Chapter 10

232 7 0
                                    

*8 augustus*

Ik word stilaan wakker in mijn eigen bed. Ik word wakker gemaakt door Niall

'Hey , sweetheart , kom je mee'?

Ik kijk op mijn klok en zie dat het 11uur is.

'Naar waar gaan we dan'? vroeg ik met mijn ogen halfopen.

'Dat zul je wel zien' zegt hij en hij geeft me een knipoog.

'Ik ga me eerst douchen hé' zeg ik en ik spring onder de douche. Ik heb echt geen zin om lang onder de douche te staan. Na 10 minuten ga ik uit de douche en droog mijn haren en leg ze in krullen. Ik doe een 'random' kleedje aan en ik ga naar benede. Cody zit tv te kijken en ik vraag waar Niall is.

'Oh die komt nog' zegt hij en ik ga naast hem zitten.

-----------------------------------------------------------------------------------------

POV Niall

Ik haal de picknickmand en ga naar het park. Ik wacht op Summer. Ze zou normaal door Harry in de auto meegenomen worden en dan zou Jamie, Summer meenemen met haar brommer. Ik kijk er al vast naar uit.

-----------------------------------------------------------------------------------------

POV Summer.

'Sum , kom je mee met mij' vraagt Harry.

'Maar Niall komt me straks ophalen' zeg ik verbaasd.

'Kom nu gewoon mee' zegt hij en hij sleurt me mee naar zijn auto. Hij blindoekt me en hij steekt me in zijn auto , nu snap ik er al niks meer van. De rit duurt een eeuwigheid en ineens gaat de deur open en iemand neemt me mee.

'Alles is in orde' zegt een bekende stem en ik hoor de auto wegrijden.

'Ben jij dat , Jamie'?

'Ja , ik neem je mee op mijn brommer' en ze zet mij voorzichtig op haar brommer.

'Pak me goed vast' zegt ze en ik neem haar stevig vast rond haar middel. Na ongeveer 5 minuten zet ze mij rustig op de grond. Ze neemt m'n hand en we lopen voorwaarts. Jamie laat me opeens los.

'Veel plezie hé , meid' zegt Jamie en ze verdwijnt.

'Ik voel me echt niet goed in m'n vel , ik snap hier niets van' roep ik vol in paniek.

Opeens voel ik dat iemand mijn blinddoek afdoet en ik draai me onmiddellijk om en zie dat Niall voor me staat.

'Oh , Niall heb je dat allemaal voor mij gedaan'?

Hij knikt en haalt opeens mooie paarse bloemen tevoorschijn. Hij neemt m'n ene hand vast.

'Summer , de eerste dag dat ik je zag , je was zo perfect voor mij , ik was zo in paniek toen je flauwviel , je bent zo'n mooi meisje , ik hou ......

Voor dat hij zijn woorden kon uitspreken drukte ik mijn lippen op die van hem. We lieten elkaar los en lachtten.

'Ik hou van jou' zei Niall

'Ik ook van jou' Mister Horan.

'Jij zal ooit Miss Horan heetten dat beloof ik je , babe'

Ik bloosde en kuste hem intens , na de kus knuffelde ik Niall super hard.

'Ik laat jou nooit meer los , Niall'.

'Ik jou ook niet' zei hij.

'Gaan we eten , want ik heb honger'. zei hij.

Ik knikte en lachtte.

'Wanneer heb jij geen honger' zeg ik lachend

'Haha, nooit' zegt hij lachend en hij begon te eten.

The Sleepover.(One direction & Cody Simpson)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu