*6 augustus*
Het was Niall.
'Hey babe , we zijn er'.
Ik deed mijn ogen zachtjes open en ik lag op iets zachts. Ik deed mijn ogen nu helemaal open en zag dat ik op Niall zijn schouder lag.
'Oow sorry' zei ik
'Waarvoor'?
'Omdat ik op je schouder lag'.
'Oh , dat is niks' zei Niall en hij gaf mij een knipoog. Ik voelde kriebels in mijn buik en bloosde zachtjes. We gingen langs de trap naar beneden en ik sprong op James zijn rug , hij huppelde waardoor ik bijna viel. Ik kwam veilig beneden en zag dat Louis op Harry zijn rug sprong. Haha dat is zo grappig om te zien , hoe groot hun vriendschap is.
We gingen naar binnen en haalden onze koffers.
Wow , ik sukkelde met mijn koffers en iedereen was al weg .
'Kom , geef hier die koffers' zei Nial. Ik gaf de koffers. 'Maar moet ik niet helpen'? vroeg ik.
'Neen neen , zo'n prinses zoals jij moet niet helpen hé', en hij gaf weer een knipoog.
Ik begon te lachen.
Cody en Bella waren heel 'close' aan het praten en ze waren heel de tijd aan het lachen.
'Zo schattig' dacht ik bij mezelf .
Er vloeide daar vlindertjes in de lucht dacht ik.
'Ik weet nog niets over jou hé'? vroeg Niall
'Hihi wat wil je weten'?zei ik.
'Kweet niet , je leeftijd , waar je woont , zo van die dingen'...
Eum.. Ik ben 18 jaar , ik heb jammer genoeg nog geen rijbewijs en ik woon dichtbij Seattle en ik heb nog een broer , James , hij is 20 jaar , 'hihi jou ken ik al hé' zeg ik lachend. 'Oké dat weet ik nu ook al weer' zegt Niall al lachend.
We zijn aan , aan de buitenkant van de luchthaven. We nemen 4 taxi's en rijden richting het stad...We komen samen en ik vraag of de jongens niet anders bij ons blijven logeren (1D IS IN DIT VERHAAL VRIJGEZEL :) ) 'Voor mij is dat goed' zegt Zayn. 'Lijkt me leuk' zegt Liam. 'PARTYY'!! roept Louis. De jongens gaan ermee akkoord. Ik bel mijn mama op.....
'Het mag maar ze zegt dat we niets mogen afbreken' zeg ik.
'Lou , dat wordt moeilijk voor jou he' zegt Harry al lachend. Iedereen begint te lachen.
'Haha , grappig hoor' zegt Lou die een grijns op z'n gezicht trekt.
'Zijn we weg naar jullie huis'? zegt Zayn. 'Oké'
Ik heb ergens de straat en het nummer in mijn gsm staan.
'Ik heb het' roep ik. Hé, dat is 2 straten verder waar ik woon'. zegt Zayn.
'COOL' zegt Harry & Liam in koor.
'OWW NICE' ! zeg ik en we vertrekken....
We komen aan bij een gigantisch huis. 'Ik had dat echt niet zo groot verwacht'. zei James. Bella sprong op Niall zijn rug en Niall huppelde verder. 'Hihi , zij hebben echt een hechte band' dacht ik in mezelf. James nam zijn sleutel uit zijn zakken en deed de deur open. We kwamen binnen in een ultra grote hal. Links was er een trap , ik ging direct naar boven...
Ik zag dat er nog een trap was. Ik bleef op het 1ste verdiep , en ging binnen in de 3de kamer waar de deur wagewijd openstond , ik ging naar binnen.
Ineens zag ik boven het tweepersoonsbed een familliefoto hangen van mij , James en mijn kleine broertje, Luke. Ik liet mijn koffers meteen vallen en bleef staren naar de foto. De herinneringen kwamen terug en ik zei ze stilletjes op......
*Flashback*...
Op een dag moest Luke naar de creche. Mijn oma en Luke gingen naar de creche en opeens verloor oma de controle over het stuur waardoor de auto overkop ging en in een gracht belandde. Oma & Luke stonden in de krant. Luke was opslag dood en oma was in kritieke toestand , oma heeft nog in coma gelegen. Luke was nog maar 2 jaar geworden en moest nog zoveel meemaken en het gebeurde 1 maand geleden. Ik begon stilletjes te huilen en zag de krant waar oma & Luke instond op het nachttafeltje liggen.
*Einde flachback*
'Opeens hoorde ik een bekende stem : het was Liam. Sorry dat ik meeluisterde , ik vind het vreselijk , ik ben er voor je , echt waar'!
'Oh dankje Liam , echt waar , hij betekende zoveel voor mij.
Liam gaf me een knuffel en ik zag dat Niall ging binnenkomen maar plots was hij terug weg en ik zei dat ik eventjes alleen mij verdriet wou verwerken. ' Oké , ik begrijp je' zei Liam en hij deed de deur zachtjes dicht.
Ik liet me vallen op m'n bed en droomde verder over Luke , mijn kleine lieve soms vervelende broertje en ik nam het stukje krant dat op het nachttafeltje lag en begon het voor de zoveelste keer te lezen , ik kreeg tranen in mijn ogen.
Iemand klopte zachtjes op de deur en deed hem voorzichtig open. Een mooie blonde jongen kwam binnen.
'Alles oké'? vroeg Niall.
'Neen , eigenlijk niet'. zei ik zachtjes.
'Waarom dan niet'?
Ik wees naar de foto achter mij en hoopte dat hij me begreep.
'Oh, je hebt nog een broertje dan'?
' HAD ' ! zei ik en ik sprong uit mijn bed en liep wenend weg.
Ik ging naar de kelder en begon te basketten.
Basket drijft mijn verdriet weg. Ik voel opeens 2 handen in m'n zij en ik draaide mij om en zag dat Niall achter mij stond.
Ik begon te huilen.
'Sssst , ik zie je niet graag wenen' en hij veegde mijn tranen weg. 'Sorry dat het kwetsend aankwam maar ik wist het niet' en hij nam alletwee mijn handen vast.
'Weet dat ik er altijd voor je zal zijn' zei hij.
'Dankje' zei ik en een klein lachje kwam op mijn gezicht. 'Oh dat is al veel beter , je bent zo mooi als je lacht , je straalt zo. We lieten elkaar elkaar los en we keken mekaar in de ogen. Ik lachte en ik bloosde zachtjes. Ik ging weg en liep naar de living. Om in de keuken te geraken moet je door de living gaan en ik zag opeens Cody en Bella kussend in de zetel.'AWWW' zei ik zacht en ik ging weg want nu is het echt het gepaste moment niet om naar de keuken te gaan en ik ging naar de kamer van Liam , twee kamers naast mijn kamer.
'LEEEYUUUM'!
'Wat is er'? vroeg hij verbaasd
'Ik heb Cody & Bella zien kussen , schattig hé'!
'Aww , ik heb je raad nodig , ik ben eigenlijk een beetje verliefd op Phoebe.
'Oooooooh , schattig' riep ik.
'Ssstt' zei hij , nee serieus ik ben nu echt niet aan het lachen.
'Anders kunnen we morgen naar London gaan en daar iets 'speciaal' zoeken voor Phoebe' zei ik.
'Oke , is goed' en Liam gaf mij een knuffel , ik ken Liam nog niet echt zo goed maar het lijkt alsof we elkaar al jaren kennen , ik vertrouw hem zo hard maar dat weet hij ook wel en Liam vertrouwt ook mij ,hij is voor mij een beetje zoals een beste vriend die ik nooit maar ook nooit kwijt wil.....
JE LEEST
The Sleepover.(One direction & Cody Simpson)
FanficInleiding. Het verhaal gaat over Summer en haar 4 beste vriendinnen die fan zjin van One Direction uitgezonderd Bella , zij is fan van Cody Simpson. Summer is een meisje dat altijd zal lachen in elke situtatie dan ook. Ze heeft blond haar en groene...