POV Niall:
'Ik zal even gaan kijken naar Summer' zeg ik
Ik doe de deur open van louis zijn kamer en ga naar binnen.
'Hey babe, gaat het met je'? en ik kijk om de hoek en zie dat ze nog slaapt. Ik ga naast haar zitten. Ze is schattig als ze slaapt. Toen ik die meisjes zag staan, had ik alleen maar oog voor Summer. Zo'n mooi meisje, in mijn ogen perfect! Ik verplaatste een stukje haar dat in haar gezicht was gevallen. Ze begon opeens te bewegen. Ze opende haar ogen en keek recht in mijn ogen. Ze heeft van die mooie groene ogen, waar je in kon verdrinken. Oké Niall doe normaal, je kan toch nog niet verliefd worden op iemand dat je nog maar net kent en zelf nog niets weet over haar alleen haar naam, niet haar leeftijd, waar ze woont, niks weet ik van haar...
POV Summer:
Ineens rinkelt mijn gsm en zie dat mijn mama belt; 'Hallo Summer, ik heb slechts nieuws, oma ligt in het ziekenhuis in kritieke toestand. Het gaat echt niet goed met haar, ze ligt in het ziekenhuis van Londen. Ik sta nu op de luchthaven in Londen en papa is hier voor ons huis, het huis is nu al klaar, maar wij gaan in het huis van oma en opa verblijven zodat opa toch een beetje gezelschap heeft hé. James komt eens langs, zou je het dan zien zitten om mee te gaan?'
'Tuurlijk mama' zeg ik al wenend. Oma is namelijk heel speciaal voor mij, ik wil haar echt niet verliezen.
'Oké, ik bel je nog wel' zegt mama en ze hangt op.
'Wat is er'? vroeg Niall toen hij mij zag wenen.
'Mijn oma ligt in het ziekenhuis in Londen' antwoorde ik
'Omg, zo erg voor je, kom hier' zei hij en gaf me een knuffel, ik begin nog meer te wenen.
'Wacht, ik heb een idee' zei Niall
'Wat'? vroeg ik en kroop uit zijn armen en zette me recht op het bed.
'Vanavond vertrekken wij terug naar Londen, ga anders mee met ons'?
'Meen je dat'?
'Ja dan kan jij je oma gaan bezoeken en neem je vriendinnen ook maar mee'! zei hij
'Ik moet wel nog eens bellen naar James'
'James'? vroeg hij en zijn lach verdween een beetje
'Ja mijn broer' zei ik en zijn schattige lach was meteen terug.
'Oké, doe maar' zei hij
'Ik zal het eerst vragen aan de meisjes wat zij er van vinden' zei ik en gaf hem nog een knuffel als bedanking en loop naar de kamer waar de rest zit. Niall volgde mij.
'Wow, dat duurde lang daarbinnen' zei Louis
'Haha, lach maar' zei ik en smeet een kussen naar zijn hoofd.
'Ik kom voor de meisjes, ik moet jullie iets vragen, zouden jullie het zien zitten om mee te gaan naar Londen, want euh... mijn oma ligt daar in het ziekenhuis' zeg ik
'Ja, tuurlijk willen we mee, maar we moeten het eerst nog eens vragen aan onze ouders'
'Oké, ik moet zelf nog bellen naar James'
We bellen allemaal naar wie we moeten bellen en ik leg alles uit aan James en hij gaat ermee akkoord. De ouders van de meisjes gingen er ook mee akkoord. De deur van de tourbus gaat open en Paul komt binnen om te zegge dat we vanavond naar Londen vertrekken. De jongens vragen terwijl of het goed is als wij ook meegaan en hij gaat ermee akkoord.
'We moeten wel eerst nog naar mijn huis achter onze spullen en James' zei ik
'Oké dan vertrekken we nu' zegt Paul
Tijdens de rit naar mijn huis is iedereen met iedereen aan het praten. Niall zit heel de tijd te kijken naar mij dat ik moet beginnen blozen. We komen aan, aan ons huis en de jongens gaan mee naar binnen. We lopen naar mijn kamer en beginnen te pakken. De meisjes zijn al klaar maar ik moet echt wel veel dingen meedoen.
POV James:
Ik pak mijn spullen en steek ze in mijn valies. Ik neem mijn valies en trek hem mee naar Summer haar kamer.
'Hey zus' zeg ik en kijk waar ze is. Ik doe de badkamer deur open en Summer neemt haar stijltang en opeens gaat mijn gsm.
'James, hoe gaat het met jullie'? vraagt mama
''Goed we zouden vanavond vertrekken naar Londen'
'Oh, super papa heeft ons huis af, ja kan daar logeren ook met Summer's vriendinnen';
'Hoeveel kamers zijn er'?
'Ik denk 15 en er is allesinds een zwembad'.
'Oh super morgen zijn we in Londen'
'Oké, tot morgeen'! 'Tot morgen'.
'Sum'?
'Ja wat is er'?
'Mama heeft juist gezegd dat we mogen logeren in het huis van papa, er zijn zeker 15 kamers en een zwembad'!
'WOW, AWESOME'!
Summer neemt haar 2 valiezen en haar kleine handtassen en we gaan naar beneden.
'Wow, wat zijn jullie gepakt en gezakt'! zegt Louis
'Ja we moeten daar voorlopig blijven. Papa heeft daar een ultrahuis gebouwd met 15 kamers en een zwembad'! zegt Summer
POV Summer:
'Waarom 15 kamers'? vraagt Niall
'Mijn papa is zelfstandig architect en hij moest dat doen voor z'n werk' antwoorde ik
'Oké' zei Niall verbaasd
Nadat iedereen gepakt en gezakt was, vertrokken we naar de luchthaven. Toen we daar aankwamen konden we direct vertrekken want we waren namelijk met een prive jet. We stapten op het vliegtuig en we zagen dat er langs de zijkanten lange zetels stonden. Ik ging zitten en Niall en Jamie kwamen naast mij zitten, naast Jamie zat Harry en naast Harry zat James; De anderen gingen aan de overkant zitten. Ik viel in slaap... Tot opeens iemand mij wakker maakte...
JE LEEST
The Sleepover.(One direction & Cody Simpson)
FanficInleiding. Het verhaal gaat over Summer en haar 4 beste vriendinnen die fan zjin van One Direction uitgezonderd Bella , zij is fan van Cody Simpson. Summer is een meisje dat altijd zal lachen in elke situtatie dan ook. Ze heeft blond haar en groene...