Chapter 3

274 10 2
                                    

*Vandaag is het de verjaardag van Phoebe*

We zijn al supervroeg op want je kunt tickets kopen om 10u30 en willen het zeker niet missen. Iedereen zat spannend achter mijn laptop te wachten , het was al ondertussen 10u .

De klok tikte en tikte... en het werd 10u15.

'Meiden , het is bijna tijd ' riep Jamie vol spanning en de klok werd 10u 25 en we begonnen allemaal te stressen. Ik zette de pagina klaar. We hadden al een account aangemaakt zodat we niet alles moesten invullen. Toen het 10u30 was openden we de pagina opnieuw. We wilden de beste plaatsen hebben, dus we wilden de duurste tickets kopen. We bestelden ze , maar ze waren al uitverkocht. We keken dus voor andere plaatsten die heel ver waren maar die waren ook al uitverkocht. Er stond : Over het hele concert SOLD OUT .

Ik smeet m'n laptop weg en begon te huilen. De andere meisje huilden mee, zelfs Bella.

'Nu hebben we geen tickets' snikte El

'Zijn er geen M&G beschikbaar? vroeg Jamie

'Er zijn momenteel geen M&G' snikte ik

*Mama roept van beneden naar boven, we lopen naar beneden*

'En meisjes hebben jullie tickets'?

Iedereen begon te huilen en mama wist direct het antwoord.

'Oh neen, dat meen je niet, zo erg'! zei mama

We liepen huilend weg naar boven.

'Meisjes weet je wat' zei Bella 'We kunnen misschien de dag zelf naar daar gaan'.

'Oh ja dat kunnen we doen, haha binnen breken' zegt Jamie die haar tranen lachend wegveegt.

'Kom we gaan eens kijken of je kan meedoen met wedstrijden voor tickets'

Ik neem mijn laptop terug en begin te kijken op alle mogelijke websites waar je tickets zou kunnen winnen. Ik kijk op alle radiozenders, maar nergens waar je tickets kan winnen.

'Rustig Summer, je denkt toch niet dat je nu al met wedstrijden kan meedoen om tickets te winnen' zei Phoebe al wenend.

'We kijken dan wel een beetje later wanneer je tickets kan winnen' zei Bella

*Vandaag was het 20 juli*

Ik kijk nog eens voor een wedstrijd en kom ineens op een site waar je tickets kan winnen. Ik bel heel opgewonden naar Bella, El, Jamie en Phoebe. We beginnen allemaal te flippen. Ik kijk wat je allemaal moet doen voordat je tickets kan winnen. Er staat dat je een verhaal moet schrijven over 1D, niet zomaar over 1D maar over een verhaal hoe graag je naar het concert wil en hoe groot je wel niet fan bent van hun. Ik bel naar de meisjes dat ze ook een verhaal moeten schrijven omdat je maar 1 ticket voor jou en iemand anders kan winnen, want wij zijn namelijk met 5. Alle meisjes vinden het een uitstekend idee, en beginnen met schrijven, ik hang op. En ik denk na over een verhaal...

Ineens kom ik op een verhaal en begin te schrijven...

Het gaat vlotter dan ik verwacht had, ik doe er ongeveer 5u over om heel mijn verhaal te schrijven. Ik stuur het op naar die site.

Ik bel naar de meiden en vraag hoe het gaat met hun verhaal. Bella is al klaar, Jamie ook, El ook maar Phoebe neemt niet op. 2u later bel ik terug naar Phoebe, ze neemt op...

'Hey schat' zegt Phoebe

'Is je verhaal al klaar'? vraag ik

'Neen ik ben nog volop bezig'

'Oké ik bel wel morgen terug om te vragen hoe het gaat'

'Oké tot morgen, als het goed is voor jou en je mama, kom ik morgen even langs'.

'Ik zal het eens aan mijn mama vragen, ik stuur dan wel een sms'

'Oké doei'!

'Doei'

Ik ga naar beneden en zoek mijn mama. Ik ga naar de living.

'Mama, mag Phoebe morgen eens langs komen, het heeft met 1D te maken'?

'Tuurlijk mag dat'

'Dankje mama' en ik ga terug naar boven en neem mijn gsm. Ik stuur een sms naar Phoebe. De volgende dag komt Phoebe langs. Ze komt binnen en ik geef haar een knuffel.

'Hey, mag ik je iets vragen'? vraagt Phoebe

'Ja, vraag maar'

'Zou ik hier de hele week mogen logeren als het concert van 1D is'?

'Ik zal het eens vragen aan mijn mama'

Ik loop naar de keuken waar mama bezig is met strijken.

'Mama'! roep ik

'Ja'?

'Mag Phoebe blijven slapen tijdens de week van het concert van 1D, ze wil namelijk niet naar haar oma en opa'

'Tuurlijk mag dat'.

'Dankje mama' zeg ik en geef haar een kus.

Ik loop terug naar Phoebe en zeg dat het mag.

'Oh super, maar nu moet ik echt weg ik moet nog gaan babysitten. Ik ga heel even naar je mama om haar te bedanken hé'.

'Oké, ik bel je nog wel'

'Dankjewel, mevrouw Laslo dat ik hier een hele week mag blijven logeren'.

'Oh dat is niks hoor, dat is met plezier gedaan je bent dan ook zo'n lief en vriendelijk meisje hé'!

'Hihi, dankje maar nu moet ik echt gaan'

'Daag Phoebe'

'Doei'

The Sleepover.(One direction & Cody Simpson)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu