétáltam.

Nem azért voltam ideges mert le kellett adnom a munkám, hanem azért mert most fogom megkérdezni a szabi-t.

Bár elvileg kötelező lenne elengednie, nem bízok ebben az emberben.

Annyi pénze van, bármire képes.

Kicsit remegett a kezem, de reméltem nem lett gyűrött a papír.

Szúrós szemekkel cik-cakozott a sorok között.

"Kicsit el van kenődve a tinta..." mondta megjegyzésnek.

Ekkor már tudtam mindennek vége.

"Sajnálom, de így nem fogadhatom el." adta vissza a papírlapokat.

"Most már elmehetsz." rakta vissza a szemét a számítógépére.

"Mr.Jeon." mondtam mindig izgulva.

"Igen?" mondta látszólag érdeklődve, de mindennél jobban tudtam, hogy egyáltalán nem érdekli.

"Szeretnék szabadságot kivenni a hétvégére." mondtam el gyorsan és egyből megkönnyebbültem.

Már csak a válasza miatt kellett aggódnom.

"Nem lehetséges." mondta rám se pillantva.

"De miért?" értetlenkedtem mikor elutasította a kérésem.

"Hétvégén rengeteg munkád lesz. Akkorra sajnos nem adhatok szabadságot." pötyögött a billentyűzetén.

"De máskor nem kérek szabadságot, csak most a hétvégére. Hétfőn bepótolom az összeset." mondtam reménykedve, hogy megtörik.

"A nem az nem. Hiába próbálkozol. Most menj és fejezd be a munkát, utána hazamehetsz." sóhajtva kiléptem az ajtón és visszakullogtam a már jól ismert irodámba.

Hiába reménykedek mindig. 

Nem leszünk soha jóban és nem is akarok vele jóban lenni.

Az arrogáns személyisége nincs a toppon.

Mikor kisétáltam az ajtón körül pillantottam és akkor láttam meg Taehyungot megint a kamerájával.

A vaku megvakított egy pillanatra ami miatt becsuktam a szemeimet.

"Mr.Kim!" pislogtam hevesen, hogy visszanyerjem a látásom.

"Bocsesz. bekapcsolva hagytam a vakut." mosolygott majd elment.

Megmosolyogtam a viselkedését majd visszatértem asztalomhoz.

Mikor leültem a mellettem lévő telefon megcsörrent, de jelezte, hogy csak a főnök az.

"Igen?" kérdeztem nyugodt hangon miután Taehyungnak sikerült kicsit felvidítania.

"Pénteken, azaz holnap lesz egy tárgyalás és neked is meg kell jelenned, ugyan is te tartod a prezentációt. Meg kell győznöd a befolyásos ügyfeleket arról, hogy a mi telefonjainknak vannak a legjobb kamerái az egész világon. Legyél alapos!" és ezzel le is tette.

"... HOGY MICSODA?!" 

𖤐

Kaptam egy e-mailt Jungkooktól amiben leírja az adatokat a telefonról.

Kicsi segítség volt, de még mindig nem vagyok kész.

Már órák óta ezt csinálom, persze miután befejeztem az előző papírmunkát.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 25, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mr.Bastard || ★JJK★Where stories live. Discover now