TUJUH -MGBFF-

13.7K 94 10
                                    

ROY -

Pertama kali aku duduk berdua dengan perempuan lain dalam bilik. Zizi pula boleh buka crop top dan short jeans dia depan aku. Pertama kali juga aku tengok badan perempuan lain depan mata aku.

"Kenapa pandang I macam tu?" Soal Zizi dengan nada suara manja.

Aku hanya tersenyum manis sambil menelan air liur. Zizi membalas senyuman aku.

"I nak mandi kejap. You kalau nak rehat, baringlah dulu" katanya sambil melilit tuala di batant tubuhnya dan berlalu ke bilik mandi.

Aku terus membaringkan diri di atas katil. Terbayang-bayang tubuh badan Zizi tanpa seurat benang di hadapan aku tadi. Aku kira dia memang sengaja nak menggoda aku. Tubuhnya yang sedikit tembam dari Lily tapi aku akui, buah dadanya tak boleh lawan si Lily walaupun badan dia lebih montok dari Lily.

"Argh.. Fuck. Yeahh"

Tercelik besar terus mata aku yang baru nak terlelap bila dengar suara perempuan mengerang dari bilik sebelah. Bilik si Zizi dan bilik sebelah ni memang ada pintu tengah-tengah yang memisahkan bilik ni dan boleh tembus ke bilik masing-masing. Patutlah dorang tadi dok ingatkan aku jangan tersalah bilik.

"Yeah Lily, lentik lagi" , kalini suara yang jantan pulak.

Tiba-tiba aku rasa macam berderau darah. Sakit hati datang tiba-tiba. Sakit sangat. Lily dan Baem lah kat sebelah tu. Lily tengah make love dengan orang lain, bukan dengan dia. Bila Lily mengaku couple dengan lelaki lain, mengaku pernah tidur dan buat benda yang sama macam mereka buat, aku akui lah memang aku sedih dan sakit hati. Tapi, ni bila dengar dorang mengerang kesedapan, hati ni bertambah-tambah sakit hati.

Tapi aku cuba juga tangkis perasaan cemburu dari bersarang. Lily hanya kawan aku. Kawan baik aku yang bukan ada apa-apa perasaan lebih dari kawan pada aku.

"Roy..." Tiba-tiba suara Zizi memanggil nama aku dari dalam bilik mandi.

Aduh! Dah kenapa dia panggil aku ke bilik mandi?

"Roy, tolong I kejap" panggil dia lagi.

Aku bangkit dan berjalan malas ke bilik mandi. Pintu bilik mandi yant tak berkunci, terus aku buka. Kelihatan Zizi yang sedang menonggeng sambil memahut mangkuk singki. Tertelan air liur kejap tengok pemandangan indah di depan mata ni. Adik kat bawah dah mula mengilai nak berdiri keluar dari zip seluar. Langsung tak boleh beri kerjasama baik lah adik aku ni.

"Royy..." Panggil Zizi dengan suara manja.

"Ha? Ye?" Jawab aku kalut.

"Roy, tolong I boleh?" Soalnya lagi. Sengaja dia melentikkan lagi punggungnya.

"Tolong apa, Zi?" Soal aku balik.

"Tolong sabun belakang badan I"

Aku agak terkejut juga lah dengan permintaan si Zizi. Tapi aku tak mampu nak tolak gelora nafsu dalam diri bila lihat tubuh dia bogel dan melentik depan aku.

"Come on, Roy. Sabunkan je." Zizi menggoda lagi.

Aku mendekati Zizi. Dia senyum ke arah cermin sambil memerhati aku dengan pandangan menggoda. Aku pamkan shower foam Lux haruman rose di atas tapak tangan. Perlahan aku usapkan di belakang badan dia. Aku rapatkan tubuhku di belakang tubuhnya. Memang aku tak boleh tahan bila sentuh badannya. Dari cermin aku boleh nampak puting buah dada dia dah menegang. Aku makin tak keruan.

"Roy.. Are you okay?"

"Hmm..o..okayy"

Zizi terus memusingkan tubuhnya kehadapan menghadap aku. Dia melentokkan kepalanya di dada bidang aku.

My Girl (Best) Friend Forever -MGBFF- Where stories live. Discover now