POV Summer
Opeens zie ik dat mijn iPhone ligt te trillen op tafel en ik ga ernaar toe. 'Iemand heeft iets op mijn twitter geplaatst' zeg ik tegen Bella.
'oh oh oh oh tonen'
Ik lees het bericht en zie dat er een link onder staat van mij & Bouncer terwijl we aan het spelen zijn ,' wanneer zou hij dat nu weer getrokken hebben 'denk ik bijmezelf. Ondertussen ligt Bouncer rustig naast me te slapen in de zetel.
Oh thanks Nialler , ILoveYouSoMutch xxx. en ik druk op verzenden en ik zie dat ik ineens superveel volgers heb .
Opeens komen al de jongens in de woonkamer binnen en gaan naar de keuken en fluisteren iets in elkaars oren.
'Sum , wil je eens je ogen dicht doen ' hoor ik James zeggen en ik leg mijn handen voor mijn ogen.
Ze zetten me aan een stoel.
'Doe je ogen maar open ' zegt Louis .
Ik open mijn ogen en ik zie dat er een reuze taart voor mijn neus ligt.
' O M G , hebben jullie dat voor mij gemaakt '?
'Ja , neen we hadden eens zin om een reuze taart te maken' zei Louis op een zeer sarcastische stem.
'Haha , iloveyou guys' en Ik kijk op de taart en zie dat er staat
" Happy Birthday Sum we love you -xxx-"
Plots voel ik dat er iemand heel de tijd kusjes geeft in m'n nek en ik draai me om en zie dat Niall achter me staat. Hij heeft een zacht lief klein kusje op mijn neus.
'Iloveu forever do you remember' fluistert hij in m'n oor.
I will always love you , you are my whole life , Nialler ' en hij gaf me een kusje.
We namen allemaal een stukje taart en we begonnen over alles en nog wat te praten'
' Hey , Sum , wij hebben nog cadeaus voor jou hè ' zegt Cody met een knipoog.
'Ooh sweet' en nam het laatste kruimeltje en at het op , het is zo lekker'!
We hebben allemaal gedaan met eten en gaan naar de living waar Bouncer nog altijd 'cute' ligt te slapen.
'Wacht hier' zegt Zayn en ze vertrekken allemaal richting de hal en ik blijf hier als enigste over alhoewel mijn schattig hondje naast me ligt. Hij wordt stilaan wakker en ik neem hem op mijn schoot en begin met zijn pootjes te spelen, hij is gewoon veel te schattig .
*Ongeveer 5 minuten later*
'Sum , sluit je ogen ' zegt Liam en ik sluit weeral mijn ogen.
' Oké doe maar open ' hoor ik Harry zeggen en ik zie dat ze allemaal in een rijtje staan.
'Hier is je cadeau' zeggen Cody en Bel in koor. Ik maak het open en zie dat er een trui inzit met " I LOVE NIALL " erop .
' Haha fantastisch , Dankje echt en ik geef hen een knuffel ' en ik doe de trui aan en ik kijk ernaar.
' Hoe sta ik ermee'? vraag ik aan Harry.
'Fantastisch' zegt hij en hij geeft me een knipoog.
Dan staan Zayn , El , Harold en Jamie voor mij .
'Alstublieft' zegt Jamie en ze geeft me een knipoog.
Ze geeft me een zak en ik kijk erin en zie dat er super veel spulletjes voor Bouncer in zitten.
'Oooh Thanx' en ik geef hun een knuffel.
Dan is Liam , Phoebe en Louis aan de beurt. ZE geven me een armbandje met mijn naam ingegrafeerd.
JE LEEST
The Sleepover.(One direction & Cody Simpson)
FanfictionInleiding. Het verhaal gaat over Summer en haar 4 beste vriendinnen die fan zjin van One Direction uitgezonderd Bella , zij is fan van Cody Simpson. Summer is een meisje dat altijd zal lachen in elke situtatie dan ook. Ze heeft blond haar en groene...