Chapter 8

247 10 0
                                    

Het is ondertussen 17u30. Niall heeft natuurlijk weer honger en gaat naar de keuken. Hij kwam terug met 2 zakken chips en een blikje fanta.

'Wow , krijg jij dat allemaal op'?vroeg El.

'Ja , niet op letten , Niall eet super veel' zei Zayn en hij gaf een knipoog naar El. Ik zag dat El zachtjes aan het blozen was.

We zaten allemaal aan de tafel want Jamie had gekookt en als Jamie kookt is het altijd lekker. Jamie legde de pot spagetti op tafel , het was een grote pot , want we zijn namelijk met veel. Niall bleef maar eten en eten en hij bleef maar spagetti eten , terwijl de anderen gewoon rustig aan het eten waren. Iedereen had gedaan met eten en ik , Cody , Niall , El en Bella gingen de 'gameroom' binnen. El & Bella gingen basketten, wat je basket kan noemen. Ik , Niall en Cody gingen gamen , we speelden op de ps3. Cody verloor heel de tijd met het spel en gaf op een bepaald moment op. Hij liep achter Bella aan en tilde Bella op en draaide haar rond. Hij zette haar neer en kuste haar intens.

'Awww , cute' zei ik.

Niall zag dat ik aan het kijken was en begin zachtjes te lachen , ik deed verder met het spel en ik werd er beter en beter in , ik vond het echt leuk. Ik denk dat Niall mij doet winnen want ik denk dat hij wel beter kan spelen.

'Yeeeeeey , ik ben gewonnen' zei ik.

'Hihi , ik heb je laten winnen' zei Niall al lachend.

'Oooh , hoe schattig' zei ik.

Harry kwam het moment verbreken en riep vanuit de gang.

'Dudes , komen jullie voor de film'?

'Ja , oké' riepen we allemaal.

We gaan allemaal naar boven , Niall en ik gaan achter de popcorn , chips en de drank.Niall neemt extra veel voor hem alleen want hij heeft reuze honger.'Wanneer heeft Niall een keer geen honger'? denk ik in mezelf.

We zetten ons allemaal in de zetel , gelukkig dat we er allemaal in kunnen.

Cody geeft teken dat Bella op zijn schoot moet komen zitten.

'Cody , jullie zijn gewoon véél te cute hé.zeg ik. Zayn en Harry kijken met een verbaasd gezicht. 'Moeten jullie iets bekend maken' zei Zayn verbaasd. Cody en Bella kijken elkaar aan en beginnen te lachen en geven elkaar een passionele kus. 'Aww , cute'! roepen Niall , Zayn , El & Jamie. Bella zit ondertussen op Cody zijn schoot en doen allemaal schattige dingen samen. Louis vraagt of 'Paranormal Activity' goed is. Iedereen knikt van ja en hij steekt de dvd in.

'Willen jullie dat ik in mijn broek schijt van de schrik'? zeg ik in schrik. 'Die is toch niet zo eng'? zegt Zayn. 'Jowel'. zeg ik in spanning.

'Ik zal je wel beschermen ,babe' zegt Niall en de film begint....

Mag ik eens de popcorn van iemand'? zeg ik.

Niall geeft 1 van zijn 2 potten popcorn aan mij.

'SCHRIK'! zegt Louis.

'Niall, wat doe jij nu , jij deelt je eten , zomaar en met mij wil je dat niet doen'? zegt Harry geschokt.

Niall draait met zijn ogen en kijkt terug naar de film...

Er komt net een eng stuk en Niall ziet dat ik bang wordt en hij neemt mij stevig vast.

'Niet zo bang zijn' fluisterd Niall in mijn oor.

Rond 23.00 uur wordt ik moe en ik besluit dat ik mijn ogen zal sluiten.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

POV Jamie

O M G , kijk Harold , kijk naar Summer & Niall.

'Hihi en hij neemt mijn handen vast , ik denk dat hij een beetje bang is héhé zo schattig' , hij laat mijn handen los en neemt mij goed vast. Ik lach zachtjes en val uiteindelijk in slaap.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

POV Bella

Ik ben de enige samen met Cody , Niall , Zayn , en El die nog wakker zijn. El ligt op Zayn zijn schoot want ze begint stilaan moe te worden en haar ogen vallen stilletjes aan dicht.

'Ik ga naar boven , ik ben moe aan het worden' zegt Niall. 'Oké , slaapwel' zegt iedereen.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

POV Niall.

Summer ligt op mijn schoot schattig te slapen , ik til haar op en neem haar voorzichtig mee naar boven. Ik leg haar in mijn bed en doe mijn pyjama aan en kruip in mijn bed naast Summer..........Paar minuten later toen ik heel de tijd naar Summer keek viel ik uiteindelijk in slaap.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

POV Summer.

*7 augustus*

Ik word stilaan wakker en hoor een sexy Ierse stem : 'Hey , beauty , goed geslapen'? Ik schrik me een buld en draai me om , ik lig naast Niall ? 'Niall ? Uh ? , hoe kom ik in jou bed'?

'Tijdens de film viel je in slaap op mijn schoot en ik werd moe en wou naar boven gaan maar je sliep zo mooi dat ik je niet wou wakker maken , ik heb je dan opgetild en meegedragen naar mijn kamer want ik wou niet helemaal alleen slapen in die grote kamer en ik wou jou ook niet alleen laten slapen dus ik heb je in mijn bed gelegd'.

'Oh , zo lief'. zeg ik en ik geef hem een knuffel. 'Wow , wat heeft hij een sexy stem in de morgen' denk ik in mezelf

'Mag ik mij in jou badkamer douchen'? vraag ik aan Niall.

'Tuurlijk' zegt Niall en ik ga in de badkamer.

Ik kruip onder de douche en laat de douche even warm lopen en ik ga er dan onder staan. Ik geniet van de warme stralen....

'Sum'?

Ik weet zeker dat het James is.

'Ja'?

'Je staat nu al een uur onder onder die douche' , Liam staat op je te wachten.

Aja , juist , ik ging vandaag met Liam naar London voor een 'speciaal' cadeau.

'Ja , ik kom eraan 'zeg ik en droog mij af en neem mijn skinny jeans en mijn rood hemdtje. Ik doe een beetje make-up aan en stijl mijn haar. Niall zit te wachten op mij op zijn bed.

'Naar waar ga je wel met Liam'? vroeg Niall ontgoocheld.

'Ik ga naar London met Liam , hij heeft een cadeau nodig en ik moet helpen kiezen'

'Oké' zegt Niall teleurgesteld.

'Tot straks' zeg ik en ik geef hem een kusje op zijn wang , ik ziet dat hij bloost en hij lacht en ik loop naar beneden.

Liam staat al beneden in de hal op mij te wachten.

The Sleepover.(One direction & Cody Simpson)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu