621 81 125
                                    

Unutnuşum ben butayı

YAZAMIYM SKDŞSMFŞMDLCŞDMFŞJD KAVALYEM DELİRDİ

kavalyem zkdnşsjdşsnxlsnxm klavye dicektim aw noluyo bana .d

Silsem mi acaba bu yazıyı.. neyse kalsın ya.


🧃


Seonghwa'nın ağzından:

Filtre kahvemi alıp masamın başına geçtim. Son günlerde çok sık çalışıyordum. Her ne kadar eskisi gibi büyük vakalarla ilgilenmesem de yine de yorulmuyor değildim.

Birkaç evrak dosyasını da düzenleyip yerleştirdikten sonra biraz dinlenmek için koltuğuma iyice yayıldım. Mesaimin bitmesine yarım saat kalmıştı. Bu süre içinde bir işim olacağını düşünmüyordum. Ta ki ofisin kapısı sesli bir biçimde açılana kadar.

"Bay Seonghwa?"

"Evet bay Choi?"

Kolunda getirdiği genç bir çocuğu önümdeki koltuğa oturttu.

"Mühim bir şey değil, küçük bir kavgaya karışmış ifadesini alıp serbest bırakırsın benim bir ton işim var."

"Öyle şey olur mu hiç?"

"Ya bak, kavga sırasında sadece bir otomobile zarar gelmiş. Sahibi şikayetçi değil. En fazla para cezası falan kesersin. Kolay iş hadi ben gidiyorum."

Ofisteki iş arkadaşlarım bana gülerek bakarken ben de önümde oturan çocuğa döndüm.

"Adın soyadın?"

"Kim Seungmin."

"Pekala Seungmin anlat bakalım ne oldu?"

Yüzünde yalnızca birkaç çizik vardı bu yüzden daha çok yaralanan kişinin karşı taraf olduğunu tahmin etmiştim.

"Sevdiğim kişiye bakıyorlardı ben de hırpaladım biraz."

"Yine mi kız meselesi..."

Hafta içinde bilmem kaç kez kızlar yüzünden kavga eden erkekler geliyordu. Hepsinin hikayesi aynıydı ve tekrar dinlemek istemiyordum.

"Arabaya zarar vermişsin. Kimin arabası?"

"Dövdüğüm kızın arabası."

"Ne? Kız mı?"

"Evet."

"Kadına şiddet suçunu işlediğinin farkında mısın?"

"Erkek olursa salıyorsunuz ama kız olunca suç işlemiş oluyorum öyle mi?"

"Ahh... cidden..."

"Kızı azıcık hırpaladım kendini yerden yere vurdu. Ne yüzünde ne de vücudunda tek bir yara izi olmamasına rağmen ben suçlu sayılıyorum. Bir de benim yüzümün haline bak, çiziklerle dolu."

"Sadece birkaç çizik var, belli bile olmuyor."

"Ben mükemmel biri olmalıyım Seonghwa, sevdiğim kişi için mükemmel biri olmalıyım."

good lil boy : seongsang ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin