Gyorsan a számba tettem a pirítóst és már szaladtam is ki. Egy kicsit késésben voltam. Túl sokáig játszottam a kedvenc játékommal. Nem figyeltem az időt így ismét sietnem kell. Hála az égnek ma nem aludtam el és még van 15 percem odaérni. De nincs közel a kávézó. Remélem azért sikerül odaérnem.
Kiértem a Szöuli utcákra, ahol mit ne mondja kevés ember volt. Bár mondjuk szerintem azért mivel a mai a légszennyeződés igen magas. Jó, hogy hoztam magammal maszkot!
Korea híres arról, főleg Szöul, hogy elég gyakran az emberek nem is mernek kimenni az utcára a magas légszennyeződés miatt. Korea egy igen magas lakossággal rendelkező kis ország. Pechünkre főleg felénk jön a Kínából származó szmog nagy része. Így néha tilos az utcákra menni. De ma annyira nem magas a légszennyezés. Persze ilyenkor nincs olyan sok ember az utcákon, de persze nincs megtiltva a kimozdulás. De legalább az első munkanapomon nem lesz olyan forgalmas a hely. Azt hallottam, hogy a leendő munkahelyem igen híres. Főleg a fiúk számára. Azt pontosan nem tudom miért, de az az a dolog ami a legkevésbé sem érdekel.
Hívtam egy taxit ami szerencsémre 3 perc alatt ott volt és nem sokkal később megérkeztem a kávézóba. A táblára ki volt írva, hogy ,,maid cafe" majd mielőtt bementem volna eszembe jutott valami. A maid nem cselédet jelent?
Mielőtt nagy angol tudásommal próbáltam volna rájönni a hely nevére az ajtó kinyílt és egy magas, vékony és gyönyörű lány lépett ki rajta. Hosszú fekete haja lelógott derekáig. De mielőtt a többi részletet is megfigyelhettem volna rajta feltűnt valami. Cselédlány ruha volt rajta.
-Szia! Te vagy Jung Y/n?-mosolygott rám a lány.-Ő-ő igen.. én.-felpillantottam rá.-Akkor gyere!-megragadta a karom és futva húzni kezdett maga után. Beértünk egy öltöző féleséghez majd egy kupac ruhát és egy cipőt nyomott a kezembe.
-Ezt kérlek vedd át. Ha valamiben szeretnél segítséget én itt leszek!-már indult is volna el, de aztán megfordult.-Ja! És a nevem Lalisa. De kérlek maradjunk a Lisánál.-megfordult és elviharzott.
Értetlenül álltam ott, de aztán rápillantottam a ruhákra. Ezzel itt mind cselédlány ruhák. Szóval ezért maid cafe a neve, és ezért híres a fiúk körében. Basszus...
Levetkőztem fehérneműre és már próbáltam volna magam beletuszkolni a ruhába mikor egy másik gyönyörű lány képet a szobába. Nem volt egy igazán magas lány, de ezen segített a magassarkúja. Szintén cselédruhába állt ott majd szemeink találkoztak. Elpirultam és próbáltam minél többet takarni magamból.
-Ó, szia! Én Jisoo vagyok!-rázta meg jobb karját.-Esetleg kell segítség?-döntötte oldalra a fejét.
Megráztam a fejem, de aztán ránéztem a ruhára. Még az életembe nem hordtam ilyet. Talán el kell a segítség.
-Várj...! Kérlek segíts!-néztem csalódottan. Gyorsan visszafordult és szemei felcsillantak.-Örömmel.
-----------------------------
Miután sikerült belebújnom e-öltözetbe szerényen kisétáltam. Két ismeretlen szempárral találtam szembe maga. Egyik jóval magasabb volt mint a másik. A magasabbnak rettentően gyönyörű vizuáljai elvakítottak. Az alacsonyabb pedig egészen úgy nézett ki mint egy modell. Nem csak az arca volt egy igazi resting bitch face, persze jó értelembe, hanem a teste is elképesztően gyönyörű volt. az alacsonyabb rám mosolygott és kinyújtotta a jobb kezét.
-Szia! Kim Jennie vagyok!-boldogan elfogadtam ajánlatát majd ugyan ezt megismételtem a magasabbal.-Én Park Chaeyoung vagyok! Örülök, hogy megismerhetlek!-Az én nevem Jung Y/n! Remélem jól kijövünk egymással.
YOU ARE READING
Mr.Bastard || ★JJK★
FanfictionEgy szegény családból származó vidéki lány szülei erőltetésére Szöulba költözik. Ott munkát próbál találni, hogy eltartsa magát és segítsen a családjának. Végül talál egy titkárnői állást egy igazán híres cégnél, kinek igazgatója a jól ismert Jeon J...