9.

5K 208 4
                                    

Este javában kiszolgáltam mikor hatalmas meglepetés ért . Elhalgatott a zene és a Dj a nevemet mondta be ,majd a lányok küldtek nekem egy számot . Nagyon jól esett ,hogy gondoltak rám . Több ember is meg akart hívni valami piára az alkalom tekintetébe .Anyáék halála óta nem tartottam a születés napom . Ugyan olyan átlagos nap számomra .
Szerencsére ma nem volt problémás vendég ,viszont észre vettük a lányoknak ,hogy túl kevesen vagyunk , s így ,hogy megnövekedett a forgalom ,már nem vagyunk elegen. A műszak végén mindenki tette a dolgát , én és Polly még kiszolgáltunk ,de a csajok elkezdték a bokszokat kitakarítani.Még szólt a zene ,de már halkabban . Polly majdnem elesett ennek köszönhetően mi nevetésben kötöttünk ki . A négy tag persze pont koktélt kért , ezért Pollyval kikevertük azokat . A fiúk nagyon próbálták volna nekünk csapni a szelet ,de mi csak nevettünk a saját hülyeségünkön . Damian jelent meg a srácok mögött , s láttam ,hogy folyamatosan telefonál . Eléggé rossz volt a kedve . Rá mosolyogtam mikor megláttam ,ő pedig csak kacsintott felém egyet . Négy előtt távozott a fiú csapat .Mielőtt lekapcsolták volna a zenét Conor betette a 'Boldog születés napot ' című zenét , a lányok körém gyűltek ,s megöleltek . Debora a kezembe adott egy feles vodkát ,ahogy mindenkinek . Kerestem Damiant , aki az egyik bokszban ült ,s valakivel beszélt . Megittuk húzóra ,s csacsogni kezdtünk .
-Mesélj már !-szólt rám Polly.
-De miről?-nevettem fel , szét tártam a kezeim .
-Van köztetek valami? -esett nekem Kate félve . Zokogott mikor ma bejöttünk , mert tudta ,hogy reggel betalált egy mondatával . Sikerült megnyugtatnom,hiszen nem volt miért rá haragudnom. Tudom ,hogy nem úgy gondolta , s mikor kimondta azonnal meg is bánta .
-Szerintem alakul ,na tessék kimondtam ,mostmár induljunk . Fél öt és nemsokára jövünk vissza ide . -tereltem gyorsan a témát ,de tudtam ,hogy lassan elő kell állnunk.A csajok felnevettek . Tudták ,hogy zavarban vagyok. Nem szerettem a magán életemről beszélni a történtek után .Bent az öltözőbe persze nem hagyták ennyiben a dolgot . Folyamatosan kérdeztek .Örültem ,hogy ilyen jó műsort sikerült villantanunk .Hatalmas hangzavarral távoztunk az öltözőből . Polly és én maradtunk a fiúk végett a többiek egy hangos köszönéssel távoztak .Vissza sétáltunk a pulthoz ,ám Damian még mindig beszélgetett valakivel .Polly és Conor persze egymás szájában kötöttem ki ,s így piszok kellemetlenül éreztem magam . Fogtam magam , s úgy döntöttem ,hogy Damian kocsijánál várakozok inkább tovább . Intettem jobbra az öröknek , majd a táskámban egy rágóért turkáltam . Megálltam még jóval az úttest előtt , mert a táskám olyan ,mint egy fekete lyuk . Hirtelen Damian ölelt magához , s elmosolyodtam .
-Szia .-dörmögte a fülembe , amitől engem teljesen kirázott a hideg . Tényleg teljesen úgy viselkedtünk ,minta normális párok . -Meg se várod a kedvesed?-puszilta meg a fejem , majd maga felé fordított .
-Azon voltam , a kocsidhoz tartottam . -mosolyodtam el ,s simítottam végig a kezein .
-Szabadnapos vagy két napig . -mosolyodott el ravasz módon ,mintha tervezne valamit .
-Hát de miért?-nevettem el magam.Hirtelen meghallottam Polly nevetését magam mögött távolabb.
-Mert holnap bemutatlak a szüleimnek.-komolyodott el .
-Rendben . -mondtam ki könnyedén , ám Damiant megleptem vele . Lehet arra számított ,hogy kiakadok,de nem így történt . Lassan mellém sétált ,majd a vállamra dobta a kezeit ,én megfogtam a derekát ,úgy sétáltunk át az autóhoz. Furcsa volt ,hogy ő nem köszöntött fel ,de végülis ez nem is számított ,hiszen cinkostársak voltunk .-Nem is meséltél még a szüleidről . -mosolyogtam felé,miközben becsatoltam magam .
-Nincs mit mesélnem róluk . Nem mondhatom azt ,hogy jó a kapcsolatom velük. -dörmögte ridegen.
-Mesélsz vagy inkább hagyjuk a témát?
-Majd egyszer talán. -tette a kezét a váltóra ,s elindultunk haza . -Ma nagyon jól nézel ki .-mosolyodott el .
-Köszönöm.-jöttem zavarba . -Te se nézel ki rosszul. -mosolyodtam el .
-Tudom.-jelentette ki nevetve ,s éreztem ,hogy poénkodik.
-De szerény itt valaki.-nevettem,majd ahogy a mélygarázsba értünk kikapcsoltam magam , s arra vártam mikor pattanhatok ki a kocsiból.
A lift amikor kinyílt Damian azonnal kézen ragadott ,s a bal oldali szárny felé vezetett . Benyitott egy szobába , ami az én szobák lesz mostantól. Valami meseszép volt . Könnyed , laza, letisztult színek , hatalmas ágy és az a kilátás . Körbe sétáltam a szobán ,ám az ablak előtt álltam ,s bámultam a szürkületben . Már lassan felkel a nap.
-Tetszik? -sétált be mögöttem . Hallottam a cipője közeledő kopogását , majd megállt mellettem . -Bármin változtathatunk amin csak szeretnél.
-Neem!-ráztam meg a fejem . -Tökéletes ,köszönöm . -öleltem magamhoz.
-Az az ajtó ott a fürdő , a másik a gardróbod.
Felnevettem . Összesen egy doboznyi ruhám volt ,minek nekem egy egész gardrób. Damian nem értette min nevetek , ezért eltoltam magamtól ,s magyarázatot adtam .
-Az összes ruhám elfér egy dobozban .-mosolyogtam rá .
-Szerintem nem.Olivia mindent kipakolt , fedezd fel nyugodtan az egész házat. Mától ez a te otthonod is . -mosolygott rám ravasz módon , ezért én elmentem mellette , s kinyitottam az ajtót. A szoba teli volt ruhákkal . Mind. Szín és méret szerint besorolva ,külön az estélyik ,a ruhák ,a pólók a nadrágok,a cipők. Tátva maradt a szám.
-Ezt mégis hooogy?-kérdeztem miközben végig húztam a kezem az új ruháimon .
-Az átlagos információkat tudom rólad ,a ruhaméretedbe Debora segített .
-Ezt nem fogom tudni meghálálni .-fordultam fele ,a körbesétálás végén , s előtte álltam meg.
-Nem kell. Örülök ,hogy örömet szerezhettem. Zuhanyozz le, én addig készítek egy könnyed reggelit ,hogy teli hassal feküdhessünk le . -mosolyodott el . Bele egyeztem ,mert egy ilyen pörgős nap után jól fog esni egy zuhany .
Valami hibája csak van. Nem lehet egyszerre ennyire tökéletes .Jóképű ,kedves , figyelmes és gazdag,valami biztos vagyok ,hogy van egy titok . Arra gondoltam ,hogy a neten utánna olvasok egy kicsit ,hátha találok megfelelő információt . A zuhany után egy rövid gatyába és sétáltam végig a folyosón az előcsarnok felé. Damian a konyhában ténykedett , én pedig leültem vele szembe a pulthoz .
-Segítsek?-nevettem fel ,mikor megláttam ,hogy már minden csupa tojás .
-Nem kell.Ura vagyok a helyzetnek. -dörmögte ,s kavargatta tovább az oda égett omlettet .
-Na jó ,ha reggelizni szeretnénk, akkor szerintem engedj oda . -nevettem fel ,majd lepattantam a székről ,megkerültem a pultot ,s átvettem a kezéből a füstölő serpenyőt .
-Akkor én leszek az aki felügyeli a munkát.-mosolygott ,majd matatni kezdett a zsebében. A kaját néztem ami teljesen odaégett .
-Rendben.-nevettem fel majd a húsvágó deszkára tettem a forró serpenyőt . Odasétáltam a hatalmas hűtőhöz ,majd elgondolkodtam ,hogy ezekből mit is lehet össze hozni . -Basszus el kell mennünk bevásárolni.-motyogtam.-Esetleg omlett?-fordultam felé , de addigra már egy nagy csokor sárga rózsát tartott maga előtt . Le esett az állam. Évek óta nem kaptam virágot ,főleg nem férfitől.
-Boldog születésnapot . -dörmögte majd lenézett a virágra. Elém sétált vele ,s felém nyújtotta a húszon öt  szál rózsát , aminek a közepében egy sötétkék színű doboz volt. Elvettem ,majd megszagoltam . Isteni illata van. A dobozra néztem ,majd Damianra , s ismét a dobozra . -Nyisd ki . -suttogta halkan.
Elvettem a csokor öleléséből ,majd a dobozt a jobb kezembe tartottam a pultra letettem a virágot . Kinyitottam . Egy gyönyörű szép fülbevaló egy csodaszép ,ragyogó nyaklánccal. Mese szép volt mind a kettő. Damian felé nyújtottam jelzésképp ,hogy tegye fel.Egyszerűen nem tudtam megszólalni . Rengeteg idő eltelt ,mióta én valakitől kaptam volna valamit ,csak azért ,hogy örömet okozzon.
-Köszönöm . Nagyon tetszik. -fordultam meg miután Damian bekapcsolta a nyakláncot . Hirtelen felindulásból szorosan magamhoz öleltem ,s szorítottam ,hogy megmutassam mennyire jól esett ez az apró gesztus .
A belsőmben elindult valami , s komolyan kezdtem azt hinni,hogy hatalmas hibát követtem el .Éreztem kettőnk között egy bizonyos szikrát .Szemeztünk pár percig ,mintha mind s ketten azon töprengenénk ,hogy meg csókoljuk e a másikat . Tudtam ,hogy a mai naptól kezdve iszonyat nehéz lesz az év számomra.

VonzódásWhere stories live. Discover now