TIGA PULUH TIGA

7.4K 81 4
                                    

LILY

Aku tak tahu dah berapa banyak kali aku menangis hari ini. Aku dah penat dilayan macam orang asing oleh suami aku sendiri. Aku penat pujuk hati aku sendiri.

Ya! Aku tahu dia sakit, dia perlukan masa untuk terima semua, tapi aku sebagai isteri dah cuba berikan sokongan dalam segala aspek untuk dia. Hati aku yang tengah remuk ni langsung dia tak peduli. Bukan aku tak sayang, aku sayang sangat-sangat, tapi aku rasa dia yang dah tak sayang aku sebab tu aku ambil keputusan tak guna lagi memaksa dia dalam rumah tangga toksik ni.

Aku mengandungkan anak dia, tapi dia seakan tak peduli. Kalau aku tengah sedar tak ada maknanya dia nak usap perut aku, layan aku macam aku tengah mengandung, aku nak juga dilayan macam drama petang-petang tu kalau tengah mengandung laki dok usap perut. Bila aku dah tidur atau buat-buat tidur, barulah dia datang sebelah dan usap perut aku, konon berborak dengan anak dalam perut. Kenapa tak buat semua tu masa aku terjaga?

Aku sebagai isteri dah cuba baiki segala kekurangan aku. Dari manusia yang tak reti masak, tak reti mengemas, aku dah pandai semua tu. Aku dah cuba untuk berubah, kenapa ek dia susah sangat?

Dah puas aku menangis dalam kereta, mata pun dah pedih, aku rasa nak balik rumah terus. Aku pandu kereta hingga ke perkarangan rumah aku. Bila masuk je garaj, kereta Roy memang dah ada di situ. Aku terus masuk dalam rumah dengan lemah, memang dah tak larat.

Aku panjat tangga naik ke bilik kami. Bermula malam ni sampai lah aku dengar keputusan dia nanti, aku akan tidur di bilik asing.

Elok aku masuk ke dalam bilik je, dia baru keluar dari dalam bilik air dengan hanya tuala lilit di batang pinggang dia. Aku menjeling je dia sekilas dan terus ambil tuala, laptop dan charger aku. Macam tengok movie dia leka tengok aku angkut barang-barang aku dari situ. Bila dah masukkan semua dalam bag sandang, aku terus melintasi dia nak keluar dari bilik tu, tiba-tiba bahu aku ditarik lembut olehnya.

"Sa..sayang nak pergi mana?"

"Bilik sebelah" Aku jawab tanpa pandang muka dia

"Kenapa sayang nak ke bilik sebelah pulak?"

"Kalau Lily duduk sini pun, macam tak wujud, lebih baik tidur asing, tak sakit hati"

Roy terus memusingkan badan aku mengadap dia. Dia tenung muka aku dengan pandangan redup. Tu lah tu! Kalau aku marah dia buat macam tu, bila aku dah okay kesiankan dia, mula dia buat aku macam hape! Geram!

"Sayang, abang minta maaf. Jangan ingat abang tak nak sayang, abang sayang sangat kat sayang. Abang cuma perlu masa sebelum ni sampai abang tak fikir perasaan sayang"

"Dah lah Roy, Lily bosan dengar semua maaf dari Roy. Esok lusa buat lagi. Bosan!"

Kali ini aku memang tak akan mengalah. Aku dah bosan jadi lembut tapi tak nampak apa.

"Sayang abang tak ni?" Hidung aku dicuit perlahan

Aku menepis jarinya. Aish! Boleh ajak orang bergurau.

"Comel sayang marah"

Dia ketawa kecil. Aku menjeling dia tajam. Tak ada masa aku nak melawak bergurau.

"Sayang, bagi abang peluang. Abang janji kali ini abang tak sia-siakan sayang"

"Roy cubalah dapat peluang tu dari Lily. Lily tak nak dengar apa-apa janji yang boleh buatkan Lily berharap lagi."

Aku terus nak melangkah keluar dari bilik tapi segera ditarik oleh Roy. Pantas bibir dia menyambar bibir aku. Lidahnya cuba memasuki ke dalam mulut aku. Batang tubuh aku dipeluk kuat sehingga tak boleh bergerak. Roy cuba menenangkan aku dengan mengusap belakang badan aku lembut. Aduh! Macam nak hanyut je. Aku rindu ciuman ni.

Perlahan aku menyambut lidahnya dengan lidah aku. Makin kuat pelukan Roy, aku dapat rasa ereksinya mula menegang di sebalik tualanya. Saja aku menggerakkan lagi badan supaya bergesel pada penisnya. Nafasnya kedengaran berat. Yiha!! Aku berjaya lah ni ya?

"Sayang, may I?" Soalnya sempat mencuri nafas

Aku angguk laju. Mestilah boleh berbulan tak dapat ni. Tak sia-sia merajuk akhirnya terlunas hajat aku yang satu ni.

Roy meletakkan tubuh aku perlahan di atas katil kami. Roy mula menarik sedikit tshirt yang aku pakai, dah mula nampak 'baby bump' yang membulat.

"Seksinya sayang"

Aku senyum menggoda. Betullah orang kata perempuan akan lebih nampak seksi di mata suami waktu mengandung kannn.

Aku terus menolaknya ke bawah, sebab dah lama tak beraksi kan, aku rasa nak rasmikan 'malam pertama' kami bersama sebagai suami isteri. Tuala Roy aku buka, sambil membuka tshirt dan skirt yang aku pakai sengaja aku menggeselkan lagi batang tubuhkan dibawah pusatnya. Respon dari Roy pun amat mengghairahkan aku.

Batang penisnya yang menegang terus aku masukkan perlahan-lahan ke dalam mulut. Tujahan lembut yang aku mainkan dari dalam mulut aku membuatkan Roy mendesah kesedapan. Lidah aku bermain sama di daerah itu.

"Ahhh... Sayang..."

Makin dalam aku memasukkan sehingha ke anak tekak, semakin kuat Roy mengerang. Rambut aku yang panjat digenggam erat oleh Roy dari atas.

"Sayang, stop. Abang tak nak pancut dulu"

Aku melepaskan dari mulut perlahan-lahan. Betul juga ek, da lama tak dapat tak boleh lama-lama nanti cepat je gamenya

Giliran Roy di atas, gumpalan isi menggunung di dada di ramas penuh sensual dan memberahikan. Sebelah kiri puting aku dihisap penuh nafsu, sebelah kanan pula digentil lembut.

Tertutup mata aku melayan kenikmatan yang satu ini. Memang kelemahan aku dalam nafsu adalah, puting payudara sebelah kiri. Roy menjilat sekitar puting itu penuh nafsu

Nafsu kami makin bergelora, aku memberikan laluan untuk penis suami aku menerokai lubang nikmat aku untuk kali pertama sepanjang kami berkahwin.

Akhirnya kehendak aku yang satu ini dapat dipuaskan. Aku sangat puas malam itu, aku harap tak ada sebarang masalah berlaku hari nanti.

My Girl (Best) Friend Forever -MGBFF- Where stories live. Discover now