Chapter 15

186 7 0
                                    

'Baby , we zijn thuis hoor' hoor ik een bekende stem zeggen. Ik open mijn ogen zachtjes en kruip uit de auto naar binnen . Wanneer de deur opengaat besluit ik om naar boven te gaan.

'Nialler , ik ga slapen'

'Okee schat ik kom ook' terwijl hij naar de keuken gaat om eten. Ik lach zachtjes en ga naar boven , ik poets mijn tanden nog even en doe mijn make-up af. Net wanneer ik wil slapen komt Niall zachtjes binnen. Hij lacht en doet teken dat hij zich gaat klaarmaken om te gaan slapen. Ik knik zachtjes en probeer mijn ogen open te houden , wat moeilijk lukt . Hij opent de badkamerdeur en springt op het bed waardoor ik een kleine sprong maak want het is namelijk een waterbed , ik zucht even en leg me terug neer .

'Babe wat vond je van je birthday'?vraagt hij zachtjes

'Het was echt super beter kon ik het niet wensen Niall Dankje voor alles'

'Ik doe alles om jou gelukkig te maken' zegt hij lachend

'Cute' en ik ga dichterbij hem aan gaan liggen zodat ik tussen zijn armen ligt . Man wat is dit zalig .

Hij geeft me een kus en legt zijn armen rond mij.

Het laatste wat ik nog gehoord had was slaapzacht en daarna viel ik in een diepe slaap...

*De volgende ochtend*

(POV NIALL)

Hier lig ik dan naast mijn mooie prinses , ze ligt nog zachtjes te slapen en ik stel voor om Bouncer te gaan halen , hij zal haar wel wakker maken . Ik kruip zachtjes uit bed en ik zie dat het 9u45 is , Summer slaapt meestal niet lang dus ik stel voor om een ' ontbijt op bed ' te maken .

Ik sluip naar beneden want iedereen hoor ik nog slapen , ik hoor het echt , lettterlijk uit de kamer van Cody & Bel ze snurken echt hard . beneden aangekomen huppelt Bouncer naar mij en ik geef hem een kusje , hij is zo'n schatje . ik zet hem in zijn mandje en begin het ontbijt te maken.

Plots hoor ik iemand naar beneden lopen , oeff het is Louis...

'Hey Nialler , wat maak je , is dat voor mij '?vraagt hij op een luie stem.

'Neen dat is voor Sum , ik maak een ontbijt '.

'Oooh , je mag dat ook wel Es' voor mij maken hoor '

Ik lach en ga met de plateau naar boven.

'Hey vergeet niet dat we om 15u een interview hebben' hoor ik Louis zeggen.

'Shit' dat is waar ook en ik loop verder met Bouncer.

Ik doe voorzichtig de kamerdeur open en zie dat ze nog altijd als een prinsesje slaapt , oh wat hou ik toch van haar.

'Hup Bouncer maak haar maar wakker' en ik zet hem op ons bed. Hij snuffelt wat en begint dan aan Summer's gezicht te lekken.

Ze knippert met haar ogen en opent zachtjes haar ogen en begint Bouncer te strelen .

'Hey babe goed geslapen'? Vraag ik terwijl ik naast haar ga zitten.

'Tuurlijk' zegt ze met een slapende stem zelfs in de ochtend is ze prachtig

'Aan wat heb ik dit ontbijtje te danken'?

'Omdat ik zo veel van je hou'

'Ik hou toch zoveel van je' en ze geeft me een kusje op mijn lippen.

Ongeveer 15 minuten later gaan we ons douchen en klaarmaken.

Ik spring onder de douche en laat ze warme stralen over mijn lichaam , ik ga uit de douche en doe wat gel in mijn haar en ga naar mijn kast om kleren uit te kiezen , ik neem een rode Polo met een zwarte broek en supra schoenen . Ik zie dat Sum binnen komt .

The Sleepover.(One direction & Cody Simpson)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu