18.

4.3K 191 5
                                    

A parti pörgött ezerrel szerencsére , így időm sem volt a tettemen gondolkodni . Biztos voltam benne ,hogy két csókkal nem fog megbékélni egy olyan férfi aki folyamatosan a lányokat hajtotta . Volt mikor ki is ment a fejemből , ám ekkor a galériáról farkas szemet nézett velem . Ilyenkor teljesen zavarba jöttem .
Soha nem gondoltam ,hogy minden érvemet feláldozom,csak azért ,mert többet látok egy nem létező dologba . Akaratlanul is rajta járt a fejem , azon ,hogy mennyire jó volt és újra megakarom tenni . Deborára néztem , aki elnevette magát , majd mikor egy körnél hátat fordultunk Damiannak a poharakért nyúlva akkor sutyorogtunk pár szót .
-Nem vagyok normális !-jelentettem ki beismerve .
-Azt ne mond ,hogy azt képzelted le tudod úgy élni az évet ,hogy nem lesz közted és a félisten főnököd között valami . -ezzel ott hagyott és vissza fordult csapolni.
Teljesen zárásig ez járt a fejemben és az se segített ,hogy láttam Damian szemében azt az elszántságot , amit tudtam ,hogy nagyon nehezen fogok tudni elhárítani . Deborával takarítottuk a pultot ,mert a többiek siettek haza . Damian és Levi beszélgetett pulttól pár lépésnyire .
-Deb mi van ha nem fogok tudni ellenállni?
-Olyan rossz lenne bele szeretni? - nézett rám .
-Basszus semmit nem tudok róla.
-Na az nagyon nagy baj . Két dolgot tehetsz ,vagy megpróbálod megfejteni és talán csak egy páncél alatti herceg,vagy fuuusss. -nevetett .
-Hogy kezdjem el a falat lerombolni?
-Valamivel szorítsd sakkba vagy fogadj vele olyanba amit tuti elveszít .
Épp válaszolni szerettem volna ,mikor megjelent mellettem Damian .
-Hogy haladtok?
-Mindjárt kész .-mosolyogtam rá .-De ha fáradt vagy szívem akkor nyugodtan menj .-gügyögtem mint egy rendes barátnő.
-Nélküled nem megyek !-kacsintott ,mire én elmosolyodtam . Gyorsan össze pakoltunk ,majd felmostunk ,utánna pedig haza vittük Debet.Damiannak egy hete mondtam el ,hogy Deb mindenről tud , de ő benne feltétel nélkül megbízok , hiszen nincs senkim rajta kívül. Elsőre nagyon kiakadt , hogy ehhez mit szól majd az ügyvéd , és hogy ki fog derülni minden,de sikerült lenyugtatnom. Így a tiszta nem hazudok semmiben ahogy eddig se .
Hosszú nap után egy gyors zuhanyt vettem , majd amíg Damian fürdött elő vettem egy üveg bort ,hogy kicsit lazítsunk ,hiszen nehéz napja volt .Boros poharakért indultam ,majd vissza sétáltam az emeletre ,s a teraszon leültem .Néztem a várost , majd a tekintetem a medencére tért át. Igaza van Debnek valahogy meg kell fejtenem és erre lesz egy évem . Nem az a célom ,hogy beleszeressek , hanem hogy tudjam kivel élek egy fedél alatt .
-Mia!-kiáltott  engem keresve .
-Kint vagyok .-válaszoltam vissza .
Megjelent Damian  egy hófehér pólóba és egy rövid pamut gatyába . Felmutattam a boros poharakat , ő pedig mosolyogva megkerült majd a boros palackért nyúlt , s töltött mind a kettőnknek . Azt hittem mellém ül , de csak velem szembe ült le , s nézett . Várta ,hogy megszólaljak.
-Módosítanunk kell az egyességünket.
-Mégpedig?-kortyolt a borba.
-Arra gondoltam minden nap elmondunk magunkról egy új dolgot , s ezzel megismerjük a másikat .
-Ismerjük egymást Mia .
-Nem Damian . Te tudsz rólam szinte mindent , de én rólad semmit , s pont olyanokat nem amit igen fontos lenne tudnom rólad . Jelenleg úgy néz ki ,hogy hozzá készülök menni egy olyan emberhez , akit cseppet sem ismerek.
-Mia  megint  Sophiáról van szó ?
-Nem ! Nem azt mondtam ,hogy most azonnal  tálalj ki ,hanem  apránként bontsuk le a benned lévő falat .
-Mia te sokkal jobban ismersz ,mint  sok ember ,sőt a cinkos társam vagy .-mosolyodott el tiltakozva.
-Mindegy hagyjuk nem fontos .-kortyoltam bele a boromba .
-Miért ennyire fontos ez?
-Nem fontos .-hazudtam . -Mennyi ember lesz az esküvőn ?
-Gyors téma váltás !
-Minek beszéljünk többet róla Damian , akár hányszor próbálok egy kicsit közelebb kerülni hozzád,s társként viselkedni , te azonnal  húzol fel még két sor téglát a falra .
Damian felnevetett , majd letette a poharát , s megkerülte a kisasztalt ,s a két kezével sakkba szorított . Iszonyatosan közel került hozzám. Ösztönösen hátra dőltem , hogy távolabb kerüljek amennyire csak lehet .
-Lehet rossz oldalon próbálsz bejutni édes .
-Arra célzol ,hogy feküdjek le veled ,hátha jobban megismerlek?
-Így is fogalmazhatunk .
-Damian erre semmi esélyt nem látok ,hamarabb veszem elő a kis szerkentyűt mint ,hogy beadjam a derekam. -hazudtam.
Damian szeme lángra lobbant . Még közelebb hajolt.
-Ó akkor meg kell küzdenem egy kis pajkossal , hogy az enyém legyél.
-Olyan jól meg vagyunk , ő a lelki társam , nem fogom megcsalni. -nevettem fel .
Damian  a nyakamhoz hajolt , majd apró puszikat nyomott amitől bennem elindult valami. Bizseregtem a láb újamtól a fejem tetejéig .
-Tudod Mia az már attól kikészülök ,hogy veled fekszek , veled kelek ,mindenhol ott a női illat, a mai meglepetés csókod után meg pláne, na de az hogy egy kis kütyüt használsz  helyettem azért ,hogy a gyönyör tengerre juss az eléggé ...-krákogott egyet , s végig az ajkamat nézte .-beindít .
-Ő régóta velem van , és tudja mit akarok , tudja ,hogy én használom őt ,nem fordítva .
-Ó istenem Mia . -nyalta meg a száját. -Megfoglak szerezni , s könyörögni fogsz azért ,hogy hozzád érjek.
Kiszáradt a szám , erre mit lehet mondani .Mitől van ekkora magabiztossága ? Lerí róla ,hogy tudja mit akar és most jelenleg én lettem a prédája ,amit meg kell szerezni.
-Álmaidban !-mosolyogtam.
-Azon már túl vagyok.-kacsintott , majd ott hagyott .Próbáltam minél mélyebben magamba szívni a friss levegőt . Elnyúlt mellettem , s felfelé fordította a tenyerét . Apró mosolyra húzódott a szám. Letettem a poharam ,majd megfogtam a tenyerét , s besétáltunk . Én balra Damian pedig jobbra feküdt az ágyban. Damian egy jóéjszakát mormogva hátat fordított , majd szuszogni kezdett .
    Folyamatosan  az esküvőn kattogott az agyam . Meg kellene a bátyámat keresni , szeretném ha ott lenne . Olyan jó lenne , ha velem lenne ezen a fontos napon , s újra a testvéremként is számíthatnék rá , de beszélni se hajlandó velem. Elfordultam oldalamra ,majd becsuktam a szemem ,hogy elaludjak és ne ezen járjon az agyam folyamatosan.Damian már mélyen szuszogott ebből tudtam ,hogy mélyen alszik . Óvatosan kimásztam az ágyból ,hogy igyak egy pohár vizet .Épp letettem a gránit pultra a poharat mikor furcsa hangot hallottam . Először azt hittem ,hogy csak képzelődök , de ahogy távolodtam a konyhától a hang úgy erősödött .

VonzódásDove le storie prendono vita. Scoprilo ora