seven | 일곱

142 10 0
                                    

Jungkook Szemszöge

Senki nem jön.

Senki nem akar jelentkezni a munkára.

Egyedül nem tudok mindent megcsinálni.

Mindenféle képen kell szereznem egy új titkárnőt, vagy akár férfit is.

Teljesen mindegy, csak legyen itt valaki.

Sóhajtottam egyet majd hátra dőltem a székemben.

Kopogtak az ajtómon így egy fáradt 'tessék'-kel válaszoltam.

"Jungkook? Biztos vagy benne, hogy ne hívjuk vissza azt a lányt? Senki nem jelzett még az állásra." mondtam Namjoon, az egyik legközelebbi barátom.

"A főnököd vagyok. Ne hívj Jungkooknak munka közben." álltam fel zsebre tett kézzel.

"Mint mondtam, elkésett. Nem megfelelő." magyaráztam az okom Namjoonnak.

"És akkor Joy? Őt minek vetted fel? Nem is volt jó amiben kellet volna lennie." jött elém Hyung.

Nem szólaltam meg, csak fapofával néztem.

"Tudod, hogy nem a titkárnői állásra vettem fel. Taehyung helyett dolgozna a telefonos részlegen, ha az a bolond nem lenne olyan makacs." forgattam meg a szemem.

"Minek vettél fel olyan személyt ha már Tae ott van?" húzta fel Joon a szemöldökét.

Ismét felvettem a fapofát, hisz nem tudtam mivel válaszolni.

"Csak nem tetszik neked?" nézett rám furán Namjoon.

"E-ezt nem mondtam!" Namjoon sorai egyből pírt varázsoltak az arcomra.

"Ha te mondod..." válaszuolt nem túl meggyőződött hangnemben.

"Ha csak azért jöttél, hogy az időmet vesztegesd akkor mehetsz is vissza dolgozni, vagy kirúglak!"emeltem fel a hangom.

"Rendben főnök." mondta szarkasztikusan majd feltette a kezét Namjoon és lassan sétálva elhagyta az irodámat.

Nekitámaszkodtam az asztalomnak, majd sóhajtottam egyet.

Lenéztem a földre és a lábfejem stíröltem.

Megszólalt a telefonom, majd azt gyorsan kivettem a zsebemből, hogy válaszoljak a hívásra.

"Igen?" tettem a fülemhez a készüléket, meg se nézve a hívót.

"Jungkook?" hallottam meg hyungom hangját a vonal túloldalán

"Nem tudom, hogy szabad vagy-e, de gondoltam megkérdezlek." magyarázta Hoseok-hyung.

"Bökd már ki." forgattam meg a szemem.

"Van ez a kávézó, kábé húsz percre. Tök jó fej lányokat ismertünk meg ott, gondoltam eljöhetnél velünk inni valamit." 

"Mikor?" kérdeztem egyből.

"Nem tudom... mondjuk négykor?" kérdezte hyung válaszom várva.

"Add meg a címet. Még nem tudom, hogy kész leszek-e akkor." mondtam egy hosszú kihagyás után, hogy legyen időm gondolkodni.

"Oké, akkor majd még találkozunk! Remélhetőleg..." 

"Szia!" ezzel le is tettem a telefont, majd neki láttam a papír munkának.

Y/n POV

Ma már munka van, így már készültem is, hogy elinduljak.

Hála az égnek, tegnap kihevertem az egész másnaposságot, így ma már semmi bajom nem volt.

Mr.Bastard || ★JJK★Where stories live. Discover now