*30 juli*
Vandaag komen we te we te weten of we gewonnen hebben met de wedstrijd. De meisjes komen allemaal naar mijn huis. We zitten allemaal gespannen voor mijn pc en met onze gsm's bij de hand voor als ze zouden bellen.
'Ze mogen het wel eens bekendmaken hé' riep El.
'Inderdaad' riep de rest in koor.
We openden de website opnieuw en zagen iets wat we niet wilden zien : ' Winnaar wedstrijd 1D bekend : Sophie Latur. We begonnen met huilen. 'Daar gaat onze droom om 1D te zien optreden ' snikte ik.
s'Nachts droomde ik over het concert hoe leuk het wel niet zou zijn.Toen ik wakker werd begon ik weer te huilen. Ik keek naar mijn gsm en zag dat ik een sms had van Jamie , om te vragen of we wouden afspreken in de Starbucks. Ze had een plan.
Om 2u ging ik naar de Starbucks , het was om de hoek van de straat dus niet ver wandelen. Ik zie mijn 4 beste vriendinnen staan en loop naar hen en geef hen een knuffel. We gaan naar binnen en bestellen elk wat we willen. Toen we aan een tafel zaten begon Jamie te spreken: 'Meisjes ik heb een plan om binnen te geraken'
'Echt? Het is toch helemaal veilig en het is toch helemaal veilig hé'? vroeg El gepanikeerd.
'Nee nee, als we alles volgens plan doen niet' zei Jamie
'Wat is het plan'? vroeg ik ongeduldig. 'Rustig rustig ik zal alles uitleggen'.
Jamie begon aan haar plan. Het ging over het achterkant van het gebouw, daar zou hun tourbus staan, we zouden ons daar achter verstoppen tuurlijk gaan er bodyguards aan de achterkant staan maar daar had Jamie natuurlijk ook al aan gedacht. Jamie zei dat we ons moesten voordoen als iemand die backstage helpt en binnen zouden we dan wel zien wat we binnen zouden doen.
'Maar dat gaat toch nooit lukken', zei Bella 'Jawel ik heb dit al eens gezien op tv'
'Op tv ja, dat is niet de realiteit hé' zei Bella ontgoocheld. 'En wat zullen we dan zeggen tegen de mensen en 1D als we binnen geraken'? vroeg Phoebe 'Ook dat zullen we wel zien als we binnen zijn' zei Jamie 'Ze zullen ons waarschijnlijk zien als van die gestoorde fans en zo zullen we natuurlijk nooit indruk maken op onze droomjongens hé' zei ik droevig.
Bella gaf me een knuffel en zei: 'Ik zal Cody waarschijnlijk toch nooit ontmoeten'.
Ik begin heel te dromen over het ontmoeten van 1D en dan vooral Niall Horan. Wat zou ik allemaal zeggen? Ik werd uit mijn droom gehaald toen El vroeg of ik al wist wie de special guest was. Ik schudde mijn hoofd. Jamie keek op haar gsm om te kijken hoe laat het was en ze sprong recht en riep: 'ik moet ervandoor, ik moet nog ergens naar toe' en met dat was ze weg. Ik besloot ook terug naar huis te gaan.
*3 augustus*
Vandaag was de dag dat Phoebe kwam logeren voor een week. Toen ze aankwam had ze 1 valies bij en een aparte zak. Wat heeft zei toch allemaal mee, ze blijft toch maar een week? dacht ik in mezelf. We gingen naar mijn kamer waar Phoebe meteen haar spullen uitpakte ze had super veel kleren bij haar en schoenen. Ze zag dat ik verbaasd keek en zei opeens: 'Kleren voor het concert we moeten er toch goed uitzien hé' 'Ja tuurlijk maar moet je daarvoor heel je kleerkast meenemen, je kon toch gewoon een outfit uitkiezen'? zei ik. 'ja maar ik had te weinig tijd om te kiezen, dus ik heb gewoon de leukste spullen meegenomen en nu kan jij meebeslissen'!
'Ik heb een beter idee' zeg ik
'O , wat dan'?
'Je hebt toch zoveel mee en je kan toch niet kiezen, we kunnen gaan shoppen'.
'Oh goed idee, de dag is nog jong'.
We nemen de trein van 13u en gaan naar het winkelcentrum, we praten over ons plan en trekken wat foto's van ons tweeën. We komen aan en gaan meteen het winkelcentrum binnen. De eerste winkel die we tegenkomen is de Starbucks, we zijn alle twee verslaafd aan de Starbucks en het is buiten toch heel koud dus we nemen alletwee een cappucciono. We drinken het op en gaan de Abercrombie binnen. Phoebe ziet meteen een super mooi kleedje, ze super enthousiast en gaat het vlug passen. Ze staat er beeldig mee.
'Zou ik het nemen'? vraagt ze
'Tuurlijk het staat je beeldschoon'!
'Dankje'
We gaan naar de kassa en betalen het kleedje. Ze is super torts en we gaan naar een 'candy' shop. We kopen een hele grote zak snoep en we eten het op op een bankje. Ik steek de zak weg in m'n handtas. Phoebe kijkt me ontgoocheld aan. 'Waarom doe je dat nu weg, het was net zo lekker'.
'We gaan terug verder winkelen, Phoebe want ik moet ook nog iets vinden, hé'. 'Jaja, kom we zijn weg'.
We gaan naar de Superdry en kijken of wee iets vinden voor mij. Ik kijk alle rekken in en uit voor kleren maar niets te vinden, maar ik zie super mooie nagelak en neem de roze en paarse nagelak. Dan gaan we de winkel uit en zien de 'Hollister' winkel. 'Oh nee je moet aanschuiven' zegt Phoebe
Ik wil en zal een kleedje vinden, ik heb er alles voor over om een kleedje te vinden, dus we gaan gaan aanschuiven. We schuiven 30 minuten aan en eindelijk komen we binnen. Ik kijk in alle rekken en geen kleedje te vinden. Ineens zie ik een über schattig kleedje, het is een roze kleedje zonder bandjes en tussen je taille een grote zwarte strik. Ik neem het direct en ga het kleedje gaan passen. Ik kom uit het pashokje en draai me om naar Phoebe.
'Summer dat kleedje staat je beeldschoon'!
'Zou ik het kopen'? 'Natuurlijk,kom we gaan naar de kassa'.
Als we buiten komen kijken we op een klok en het was 17u. 'Hebben we nog tijd voor schoenen en accesoires te kopen'? vraagt Phoebe. 'Als we ons haasten, dan wel'.
We gaan naar de Claire's, we kijken tussen de kettingen en opeens zie ik een ketting met het symbool van Directioner. 'Die moeten we hebben' roep ik. Phoebe vind nog leuke nagelak, voor zo 'caviar' nagels te maken (kleine bolletjes op je nagelak). We gaan naar de kassa om te betalen en gaan direct naar Guess om schoenen te kopen. Op een bepaald moment zie ik glazende zwarte Guess schoenen, ik kijk of ze mijn maat hebben en ja dat hebben ze. Ik zie dat Phoebe niks vindt en ik ga naar de kassa en ik had betaalt en ga naar Phoebe.
'Summer ik vind geen schoenen, wat nu'? 'Kom we gaan naar de Louboutin'.
Phoebe is verslaafd aan Louboutin. Ze kijkt naar alle schoenen maar ze werd ongeduldig en liet de moed zakken. Ik keek nog even rond en zag ineens beige hoge hakken met een strik aan de achterkant, ik dacht dat die schoenen wel zouden passen onder Phoebe's zwart kleedje. Ik ga naar Phoebe en toon de high heels. 'OMG die schoenen... die zijn... gewoon... super...'! stotterde ze en ze geraakt niet uit haar woorden. Ze pastte de schoenen en leek een filmster, zo mooi stond ze er mee. Ze nam ze direct en ging naar de kassa. We gingen naar het station en keken om hoelaat we de trein konden pakken. Het is nu18u30 en de trein kwam om 19u... Het werd 19u en we stapten op de trein. Heel de treinrit zeiden we niks we waren doodop... We kwamen thuis en we ploften op de zetel. Om 23u gingen we slapen want we waren doodop...
*4 augustus*
We werden wakker en gingen naar beneden. 'Hé, Summer zou je beter niet de andere meiden ook voor een week laten komen slapen, dan zou je broer jullie kunnen voeren want ik denk niet dat Phoebe jullie kan voeren met haar Mini-Cooper' zegt mama.
'Oké, ik zal het vragen aan m'n broer'. en we gaan naar mijn broer.
'Hé James zou jij ons willen voeren naar 1D'? 'Naar die groep'? vroeg James en fronste zijn wenkbrauwen 'en wanneer moet ik jullie voeren'? vroeg hij
'Morgenochtend om 10u' antwoorde ik
'Zo vroeg al' zei James
'Ja, we hebben dan wel geen tickets, maar we willen hun super graag zien' zei Phoebe
'Oké oké omdat je mijn allerliefste zusje bent' en hij geeft mij een knuffel.
'Dankje, maar ik ben ook je enigste zusje' zeg ik
Ik neem mijn gsm en bel naar El, Jamie en Bella. 'Ze mogen' zeg ik tegen Phoebe. Ze zijn hier binnen een klein uurtje.
JE LEEST
The Sleepover.(One direction & Cody Simpson)
FanfictionInleiding. Het verhaal gaat over Summer en haar 4 beste vriendinnen die fan zjin van One Direction uitgezonderd Bella , zij is fan van Cody Simpson. Summer is een meisje dat altijd zal lachen in elke situtatie dan ook. Ze heeft blond haar en groene...