Teljesen kitisztult fejjel sétáltam visszafelé a Lazare-hoz s reméltem , hogy a mai napomat csak a nyugalom fogja jellemezni . Azt gondoltam ,hogy Damian még biztos alszik, ezért nem mentem be a szobánkba , hanem leültem a parton behomokosodott hajóra , s kifújtam magam egy kicsit .
Írtam egy SMS-t a bátyámnak , hogy nehogy azt gondolja , hogy össze vesztünk Damiannal.Furcsa volt , hogy Debben jobban megbízom , mint a saját bátyámban ,de ezt magának köszönheti , s ezzel , hogy megtudtam , hogy Damiannak köszönhetem azt , hogy úgy jelent meg , úgy viselkedett , s úgy nézett ki ,mint ahogy kellett nem javított a helyzeten .Elmondhatatlanul jól esett ez Damian részéről , s egy valamit nem értek , hogy miért nem akarja azt , hogy én erről tudjak valamit . Szeretném megkérdezni ,de nem akarom , hogy támadásnak vegye , s még jobban bezárkózzon , inkább valahogy megpróbálom rávenni. Felpattantam , s vissza sétáltam az étterembe , s kértem egy tálcán reggelinek valót . Volt egy ötletem amiben nagyon reménykedtem , hogy beválik.
-Kérhetek esetleg a margarin helyett sima vagy tea vajat esetleg ?
-Természetesen hölgyem . -bólintott illedelmesen a fickó ,majd kicserélte amit kérek .
-Bocsánat lenne még valami . Esetleg frissen facsart narancslére lehetőség?
-Megoldható asszonyom !Máris készítem. -bólintott, majd ismét eltűnt , s kis idő után egy nagy kancsó narancslével érkezett vissza.Segített el tolni a kocsit a szobánkig, majd hagyta , hogy én viszem be magunkhoz. Damian álmosan emelte fel a fejét , s hunyorogva nézett rám , majd mosolyra húzta a szája szélét . Becsuktam az ajtót , majd az ágyig toltam a kocsit .Kitöltöttem neki egy adag kávét , s beültem mellé a hatalmas puha ágyba , s felé nyújtottam .
-Jó reggelt .-dörmögte alig hallhatóan.
-Neked is , nézd itt a kávéd.-hadartam el kedves hangon,majd felé nyújtottam ,amin ő elmosolyodott.
-Köszönöm .-vette el , majd maga alá húzta a kezeit , s úgy könyökölt tovább. -Ez nagyon finom .
-Ennek örülök .-mosolyogtam rá .
-Miért vagy izzadt? -húzta össze a szemöldökét .
-Elmentem futni a partra ,s gondoltam meghívlak ,hogy reggelizz velem .
-Aranyos vagy .-kortyolt a kávéba , mire én bólintottam , s ott hagytam . A kis fém kocsit kitoltam az ajtóig , s megterítettem az asztalon szépen , mire Damian kisé álmosan sétált ki úgy , hogy épp a pólóját húzta le a fején.
-Ebben a ruhában voltál futni ? -krákogta miközben megdörzsölte a szemét .
-Igen ,miért ?
-Semmi.-húzta fel a szemöldökét , én pedig csodálkozva néztem rá . Mindig csodálkozik a ruháimon , pedig ő vetette nekem .
-Valami baj van a ruháimmal?-horkantam fel .
-Igen ,vagyis nem . De ez a ruha ..-nyelt egyet , nagyon kiemel mindent . -vett maga elé egy üres tányért .
-Damian te vetetted nekem a ruhákat.-nevettem fel .-Jobb lett volna ha a fürdőruhában megyek el futni?
-Meg se próbáld ! -emelte rám a tekintetét , majd vissza a kenyérre , s elkezdte megkenni magának a szendvicset .
Össze húzott szemekkel, s csípőre tett kézzel néztem rá ,mire ő egyből magyarázkodni kezdett.-Bárhol lehetnek újság írók Mia . Nem szeretnék erről olvasni .
-Szerintem eddig se tettem olyat amivel kínos helyzetbe hoztalak volna . -vágtam rá egyből , majd otthagytam ,hogy kezet mossak.Vissza mentem , s leültem vele szembe . Éreztem , hogy a hangulata ma se jobb mint az elmúlt napokban ,ezért inkább más felé tereltem a témát .
-Reggeli után eljössz velem búvárkodni ?Tegnap fog...-közbe vágott .
-Rengeteg munkám van . -mondta , s mélyen a szemembe nézett . Nem bírtam a szemébe nézni így inkább a vizet kezdtem el nézni. Legszívesebben megmondtam volna neki a magamét ,de ennek semmi értelme nem lett volna , hiszen nem igazi házasság ez , így inkább csak meg kell tanulnom azt , hogy nem próbálok a közelébe férkőzni . Le nyeltem az utolsó falatot is , majd megittam a kávémat , s megköszöntem a reggelit , majd felálltam és elkezdtem készülni. Kivettem egy másik fürdő ruhát , ami a bugyitól 'x' alakba keresztezte a hasamat egészen a mellrészig ahol egy fél vállas anyagként fejeződött be . Egy gyors zuhanyra volt szükségem , majd kontyba felkötöttem a hajam. Felvettem felé a hófehér csipke hatású hálós ruhát aminek az alján rojtok voltak , s kimentem.Damian még az asztalnál ült , s kávézott .
-Eszel még vagy össze pakolhatok?
-Nem , elég volt köszönöm .
Nem mondtam erre semmit , csak elkezdtem össze szedni a tányérokat és vissza pakoltam a fém kocsira , így majd Damiannak csak be kell engedni a szoba pincért hogy elvigye .
-Mia megbántottalak valamivel? -állt fel a székből , s megállt mellettem .
-Ugyan mivel bántottál volna meg ? -kérdeztem kedvtelenül.
-Mia ..-kezdett bele .
-Damian minden rendben van ne aggódj .-motyogtam az orrom alatt , de még mindig nem néztem rá.Damian a hasamnál végig siklott a keze , s magához húzott , ezzel is kényszerítve azt ,hogy a szemébe nézzek . Mind a két kezével szorosan tartott a derekamnál , nehogy el tudjak menekülni.
-Mia látom rajtad , hogy van valami . Reggel nagyon jó kedved volt , most pedig hozzám se akarsz szólni .
-Semmi baj tényleg .-vettem elő a mű mosolyt,majd eszembe jutott a búvárkodás . -Viszont most mennem kell .-nyúltam hátra a kezeiért ,hogy lehámozzam magamról. Amikor sikerült ellépnem halkan kiengedtem az addig bent ragadt levegőt . Hiány érzetem támadt . Jó érzés volt mikor a közelemben volt és az is amikor hozzám ért . Lehet ez a legjobb amit tett , hogy nem nászutasként töltjük az időnket,mert így nem kerülök hozzá közel , és nem habarodok bele. Tényleg kell közénk a távolság , mert szerencse a szerencsétlenségben , hogy jó ember és nagyon is szerethető személyiség . Nem értem miért ennyire komoly ,mondjuk nem is kell ezt megfejtenem . Rossz kedvűen sétáltam ki a szállodából mikor Harry szólított meg .
-Mia !
-Szia Harry. -köszöntem kedvtelenül
-Te is a partra indulsz ?-csillant fel a szeme .
-Igen .-dugtam a fülem mögé egy tincset , majd vissza fordultam az ösvény felé.
-Akkor mehetünk együtt .-mosolygott rám .-És ,hogy hogy itt ,ezen a szigeten kötöttél ki egyedül?-váltott gyorsan témát.
-Miből gondolod ,hogy egyedül érkeztem ? -kérdeztem vissza azonnal.
Szép mentés!
-Akár hányszor látlak mindig egyedül vagy .
-Ez még nem azt jelenti , hogy egyedül érkeztem .
-Menj csak .-engedett maga elé.-Igaz! Én se egyedül jöttem , de a barátnőm kicsit megégett ,ezért most pihen .
-Ó sajnálom .Jobbulást neki.-kedveskedtem , majd amikor leértünk a partra vártam , hogy elköszönjön , de ő csak jött velem . Úgy csinál mintha puszi pajtások lettünk volna .
-Átadom .-lépkedett mellettem , majd háttal kezdett el sétálni , s felém fordult . -Csak nem te is a szörf oktatásra jössz?
-Nem én búvárkodni készülök .-vágtam rá , hátha elindulna végre a saját dolgára , s engem pedig békén hagyna végre , de nem így történt.
-Nem szeretem egyszer rosszul lettem utánna . -simított végig a hasam ,mintha csupa izom lenne . Azt hiszi minden nő álmát testesíti meg , pedig az aki vele van tuti csak a pénz végett jár vele , mert amúgy elviselhetetlen .
Megérkeztem az oktatóhoz és a párokhoz akik már ott gyülekeztek a stégnél. Reméltem , hogy végre lekopik rólam , s nem találkozok vele az elkövetkezendő két napban . -Meg is jöttünk volna . Mia tudom , hogy mennyire jó munka erő vagy , mert a szüleim ódákat zengtek rólad .-nyalizott tovább , bennem meg elkezdett felmenni a pumpa .-Van egy pár hely ahol szívesen alkalmaznék egy jó munka erőt és a hasznodat tudnám venni . Írd fel a számom és csörögj rám , a többit meg megbeszéljük akkor . -nyelt egyet , majd ki pillantott a napszemüvege alatt.-Vagy van egy remek ötletem .Elkísérlek búvárkodni , s utánna beülhetünk megbeszélni.
Szerintem a szemem is remegni kezdett , de mikor épp kinyitottam volna a számat , hogy jól megmondjam neki a véleményemet , akkor Damian hangja szólalt meg mögöttünk. Megfordultam és leplezni akartam a megdöbbenésemet , majd Harryra néztem ,s próbáltam felé azt sugallani , hogy megmondtam , hogy nem egyerül érkeztem .
أنت تقرأ
Vonzódás
عاطفيةMia két munkahelyen dolgozik ,hogy eltartsa magát , s kifizesse az adósságait . Egyik nap egy idegen csapódik be az életébe . Mia próbálja ki verni a fejéből azt a tökéletes markáns férfi arcot , akivel a sors hozta össze , ám ezt az élet máshogy te...