🧃
Yumaladığım kıyafeti olduğu gibi çöp kutusuna fırlattım. Hediyeyi Seungmin'in göndereceği aklımın ucundan dahi geçmezdi. Kim bilir hangi pis düşüncelerle almıştı bu hoodieyi. Yüzümü buruşturup çalışma masama oturdum.Bu psikolojiyle bırakın ders çalışmayı kalemi bile tutamazdım. Kafamı üst üste defalarca kez masaya vururken bir bildirim sesi duydum.
Bu_bir_fake_hesap
Yazık oldu.Kang_yeos
Ne?Bu_bir_fake_hesap
Para vermiştim o kadar, beğenmedin mi hediyeyi?
Çöpe atacaksan önceden söylemeliydin.Hızlanan kalp atışlarımla gözlerimi odada gezdirdim. 4. katta oturduğum için dışarıdan gözlemesi bir hayli zordu ki zaten perdeler kapalıydı.
Kang_yeos
Nerden biliyorsunBu_bir_fake_hesap
Bu kadar telaşlanmana gerek yoktu YeosangKang_yeos
Sen benim odama gizli kamera mı yerleştirdin?!Bu_bir_fake_hesap
Yeosang seni çok özledim
Vücudunun her santimini çok özledim
Uykuya daldığın an masum bir bebek gibi ellerini yumruk yapıp yan taraflarına koymanı
Duş almadan önce
Soyunurken
Omuzlarından düşen bluzun güzelliğini bile özledim
Okulda soyunma odasında
Hep seni izlerdim
Güzelliğin beni büyülüyor YeosangYazıyor
Kang_yeos
Sen sapıksın.
Hiç değişmemişsin.Bu_bir_fake_hesap
Sen de hiç değişmemişsin
Hala çok güzel ve inatçısın
(Bu_bir_fake_hesap hesabını engellediniz.)
Bu_bir_fake_hesap
Sana ulaşamayacağımı mı sanıyorsun?
(Bu mesaj gönderilemedi.)Kafamı kaldırıp etrafa bakındım. Odama gizli kamera yerleştirmişti ve beni sapık gibi izliyordu. Her şeyimi...
Rahatsızca oturduğum yerde kımıldadım. Kamerayı nereye koyduğunu kestiremiyordum. Odama nasıl girdiğini de. Kendi odamda bile rahat bırakmıyordu pezevenk. Daha fazla burda duramadım ve ceketimi aldığım gibi dışarı çıktım.
Köşedeki marketi dönüp yürümeye devam ettim. O sırada telefonum çalmaya başlamıştı. Arayan Jihyo'ydu.
"Efendim Jihyo?"
"Naber?"
"Bir şey mi oldu?"
"Bir şey olması mı lazım?"
Soruma soruyla cevap veriyordu. Bu huyundan nefret ediyorum.
"Yani aslında evet, bir şey oldu. PC odasına gidelim mi?"
"Olur, yakınlardayım zaten."
"Tamamdır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
good lil boy : seongsang ✔
Fanfiction[TAMAMLANDI] "Ne sipariş etmek istersiniz?" "Seni." (𝐒𝐞𝐨𝐧𝐠𝐡𝐰𝐚 𝐗 𝐘𝐞𝐨𝐬𝐚𝐧𝐠)🧃 -yarı texting- kısa hikaye- >>daddy issues değildir aradaki yaş farkı sizi rahatsız ediyorsa ,9 yaş ,okumayın kardeşim :)