Hala bu kitabı okuyan var mıdır bilmiyorum.
🧃
[2 yıl sonra]
(Yeosang'ın ağzından)
Dudağıma kondurduğu küçük buse, gözlerimi aralamamı sağladı. Yavaşça etrafıma bakınıp yattığım yerde doğruldum."Uyanma vakti bebeğim. Kahvaltı hazır hadi mutfağa geçelim."
Kafamla onayladım ve üstümdeki örtüyü ayağımla tekmeleyerek yataktan kalktım. Bugün çok mutsuzdum çünkü üniversitenin ilk günüydü. Okulla alakalı olan her şey modumu düşürüyordu.
Yüzümü yıkayıp mutfağa geçtim. Masaya portakal suyunu yerleştiren Minjae'in yanağından hafifçe öpüp Seonghwa'nın yanına gittim. Minjae, Seonghwa'nın yeğeniydi ve ailesi tatile gittiği için 1 haftadır bizimle kalıyordu.
"Bu pankeki sen mi yaptın?"
Diye sordum, pankekten bir lokma alırken.
"Minjae ile yaptık."
Minjae'ye dönüp göz kırptı. Minik çocuk gülerek bahçeye doğru koştu.
"Babası gibi görünüyorsun Seonghwa-shi?"
Kıkırdadı. Siyah uzun saçları, esen hafif rüzgarda dalgalanıyordu. Bu görüntüyü aklımın en güzel köşesine kazıdım.
"Saçın ne ara bu kadar uzadı?"
"Derslerine o kadar yoğunlaşıyorsun ki bazen beni unutuyorsun Yeos."
Yüzünde sahte ve şirin bir kızgınlık ifaesi belirdi. Haklıydı. Son zamanlarda kendimi derslere vermiştim ve çevremdekileri fark etmiyordum.
"Bu benim elimde değil."
Kahvaltı sofrasına en sevdiğim kakaolu sütten koydu. Portakal suyundan nefret ettiğimi biliyordu.
Aslına bakarsanız son 2 yıl içerisinde birbirimizi daha iyi tanımıştık. Ben Seonghwa'nın ailesiyle tanışmıştım ve gerçekten hepsi de çok iyi insanlardı. Ayda bir yaptıkları aile pikniklerine ben de katılıyordum. Neredeyse onların ailesinin bir üyesi olmuştum. Ne yazık ki Seonghwa için aynı durum geçerli değildi. Kendi ailemle görüşmemeye devam ediyorum dolayısıyla Seonghwa da onları hiç görmedi.
Fakat Yeonjun ve Wooyoung benim ailem sayılırdı. Seonghwa arkadaşlarımla iyi geçinmeye çalışıyordu -her ne kadar Wooyoung Seonghwa'yı pek sevmese de-. Wooyoung'dan söz etmişken, sevdiği çocuk ile beraber olamamıştı. San'ın heteroseksüel olduğunu ve üstelik sevgilisi olduğunu öğrendiğinden beri kendini aşka kapatmıştı. Psikolojik destek alıyordu halen. Wooyoung adına çok üzülüyorum.
"Ne düşünüyorsun böyle kara kara?"
"Ha? Yok bir şey."
Sahi, 2 yıl ne kadar da çabuk geçmişti. Seungmin birçok suçtan tutuklanmıştı. Liseden 3. olarak mezun olmuştum ki bu benim için çok büyük bir başarıydı. Bu süre zarfı içinde Seonghwa ile yaşamaya başlamıştım. Yeonjun kendisine sevgili yapmış hatta nişanlanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
good lil boy : seongsang ✔
Fanfiction[TAMAMLANDI] "Ne sipariş etmek istersiniz?" "Seni." (𝐒𝐞𝐨𝐧𝐠𝐡𝐰𝐚 𝐗 𝐘𝐞𝐨𝐬𝐚𝐧𝐠)🧃 -yarı texting- kısa hikaye- >>daddy issues değildir aradaki yaş farkı sizi rahatsız ediyorsa ,9 yaş ,okumayın kardeşim :)