11°

503 67 59
                                    

Ot8 şerefine yb salıyorum 💅🏻

Ot8 şerefine yb salıyorum 💅🏻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🧃

Seonghwa'nın ağzından:

Bundan sonra ne derse desin ne yaparsa yapsın onu affetmeyeceğim. Benim duygularımı hiçe sayması ve hiçbir şey olmamış gibi davranması çok kırıcıydı. Bütün olanları kendi gözümle gördüm ve artık hiç kimse beni kandıramaz.

Birkaç evrak dosyasını raflara yerleştirdikten sonra masama geri döndüm. Yakında başka şehre tayinim çıkacaktı. İşte o zaman tamamen yeni bir başlangıçla mükemmel bir hayat yaşamayı planlıyordum. Aşk hayatım baştan sona hayalkırıklıklarıyla doluydu. Tanıştığım tüm erkekler ya beni aldatıyor ya da beni kullanıyordu. Buna daha fazla alışmadan kendime gelmeliydim.

Yine de ne olursa olsun Yeosang'ın böyle bir şey yapacağı aklımın ucundan geçmezdi. Onun masum güzelliğine kapılmıştım. Keşke içi de dışı kadar masum olsaydı.

Telefonu açıp son gelen mesajlara baktım.

Kang_yeos
Bence daha iyi oldu.
Zaten en başından beri bu ilişkiye karşı şüphelerim vardı.
başlamadan bitti.

Hem suçlu hem güçlüydü. Ne sanıyor bu kendini?

2 gündür hiç uyuyamadığım için başım ağrıyordu. Bilmem kaçıncı kez ağrı kesici ilacımı içip gözlerimi kapadım. İş yerinde uyumak bana göre değildi ama biraz şekerlemekten zarar gelmezdi herhalde.

Ayaklarımı masama uzatıp kafamı geriye attım. Uyku her şeyin ilacıydı. Eğer uyursam her şeyi unutacakmış gibi derin bir uykuya daldım.

****

"İş yerinde de uyumazsın be adam."

Zorla gözlerimi kırpıştırarak önümdeki bedene odaklandım.

"Senin burda ne işin var?"

"Küçük bir hediye getirdim."

Saate baktım. Yalnızca 15 dakika uyuyabilmiştim. Eğer Seungmin gelmeseydi uykuma çok rahat devam edebilirdim.

"Ne hediyesinden bahsediyorsun?"

"Geçen gün bana inanıp o kafeye geldiğin için, küçük bir hediyem olacak."

"İstemiyorum. Oraya seni memnun etmek için gelmedim. Ayrıca biz yakın değiliz. Ne bu tavırlar?"

"Yakın olmamıza gerek yok. Sadece 5 dakika oturup kalkacağım."

Kıyafetlerimi ve saçımı düzelttim. Seungmin'i hiç sevmiyordum. Daha ilk günden beri bu çocukta bir işler olduğunu sezmiştim.

"Bir şey diyeceksen de işim gücüm var."

"Bütün işin gücün uyumak sanırım. Bence biraz bekleyebilir."

Sinirle soludum. Sakin kalmaya çalışmalıydım.

good lil boy : seongsang ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin