two | 둘

185 15 5
                                    

Kapkodni kezdtem és próbáltam minél hamarabb elkészülni. Smink az már szóba se jöhetett! Annak örültem ha normális sikerült felvennem a ruháim.

Gyorsan kifésültem a hajamat és felkaptam a magassarkúm. Elvettem egy kistáskát a falról és belepakoltam a tipik női dolgaimat. Parfüm, dezodor stb...

Kiszaladtam a lakásból és kulcsra bezártam. Szaladva indultam le a lépcsőn miközben ügyeltem arra, hogy ne lépjek félre. Nem is tudom mi lett volna a rosszabb! Kitörik a nyakam vagy elkések a munkából. Ki tudja?

Leértem a földszintre és gyorsan a bejárati ajtó felé szaladtam. Elindultam balra, de aztán megtorpantam. Nem is mondták meg, hogy merre menjek. Telefonom meg kipurcant így arra sem számíthatok. Megpillantottam a tipikus narancssárga autót az utca végén. Elkezdtem a jármű felé szaladni és hatalmas mozdulatokkal kapálózni. Úgy tűnik meglátott -valószínűleg- és leparkolt mellém. Beszálltam fürgén és megkértem a sofőrt, hogy vigyen a Jeon vállalat felé. Rögtön bólintott majd már meg is indulunk. Kb. 5 perc alatt sikerült odaérnünk. Odaadtam a pénz és egy nagyot hajolva megköszöntem a szállítását. Kipattantam a kocsiból és szapora lépésekkel indultam meg a hatalmas épület felé. Annyira koncentráltam, hogy észre se vettem milyen gyönyörű volt az egész építmény. Majd megfigyelem ha nem leszek késésben.

Odaszaladtam a recepcióshoz és gyorsan megkérdeztem merre kell mennem, hogy az állás interjúra jussak.

-7. emelet, balra az utolsó ajtó.-meghajoltam és szaladni kezdtem a lift felé. Gyorsan benyomtam a hetedik emelet gombját és vártam, hogy becsukódjon. Sajnos még valaki bejött a liftbe így nem csukódhatott be az ajtó. Nagy és férfias kezével a srác eltolta az ajtókat. Tekintetünk találkzott. Sötétbarna szemei mélyen lelkembe nézett. Hirtelen megállt az ajtóba. Egy picit tovább vizslatott majd ajkai felfelé görbültek. Aranyos gödröcskéi megjelentek orcáin. Belépett mellém a fülkébe és mind a ketten meghajoltunk. Megnyomta azt az emelet gombját amerre szeretett volna menni, majd kihúzta magát és mellém állt újra. Némán utaztunk egymás mellett míg a srác meg nem törte a csendet.

-Ne haragudjon, hogy kíváncsiskodom, de magát még nem láttam itt.-fordította felém mellkasát.-Megkérdezhetem, hogy maga kicsoda?-Ha nem mosolygott volna egész idő alatt akkor mondanám, hogy bunkó a csávó, de még a hangsúlya is olyan meleg volt.

Egy enyhe pír jelent meg az arcomon, ahogy felfelé vizslattam. Magas termete erre kényszerített, vagy lehet csak én vagyok egy kis manó.

-Én az állásinterjúra jöttem!-húztam ki magam.-Áh értem! Minden esetre sok szerencsét! Én itt kiszállok. Remélem még találkozunk!-hajolt meg majd kiszállt a liftből. Mosolyogva megvártam míg visszazáródik az ajtó és türelmetlenül kezdtem el várni, hogy végre kiszállhassak. Miért van ilyen magasan a 7. emelet?

Gyorsan megnéztem magamat a lift tükörjében. Leporoltam a nadrágom és pózoltam párat.

-Igen jól nézel ki ma!-mutattam magamra a tükörben.-Csak légy magabiztos és minden rendben lesz.-sóhajtottam.

-Igazán jól tud bíztatni asszonyom.-Asszonyom?-néztem a nyitott lift ajtó felé. Egy szintén magas férfi pillantott le rám. Az igazán elbűvölő négyzet alakú mosolya jelent meg az arcán. Vér szökött orcáimba, de hamar elhesegettem a perverz gondolataimat.

-22 éves vagyok uram!-kacagtam a srácra.-Viszont ne haragudjon, de most megyek.-ezzel el is hagytam a liftet. Viszont még mielőtt eltűntem volna hallottam, ahogy még hangján megszólal.

-De ismerős nekem a hangja....

Balra az utolsó ajtó.... . Hogy mennyi helység van erre!

Gyorsan végig sétáltam a folyosót majd az utolsó ajtónál megálltam. Sóhajtottam egyet majd kopogtam volna, de pont akkor nyitódott ki az ajtó. Egy mérges csávó állt előttem. Miközben én ártatlan szemekkel figyeltem a telefonáló férfit, addig ő lyukat szúrt az arcomba a tekintetével.

-Maga meg ki?!-kérdezte dühösen.-H-hát én a...-nyeltem egyet. Nagyon is izgultam. Tenyerem izzadni kezdett a félelemtől.-Én az állásinterjúra jöttem.-húztam ki magam. Próbáltam magabiztos lenni, de a pasi igazán elbaszta az egész kedvem.-Igazán?-mosolyodott el.-Hát képzelje! Itt várok magára 20 perce. Meg ne lássam még egyszer ebben az épületben! Tolja innen a picsáját és keressen más munkahelyet.-ezzel el is viharzott a férfi.

Meglepődtem. Nagyon is meglepődtem. Hallottam, ahogy végig vonult a folyosón miközben a telefonba beszélt. Csak álltam ott meredve magam elé. Egy magányos könnycsepp csúszott végig az arcomon. Mindent elszúrtam... mindent...

A harag végig szökött a testemen. Kezem ökölbe szorult. Megfordultam és határozott mozdulattal indultam el. Ismét liftbe szálltam és elindultam a földszint felé. Kinyílt a fém ajtó és könnyeim letörölve indultam meg a kijárat felé. Páran megbámultak, de mit ne mondjak ez a dolog érdekelt a legkevésbé. Fogtam egy taxit ismét majd beszállva a járműbe, hazatessékeltem magamat. Táskámat ledobtam a földre és bementem a hálóba. Ledobtam magam az ágyamra és csak bámultam a plafont. Gondolkodtam azon, hogy én vagyok ennyire rossz vagy ő reagálta túl a dolgot. Mármint húsz perc késés az sok, de nem kellet volna így reagálnia a dolgokra. Megbeszélhettük volna kulturáltan is.

Összeszedtem magamat és felmentem a netre. Immár telefonom 100%-on volt így újra használhattam. Megkerestem azt a felszolgáló állást majd felhívtam a leírásban szereplő telefonszámot.

-Maid cafe kávézó miben segíthetek?-szólalt meg egy aranyos női hang.-Szia! Olvastam a melóról. Esetleg tudnék rá jelentkezni?-kérdeztem a telefonba.-Igen persze! Csak egy nevet és egy életkort szeretnék.-A nevem Jung Y/n, és 22 éves vagyok.-válaszoltam a lánynak.-Rendben! Holnap már kezdhetsz is!-jelentette ki a lány.-Tényleg? Az szuper! Köszönöm!-örültem meg az állásnak.-Reggel 9-re várunk! Szia!-ezzel le is tette. El se hiszem, hogy van egy munkám!

Elég hosszú egy napom volt, úgy, hogy még csak dél van! Szuper! Ma is unatkozni fogok!

Végül Netfilxet néztem pár zacskó chips kiséretében. Belenéztem pár híresebb sorozatba, mint például a Stranger things, a Trónok harca stb..
Elvoltam így ezekkel egy ideig. Viszont este fele kezdtem megunni a dolgot. Kikapcsoltam a kis tv-met és lefürödtem. Bebújtam az ágyba majd töltőre dugtam a telefonom. Még egyszer nem véthetem el ugyan azt a hibát!

Beállítottam az ébresztőm 8 órára és végre nyugodtan aludhattam.

Bocsi, hogy ilyen sokáig tartott! Tudjátok elég lusta vagyok! De azért remélem tetszett!♡♡♡

Mr.Bastard || ★JJK★Where stories live. Discover now