Jungkook szemszöge
"Joy, gyere az irodámba." mondtam a lánynak rá se pillantva mikor elsétáltam mellette.
"O-oh, persze!" állt is fel szerencsétlenül ez az igen szerencsétlen lány.
Némán bementem az irodámba és ráültem az asztalom szélére.
"Hagyd csak az ajtót...." néztem rá komolyan.
"Miben segíthetek Mr.-"
"Ki vagy rúgva." megfordultam és leültem a székemre.
"M-mi, miért?" nézett rám kicsit mérgesen.
"Pakolj!" sóhajtottam.
"De Jungkook-"
"Ne hívj Jungkooknak!" csaptam az asztalra.
Még mormogott aztán becsapva az ajtót elment.
Na ez is kipipálva.
Y/n szemszöge
Csörgés hangjára dörzsölöm meg a szemeim miután felkeltett az idegesítő hang.
Még csukott szemmel kezem kinyújtva az éjjeli szekrényhez nyúlok és megragadom a hangot kiadó készüléket.
Megnyomva a zöld gombot a fülemhez teszem a telefonom.
"Igen...?" ásítok rövid 'köszönésem' után.
"Y/n, hol vagy már?" kérdezi egy aggódó mély hang a túloldalról.
"Mi?" ültem fel ágyamba.
"Azt ne mond, hogy most keltél fel.." csalódottan sóhajt a férfi.
"Kérlek siess... Jungkook MÁR nagyon ideges. Nem tudom mi lesz ha nem leszel itt hamarosan." Jungkook..? Ki az- ó...
"A rohadt életbe!" nyomom ki végre a telefont és kipattanva a puha ágyból készülődni kezdek.
Author Szemszöge
Taehyung nevetve és csalódottan teszi a telefont a helyére.
Szimpatikus volt a lány számára és szeretett volna vele dolgozni, így hát kikereste a lány számát még a régi hívások közül - amire gondolom rájöttél, hogy nem szabadott volna - és megcsörgette a lányt.
Felkelt székéből és Mr.Jeon irodája felé vette az írányt, hogy lecsekkolja a fiatal igazgatót.
Zsebre dugta a kezét és megindult.
Az ajtófélfának támaszkodva rátalált Namjoonra is aki szintén a tárva nyitott ajtón figyelte a fel-le járkáló fiút.
"Már megint mérges?" mosolyodott el Taehyung Namjoont kérdezve.
"Minek látszik." mosolyodott el Namjoon. "Tudod most küldte el Joy-t is aztán... bár lehet más az oka." bólogattam.
"Mindig olyan büszkén nézel Jungkookra." néztem a mosolygó fiúra.
"Lehet, hogy nem a legjobb ember, de még így is büszke vagyok rá."
Y/n szemszöge
Az épület előtt álltam ugyan abban a ruhában, mint múltkor.
Megigazítottam a szoknyámat és beléptem.
Megcsapott az a bizonyos 'professzionális épület' illat ami tetszett az orromnak.
Mélyen beszívtam a levegőt majd futni kezdtem a már ismerős lift felé.
YOU ARE READING
Mr.Bastard || ★JJK★
FanfictionEgy szegény családból származó vidéki lány szülei erőltetésére Szöulba költözik. Ott munkát próbál találni, hogy eltartsa magát és segítsen a családjának. Végül talál egy titkárnői állást egy igazán híres cégnél, kinek igazgatója a jól ismert Jeon J...