Pov Summer
Ik kijk tv en huil zachtjes.
'Waarom is Niall boos op mij'? denk ik in mezelf.
Cody & Bel komen naast me zitten.
'Ik wou een leuke verjaardag , guys' snik ik tegen Cody & Bel.
'Oh wij zijn er voor jou & wees maar zeker dat Cody en ik een cadeau voor jou hebben hé , schat'? zegt Bel
'Tuurlijk , we zijn vrienden voor iets hé' zegt Codt lachend.
'Oooh , zo lief , dankje en ik geef hun alletwee een knuffel.
'Heyy guys' zegt Zayn die binnenkomt met Liam, El en Phoebe.
'Gaan jullie mee achter een cadeau'tjes voor Summer'? zegt Liam die lachend naar mij kijkt.
'Wat zou je graag willen'? vraagt Zayn.
'Zayn we gaan zelf wel iets vinden voor haar , anders is het geen cadeau meer hé'? zegt El en ze sluurt Zayn mee naar de gang.
'Doei' roep ik en ze gaan allemaal weg.
'Harry , Jamie , James en Lou komen de kamer rustig binnen.
'Oh , oh , oh Harry , James , Jamie en Lou gaan jullie mee voor een cadeau voor Sum'? roept Phoebe.
'Ja , we komen' zegt James en ze verdwijnen allemaal voor dat ik nog iets wou zeggen. Ik stel voor op cupcakes te bakken , ik heb toch niets anders te doen en ik veronderstel ook dat ze waarschijnlijk redelijk lang weg zouden blijven. Ik zal eens kijken of we alle ingrediënten in huis hebben. Ik voel plots 2 handen in mijn zij...
----------------------------------------------------------------------------------------------
POV Niall.
Summer draait haar om.
'Sorry , babe maar het leek zo geloofwaardig die foto... maar Lou heeft alles komen uitleggen en ik wil je echt niet kwijt en en en ...'
Voor dat ik mijn zin kon afmaken kwam ze dichter en dichter en drukte haar lippen op de mijne ik voelde plots vuurwerk voor me maar dat beelde ik mij maar in maar het leek echt wel zo.
'Sorry voor alles' zei ik ' Ik hou van jou met heel mijn hart' zegt ze
Ik tilde haar op zodat haar benen rond mijn middel zitten en ik kus haar.
'I love you to my darling' zeg ik
'Mag ik mee helpen met de cupcakes'?vroeg ik.
'Tuurlijk' en we begonnen aan het werk.
Ongeveer 2u30 later....
-----------------------------------------------------------------------------------
POV Summer.
We zijn klaar met alle cupcakes te bakken we hebben redelijk wat gebakken want we zijn ook wel met velen. We zitten nu in de gameroom
'Niall ik heb een vraagje'.
'Ja zeg maar , love'
'Zouden we vandaag eens naar mijn oma gaan'?
'Oh , ja graag'
'Ik heb een idee , zouden we geen cupcake'jes meenemen voor je oma'? stelt Niall voor.
'Oh , schitterend idee' en ik neem een cupcake uit de oven. Er staat een hartje op en ik steek het in een doos en ga naar de gang. Niall doet mijn jas aan , hoe lief ! We vertrekken en we gaan tevoet want we hebben namelijk geen zin om een taxi te nemen en het is maar 15 min. stappen.
JE LEEST
The Sleepover.(One direction & Cody Simpson)
FanfictionInleiding. Het verhaal gaat over Summer en haar 4 beste vriendinnen die fan zjin van One Direction uitgezonderd Bella , zij is fan van Cody Simpson. Summer is een meisje dat altijd zal lachen in elke situtatie dan ook. Ze heeft blond haar en groene...