Chapter 14, deel 1

177 6 0
                                    

POV Niall

Ik was al vroeg wakker omdat ik achter de puppy moest. Ik vertrok naar de kennel en dezelfde mevrouw stond al klaar et de puppy. We regelden alles en ik kocht nog de nodige spullen. Ik keerde terug naar huis en daar aangekomen was het al 9u15, ik hoopte dat Summer nog sliep. Ik ging naar binnen en zag Louis al in de zetel zitten en hij keek naar mij en begon te roepen.

'Sst, maak niemand wakker' zeg ik en hij knikte. Hij begon de puppy te aaien.

'Dit is dus de verassing voor Sum, ze wou er altijd al één' zeg ik

'Aah, en wat ga je er nu meedoen'? Vraagt hij

'Wij gaan Summer wakker maken hé' zeg ik in de hond zijn plaats. Louis begon te lachen. Ik ging naar boven en zag dat Summer nog vredevol lach te slapen. Ik zet de puppy op haar bed en hij begint meteen aan haar gezicht te lekken.

'Nee, Niall stop het, het kietelt' zegt ze en ik begin te lachen.

--------------------------------------------------

POV Summer

Ik word wakker door iets dat kietelde.

'Nee, Niall stop het, het kietelt' zeg ik halfslapend. Ik hoor iemand lachen en ik word klaarwakker. Ik zie dat het Niall niet is , maar een super schattige puppy.

'OMG, zo een schattig hondje'! Zeg ik

'Haha, die is voor jou verjaardag' zegt Niall

'Huh, wat? Meen je dat nu'? Vraag ik

'Ja, tuurlijk babe'! Zegt hij

'Dankje, Dankje'! Roep ik en loop naar hem toe, hij pakte mij op en draaide een rondje, hij zette me terug op de grond en gaf me een passionele kus.

'Hoe ga je hem noemen'? Vraagt Niall, ik schudde mijn hoofd.

'Geen idee, kies jij maar' zeg ik

'Iets me eten' roept hij lachend

'Had ik het niet gedacht' zeg ik

'Euh, wat denk je van Bouncer, afgeleid van Bounty' zegt hij

'Ja, leuke naam'! Zeg ik en geef hem nog een knuffel.

'deze dag kan echt niet meer stuk'! Zeg ik

'Dit is nog maar het begin van de dag hé' zegt hij

'Wat? Er is nog meer?' vraag ik verward

'Ja, just wait and see' zegt hij

'Oké maar ik zal me eerst klaar maken' zeg ik

'Oké, babe' zegt hij en gaf me een kus.

'Nog eens gelukkige verjaardag hé, baby'

'Dankje!' zeg ik

Niall ging naar beneden en begon me klaar te maken. Ik deed een zwart Ambercrombie kleedje aan en deed wat make-up aan. Ik ging naar beneden en rook wafels. Ik kom in de keuken en iedereen zat op de grond en was bezig met Bouncer.

'Hey, guys' zeg ik

'SUMMER! gelukkige verjaardag'! Roept iedereen en ze komen naar mij toe gelopen en gaven mij een knuffel.

'Haha, dankje' zeg ik en Bouncer kwam ook afgelopen.

'Hey, Bouncer' en ik pakte hem in mijn handen. Ik zag Niall wafels bakken.

'Oh, schat is dat voor mij'? Vraag ik

'Ja en ook voor de anderen hé' zeg hij lachend. Hij zet de wafels op tafel en iedereen begint te eten. Nadat iedereen klaar was besluiten Niall en ik om met Bouncer te gaan wandelen. We gingen nog eens naar het park omdat er daar genoeg plaats is voor Bouncer om rond te lopen. We gingen op een bankje zitten en lieten Bouncer los lopen.

'en hoe is je dag tot nu toe'? Vraagt Niall

'Super gewoon' zeg ik en krijg tranen in mijn ogen omdat ik aan Luke dacht. Hij zal nu nooit weten dat we een husky hebben.

'Hey baba, waarom huil je nu?' vraagt Niall en hij zette mij op zijn schoot.

'Het is gewoon Luke die u nooit zal weten dat we een husky hebben' snikte ik

'Sst, rustig' zegt hij en ik probeer te kalmeren.

'Dankje... voor alles' zeg ik en hij gaf me een kusje op mijn wang.

'Ik weet zeker dat Luke super blij voor jou, Luke kijkt zeker mee en hij ziet alles, hij moet vast trots zijn op zo'n zus' zegt Niall en hij roept Bouncer terug en hing hem aan de leiband en gaf hem aan mij.

'Dankje' zeg ik en we lopen richting huis. Het was ondertussen al 2uur en wij waren al naar Nando's geweest, omdat Niall maar bleef zagen dat hij honger had. Thuis aangekomen zitten de meisjes, de jongens waren waarschijnlijk in de gameroom.

'Babe, je hebt Twitter toch?' vraagt Niall opeens.

'Euh, ja waarom?'

'Je zult we zien, geef me je naam'

'Euh, beloof me je dat je niet zult lachen, want je weet wel toen was ik nog in mijn fan periode' zeg ik

'Nee, ik zal niet lachen. En bedoel je nu dat je geen fan meer bent misschien' zegt hij

'Jawel, maar in een andere zin, snap je?' zeg ik

'Ja, geef me nu gewoon je naam?'

'Oké, .... MrsSummerHoran' zeg ik stil

'Dankje, en ik beloof je opeen dag zal je zo heten' zegt hij en gaf mij een kus.

'Hihi' was het enige dat ik kon zeggen en hij loopt weg.

------------------------------------------------------------------

POV Niall

Ik ga naar mijn twitter en schrijf:

Happy B-Day to my darling xx - Iloveyouso!xxx @MrsSummerHoran

En ik zet een foto op de status Bouncer en Summer en schrijf dat, dat mijn cadeau voor haar was en ik sluitte mij pc af.

The Sleepover.(One direction & Cody Simpson)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu