Selamm biraz erken ama yeni yılınız kutlu olsun. Umarım 2021 2020'ye benzemez. :(
🧃
"Seni seviyorum."Yakınlaşıp gözlerimin içine baktı. Tam elimi tutacaktı ki yerimden kalktım.
"Bi ton işim var sana zaman ayıramayacağım."
Önlüğümü ve şapkamı takıp içeriye yeni girmiş olan müşteriyle ilgilenmeye başladım.
*****
Gece saat iki olmuştu ve ben hala uyumamıştım. Yatağımda bir o yana bir bu yana dönüp dururken aynı zamanda Seonghwa'yı düşünüyordum. Beni sevdiğini söylemişti. Peki ben ona karşı ne hissediyordum? Aşık değildim ona. Hoşlantı, belki...
Bunları düşünürken ağzımın kuruduğu hissettim. Komidine uzanıp elimle yokladım. Suyum bitmişti. Ayağa kalkıp dolaptan bir şişe çıkardım ve içmeye başladım. O esnada telefonumda instagramda geziniyordum. Her şey normaldi, ta ki bildirim sesini işitinceye kadar.
(Instagram)
Bu_bir_fake_hesap: Özledim
Gözüm mesajda takılı kalmıştı. Fake hesaptı belli. Beni tanıdığını da sanmıyordum pek takmamıştım aslında.Kang_yeos: Pardon?
(Görüldü)
Görüldü attığı için çokta önemli biri olmadığını varsayarak yatağıma geri döndüm. Yarın sabah erken kalkmam gerekiyordu. Tabii uyanabilirsem.*****
"Bugün öğle arasında San ile birlikte yedik yemeği."
Yeonjun ve ben gözlerimizi büyütüp Wooyoung'a döndük.
"Hadi canım!"
"Gerçekten mi? Oha!"
"Evet. Ben yalnız oturuyordum geldi benim yanıma oturdu."
"Tamamdır artık eniştemiz o bizim."
Biz koyu bir sohbete dalmışken aniden telefonuma mesaj geldi.
P.seonghwa: Bugün izinliyimİşin yoksa okul çıkışı bir yerlere gidelim mi?
Kang_yeos: Bilmem olabilir
P.seonghwa: Nereye gitmek istersin?
Kang_yeos: Fark etmez
P.seonghwa: HmmDondurma yemeğe gidelim mi
Bildiğim çok iyi bir dondurmacı var
Kang_yeos: Gerçekten miOlurrr~
P.seonghwa: Şirin şey seni 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
good lil boy : seongsang ✔
Fanfiction[TAMAMLANDI] "Ne sipariş etmek istersiniz?" "Seni." (𝐒𝐞𝐨𝐧𝐠𝐡𝐰𝐚 𝐗 𝐘𝐞𝐨𝐬𝐚𝐧𝐠)🧃 -yarı texting- kısa hikaye- >>daddy issues değildir aradaki yaş farkı sizi rahatsız ediyorsa ,9 yaş ,okumayın kardeşim :)