eleven | 열 한나

118 12 0
                                    

2 hónappal később

Nem mondom, hogy már nem bírom, csak ennek a férfinek a képét nem bírom ki.

Csupán kettő hónapja vagyok itt, de ez az ember nem tud békén hagyni.

Ha ezt csinálom, nem jó.

Ha azt csinálom, nem jó.

Muszáj belehúznom hisz nem akarom, hogy kirúgjon.

Már kaptam fizetést, és nem csupán megtudok belőle élni, de még magamra is tudok költeni.

Nem szeretném elveszíteni a munkámat, és ráadásul nem is olyan rossz itt lenni.

Ha őt persze nem vesszük figyelembe.

"Készen vannak már a papírok? Nem tudok rád várni egész nap." jött vissza egy órával később, mikor nagyon is jól tudja, hogy még rengeteg munkám van.

"Talán hamarabb készen lennék ha nem zavarnál..." motyogtam magamba.

Biztos meghallotta amit mondtam.

"Nem akarom szagolni ezt a bűzt inkább megyek is. Jobb lesz a Mr.Kimmel küldöd a papírokat." sétált el.

Megrántottam a vállam.

Nem nagyon érdekel mit gondol rólam.

Már egy jó ideje beszólogat mindenre, de eddig nem nagyon érdekelt.

Van annyi önbizalmam, hogy semmibe vegyem egy idegen ember szavait.

Mikor elhagyta az irodámat megcsörrent a telefon.

Ismét egy ügyfél... sóhajtottam.

"Jó napot kívánok, Jeon vállalat, miben segíthetek?" szóltam a telefonba kedvesen.

"Y/n, te vagy az?" szólalt meg egy édes hang a vonal másik oldaláról.

"Chae? Miért itt hívsz?" húzom fel a szemöldököm.

"Ki vagy kapcsolva a munka miatt, de nem tudtam várni." mondta a lány izgatott hangnemben.

"Mi az?" vártam válaszát.

"Mit szólnál hozzá, ha kivennél egy kis szabit és tartanánk egy csajos estét?" mondta csábító hangnemben.

"Jó lenne, de dolgoznom kell, még csak most kezdtem nem rég. Meg szerinted az a csávó elengedne?" sóhajtottam.

"Ne szórakozz már! Nem tudod kikönyörögni?" kérlelt a lány.

"Chae..." gondolkodtam el.

"Inkább leteszem. A végén még kihagyok valami fontos hívást." nyomtam ki a telefont mondatom után.

Lehet tartanom kéne egy kis szünetet...

*Time Skip*

Végre kész is voltam a hátralévő feladataimmal.

Még rengeteg dolgot kell csinálnom, de azok csak pár nap múlva kellenek.

Összefogtam a lapokat  és rátettem egy gémkapcsot.

Ügyeltem arra, hogy még véletlenül se gyűrjem össze a lapokat, nehogy Mr.Jeon újra csináltassa velem az egészet.

Kimentem az ideiglenes irodámból és Mr.Jeon irodája felé koptattam magassarkúm talpát.

Bekopogtam a nagy ajtón ami, talán egy méterrel magasabb volt, mint én.

Meghallottam a már ismerősnek számító, két hónap alatt folyamatosan hallott "Igen?" szót azzal a csúf, goromba hangjával.

"Meghoztam a papírokat mára." mondtam miközben odanyújtottam neki a papír kötetet.

"Mára?" mondta felhúzott szemöldökkel. 

"Még közel sem vagy a mai munkával." vette le rólam a tekintetét.

Felállva szúrós pillantásokat vetve rám kikapta a kezemből a fehér lapokat átnézve a napirendet, elrendezett hívásokat, kiadásokat és bevételeket.

"Oh, már egy ideje szólni akartam, hogy van egy pár elrendezett megbeszélés amit elfejeltettem leadni neked, így szeretném, hogy újra csináld a napirendet." mondta fapofával, de mikor kivettem a kezéből a papírokat és az ajtó felé vettem az irányt pontosan tudtam, hogy mosolyog.

Nem olyan sok munka, de újra kell írnom majdnem, hogy az egész listát és egy új napárat kell szereznem.

Jungkook külön megkért rá, hogy legyek szíves kézzel írott példányba leadni a teendőket.

Én jó titkárnőként megtettem ezt.

Persze kirúgással fenyegető üzenetét ne vegyük figyelembe.

Nem hagytam magam könnyen persze.

Aztán Namjoon szólt, hogy hiába az egész hisz ezt az ördögöt nem lehet megtörni.

Elfogattam sorsom és már egészen hozzászoktam mindenhez itt.

Na meg a többiek kisegítenek ha tudnak.

Általában megtörik a kínos csöndeket és szólnak valamit amivel az én oldalamra állhatnak.

De most próbálok fókuszálni a minél tökéletesebb munkára, ugyan is tervezek egy apró szívességet kérni Mr.Jeontól.

Átgondoltam Chae ajánlatát és szerintem is igaza van.

Az utóbbi pár hónapban sokat dolgoztam és megérdemlek még egy apró kis szünetet is.

Nem lesz a legkönnyűbb munka, de ha igyekszem akkor lehet megtör.

Ha mégsem alakul így akkor megkérem a többieket, hogy szóljanak pár szót értem.

Átgondoltam Chae ajánlatát és szerintem is igaza van.

Az utóbbi pár hónapban sokat dolgoztam és megérdemlek még egy apró kis szünetet is.

Fogtam magam és visszatotyogtam az irodámba és helyet foglalva újra munkába kezdtem.


-------------

Sajnálom amiért ilyen sokáig tartott és ilyen rövid ://

Mr.Bastard || ★JJK★Where stories live. Discover now