#ROOMMATE#

43 11 0
                                    


Yeni oda arkadaşım Junmyeon olmuştu.

İyimiydi yoksa kötümüydü bilemiyordum.

İyi yanı Junmyeon olgun bir insandı ama çok ciddi duruyordu. Çekinmemin tek sebebi buydu.

Akşam olduğunda odaya girip yatağıma yattım. Junmyeon'da yatağına uzanıp bana döndü.

"Sana bir soru sorabilirmiyim Sun-Hi?"

"Tabikide sorabilirsin."

Yatakta oturur pozisyona gelip tekrar ona döndüm.

"Na-rae..."

"Ne olmuş Na-rae'ye?"

Endişelenip oturduğum yerden kalktım. Beni sakinleştirmek adına birkaç cümle söyleyip geri yatağa otutturdu.

"Tamam sakinim. Ne oldu ona?"

Derin nefes alıp hızla konuşmaya başladı.

"Ona birşey olduğu yok. Sadece ben ondan hoşlanıyorum."

Dediği şeyi anlamak için biraz düşündüm.

Anladığımda ne tepki vereceğimi şaşırdım. Onlar oyun karakteriydi ve eğer dünyaya geri dönersek acı çekeceklerdi. Aynısı ben ve Chanyeol içinde geçerliydi.

Bir an durup düşündüm. Benim ve Chanyeol'un arasında birşey yoktu ki. Ben kendi kendime gelin güvey oluyordum.

Düşüncelerimi itekleyip Junmyeon'a döndüm.

"Benden yardım etmemi istiyorsun yanlış anlamadım değil mi?"

"Sorun olmayacaksa evet."

Ne tepki vereceğimi anlamak için boş boş yüzüme bakıyordu. Doğru bir karar vermem gerekiyordu.

"Pekala. Sana yardım edeceğim ama sende bana yardım edeceksin."

Şuan kesinlikle saçmalıyordum. Ama umrumda değildi.

"Chanyeol'ü seviyorsun?"

"Fazla mı belli oluyor?"

"Bakışlarından belli oluyor ve emin ol ki Chanyeol'da sana karşı boş değil. Baekhyun ve Bora'ya gelirsek birbirlerini seviyorlar ama bunu kabullenmiyorlar. Dışarıdan bakan biri bile anlar."

"Tamam o zaman. Yarın herşeyi yoluna koyarız. Artık uyuyalım."

"İyi geceler o zaman."

"İyi geceler."

Arkamı dönüp gözlerimi yumdum. Yarın ne olacağını hiç bilmiyordum ama içim az da olsa rahatlamıştı.

                              ###

"Yardım etmelisin."

"Bunu sadece siz yapabilirsiniz."

"Sende kimsin?"

Karanlık bir ortamdaydım ama etrafımda ne olduğunu az çok seçebiliyordum.

"Kim olduğumu biliyorsun diye düşünüyorum. Ben Kyungsoo."

Önümde bir beden duruyordu. Yüzünün yarısı gözüküyordu.

"Ne istiyorsun bizden?"

"Beni kurtarmanızı."

"Neden bunu yapmalıyız?"

"Eğer buradan kurtulmanın yolunu bulabilirseniz. Sizde benimle beraber dünyaya dönersiniz."

"Oyunu yapan sen değilmisin. Nereden bilelim biz kurtulmanın yolunu."

"Onları barıştırmalısınız."

                              ###

Uyandığım da Junmyeon odada değildi.

Odadan çıkıp banyoya ilerledim. Gördüğüm rüyadan sonra hafif dalgınlaşmıştım. Kapıyı açtığımda gördüğüm görüntüyle banyodan geri çıkmam bir olmuştu.

Utançtan yanaklarım kızarmıştı. Koşarak odama girdim. Kapıya arkamı yaslayıp birsüre derin derin nefesler aldım. Bir süre odadan çıkmasam iyi olurdu.

################################

Güya yeni bölüm atmayacaktım. Dayanamadım dhsjs

Bundan sonraki bölümler biraz aksiyonlu geçecek ve oyun karakterleri nasıl tuvalet yapıyor diye sorgulamayın lütfen.

Çünkü sorunun cevabını bende bilmiyorum :)

Kendinize iyi bakın.

################################

POWER #CHANYEOL#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin